Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.6] Problem z przepływomierzem
Autor Wiadomość
PaczekDNA 
Forumowicz

Auto: Lancer 1,8/Colt 1,3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 55
Skąd: Łódź/Warszawa
Wysłany: 27-02-2009, 23:53   [Cari 1.6] Problem z przepływomierzem

Witam wszystkich mistumaniaków w moim pierwszym temacie na tym forum.

Mam w swojej rodzince Colta 2007 oraz Carisme 1998 która była już nawet w Albanii:)

Ostatnio Carisma miała dziwne humory, po uruchomieniu silnika (bezproblemowo) gasła lub obniżały się znacznie obroty po czym jakoś wracała do tych ok. 1000obr/min

Ostatnio podczas jazdy zgasła, zapalała lecz albo gasła albo na dodanym pełnym gazie trzęsło nią w okolicach 1200-1300 obr/min. Potem gdy przyjechał mój tata i przy otwartej masce była uruchomiona gdy zgasła strzeliła w kolektor dolotowy.

Diagnoza- zepsuty przepływomierz który został już wymieniony i autko działa normalnie.

Jednak, mam pytanie czy instalacja LPG mogła mieć wpływ na takie zachowanie auta i zepsucie przepływomierza?

Gdy auto zgasło na drodze, ponowne próby uruchomienia robiłem na wył. gazie tak samo gdy strzelił w kolektor.

Pozdrawiam:)
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 28-02-2009, 12:17   

Pewnie instalacje II gen. siedzi u Ciebie? Jeśli tak to przez taki strzał właśnie mógł paść przepływomierz.
Jedź na regulację tej instalki bo nie powinno nic strzelać przy dobrze ustawionej.
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
PaczekDNA 
Forumowicz

Auto: Lancer 1,8/Colt 1,3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 55
Skąd: Łódź/Warszawa
Wysłany: 01-03-2009, 13:05   

Instalacja sekwencyjna w tym rzecz, że strzeliło gdy już wyłączyłem gaz. Możliwe że wcześniej też strzeliło, lecz siedząc w środku mogłem tego nie słyszeć
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 01-03-2009, 19:08   

To tym bardziej jedź na regulacjie bo coś jest nietak.
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
PaczekDNA 
Forumowicz

Auto: Lancer 1,8/Colt 1,3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 55
Skąd: Łódź/Warszawa
Wysłany: 02-03-2009, 18:17   

Podpowiedzcie mi co wyregulować?

Wydaje mi się że trzyma za niskie obroty na biegu jałowym po rozgrzaniu około 500 i lekko nim trzęsie przy lekkim dodaniu gazu.

Zapłon zawory czy komputer czy gaz bo już się gubię.

A gaz oczywiście sekwencja
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 03-03-2009, 23:09   

NO oczywiście że instalację jedź najpierw wyreguluj bo to niedopuszczalne żeby na sekwencji ci strzelało.
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
ellej 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 96 1.8+gaz 116km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 2
Skąd: kamień
Wysłany: 27-04-2009, 18:38   

witam...
krótko i konkretnie: mam carisme 1996 1.8 116km +gaz. na przepływomierzu nr 449...
kumpel ma identyko auto z Anglii z tym samym silnikiem tyle że o rok młodszą, ale nr na przepływce 500. czy warto kombinować z przekładaniem tego elementu czy szkoda zachodu???
z góry dziękuje za jakieś sugestie...
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 27-04-2009, 19:16   

a po co chcesz go przekladac, bo tego juz nie napisales?
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
ellej 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 96 1.8+gaz 116km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 2
Skąd: kamień
Wysłany: 27-04-2009, 20:00   

Matejko, dlatego że po strzale na gazie wszystkie objawy wskazują na jego awarie: brak mocy, problemy na niskich obrotach... co na ten temat myślisz bo z tego co tu wyczytałem nr 500 jest stosowany w silnikach 1.6.

[ Dodano: 28-04-2009, 19:55 ]
już wiem wszystko. ale główny wniosek jest taki, że w moim przepływomierzu zamiast 3 plastrów miodu mam 2. nieźle co??? a 500-ka ma inne wejście niż 449 jak by ktoś się zastanawiał...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.