[Cari 1.6] Problem z przepływomierzem |
Autor |
Wiadomość |
PaczekDNA
Forumowicz
Auto: Lancer 1,8/Colt 1,3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2009 Posty: 55 Skąd: Łódź/Warszawa
|
Wysłany: 27-02-2009, 23:53 [Cari 1.6] Problem z przepływomierzem
|
|
|
Witam wszystkich mistumaniaków w moim pierwszym temacie na tym forum.
Mam w swojej rodzince Colta 2007 oraz Carisme 1998 która była już nawet w Albanii:)
Ostatnio Carisma miała dziwne humory, po uruchomieniu silnika (bezproblemowo) gasła lub obniżały się znacznie obroty po czym jakoś wracała do tych ok. 1000obr/min
Ostatnio podczas jazdy zgasła, zapalała lecz albo gasła albo na dodanym pełnym gazie trzęsło nią w okolicach 1200-1300 obr/min. Potem gdy przyjechał mój tata i przy otwartej masce była uruchomiona gdy zgasła strzeliła w kolektor dolotowy.
Diagnoza- zepsuty przepływomierz który został już wymieniony i autko działa normalnie.
Jednak, mam pytanie czy instalacja LPG mogła mieć wpływ na takie zachowanie auta i zepsucie przepływomierza?
Gdy auto zgasło na drodze, ponowne próby uruchomienia robiłem na wył. gazie tak samo gdy strzelił w kolektor.
Pozdrawiam:) |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 28-02-2009, 12:17
|
|
|
Pewnie instalacje II gen. siedzi u Ciebie? Jeśli tak to przez taki strzał właśnie mógł paść przepływomierz.
Jedź na regulację tej instalki bo nie powinno nic strzelać przy dobrze ustawionej. |
_________________ Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0 |
|
|
|
 |
PaczekDNA
Forumowicz
Auto: Lancer 1,8/Colt 1,3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2009 Posty: 55 Skąd: Łódź/Warszawa
|
Wysłany: 01-03-2009, 13:05
|
|
|
Instalacja sekwencyjna w tym rzecz, że strzeliło gdy już wyłączyłem gaz. Możliwe że wcześniej też strzeliło, lecz siedząc w środku mogłem tego nie słyszeć |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
|
|
|
 |
PaczekDNA
Forumowicz
Auto: Lancer 1,8/Colt 1,3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2009 Posty: 55 Skąd: Łódź/Warszawa
|
Wysłany: 02-03-2009, 18:17
|
|
|
Podpowiedzcie mi co wyregulować?
Wydaje mi się że trzyma za niskie obroty na biegu jałowym po rozgrzaniu około 500 i lekko nim trzęsie przy lekkim dodaniu gazu.
Zapłon zawory czy komputer czy gaz bo już się gubię.
A gaz oczywiście sekwencja |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 03-03-2009, 23:09
|
|
|
NO oczywiście że instalację jedź najpierw wyreguluj bo to niedopuszczalne żeby na sekwencji ci strzelało. |
_________________ Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0 |
|
|
|
 |
ellej
Nowy Forumowicz
Auto: carisma 96 1.8+gaz 116km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Kwi 2009 Posty: 2 Skąd: kamień
|
Wysłany: 27-04-2009, 18:38
|
|
|
witam...
krótko i konkretnie: mam carisme 1996 1.8 116km +gaz. na przepływomierzu nr 449...
kumpel ma identyko auto z Anglii z tym samym silnikiem tyle że o rok młodszą, ale nr na przepływce 500. czy warto kombinować z przekładaniem tego elementu czy szkoda zachodu???
z góry dziękuje za jakieś sugestie... |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 27-04-2009, 19:16
|
|
|
a po co chcesz go przekladac, bo tego juz nie napisales? |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
ellej
Nowy Forumowicz
Auto: carisma 96 1.8+gaz 116km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Kwi 2009 Posty: 2 Skąd: kamień
|
Wysłany: 27-04-2009, 20:00
|
|
|
Matejko, dlatego że po strzale na gazie wszystkie objawy wskazują na jego awarie: brak mocy, problemy na niskich obrotach... co na ten temat myślisz bo z tego co tu wyczytałem nr 500 jest stosowany w silnikach 1.6.
[ Dodano: 28-04-2009, 19:55 ]
już wiem wszystko. ale główny wniosek jest taki, że w moim przepływomierzu zamiast 3 plastrów miodu mam 2. nieźle co??? a 500-ka ma inne wejście niż 449 jak by ktoś się zastanawiał... |
|
|
|
 |
|