Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przerwany przewód
Autor Wiadomość
wilk88 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant EA6W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 613
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 18-04-2009, 14:15   Przerwany przewód

Ostatnio na spocie mitsumaniaków , jeden z nich zajrzał mi pod maskę i zobaczył jakiś przerwany przewód, z którego tak rytmicznie bucha powietrze. Na pewno nie jest to nic poważnego bo już poprzedni właściciele musieli to mieć i generalnie nic się nie dzieję, ale może przez to mam jakieś straty w spalaniu itd. Wygląda jakby był specjalnie przerwany, bo nie jest pęknięty czy przecięty, tylko jakby ktoś odciął z 5cm. Tutaj zamieszczam zdjęcia, silnik diesla



_________________
"Jaka to bitwa? gdzie Biblia, ty mi powiedz
Europa sra przepychem by Afrykę żywić głodem
Co tydzień w poświęconej wodzie moczysz palce
Którymi oczy byś wydłubał za pięć złotych na klatce..."


(EX)-Toyota Corolla E8 DX- pierwszy samochód,wielki sentyment ;)

-Mitsubishi Galant EA6W
Ostatnio zmieniony przez swinks_UK 19-04-2009, 23:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 18-04-2009, 14:29   

Wygląda to na jakieś podciśnienie. Te zdjęcia są troszkę niewyraźne, ale potem zerknę u siebie co to jest ;)
 
 
wilk88 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant EA6W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 613
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 18-04-2009, 14:38   

Czułem w kościach, że odpowiesz pierwszy ;) Zdjęcia z komórki,więc szału nie ma. Będę wdzięczny jak zobaczysz co to jest :) Dzięki
_________________
"Jaka to bitwa? gdzie Biblia, ty mi powiedz
Europa sra przepychem by Afrykę żywić głodem
Co tydzień w poświęconej wodzie moczysz palce
Którymi oczy byś wydłubał za pięć złotych na klatce..."


(EX)-Toyota Corolla E8 DX- pierwszy samochód,wielki sentyment ;)

-Mitsubishi Galant EA6W
 
 
dominikg 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 82
Skąd: Skawina
Wysłany: 18-04-2009, 14:42   

tak specjalnie przerywają przewody zazwyczaj nornicowate albo inne kuny. Walczyłem z takimi precyzyjnymi cięciami przewodów gumowych i WN w poprzednim aucie. Bezcenna okazała się sierść psa w damskiej podkolanówce zawieszona pod maską ;)
_________________
astro, foto, komp i moto
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 18-04-2009, 14:46   

No co do tego to się zgodzę. Prędzej by ktoś zdjął przewód ;)
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 18-04-2009, 15:05   

Co prawda NIGDY nie dotykałem silnika diesla, ale to na zdjęciach wygląda mi na obwód turbosprężarki ("boost to "wastegate"). Nie dziwne, że spalnie masz wysokie, bo nie masz odpowiedniego ciśnienia vaccum i boost.
Wstaw nowe węże, bo silnik zajeździsz na amen.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 18-04-2009, 15:46   

Nie wnikałem dokładnie od czego one są, ale nie od turbosprężarki. To są cieniutkie przewody, tylko na tych zdjęciach wyglądają jakby miały ze 20mm średnicy.
Miałem zerkać do service manuala, ale nie ma sensu. Jedno jest pewno, napraw to jak najszybciej. Wybierz się do jakiegoś sklepu motoryzacyjnego ze starym i coś dobierzesz. Po zdjęciu silnik głośniej pracuje, troszkę bardziej drży na wolnych i dziwnie buczy. Ty nie widzisz różnicy, bo jakbym go odpalił tak to też pewnie bym nie zauważył.

[ Dodano: 18-04-2009, 15:58 ]
Jednak sprawdziłem, okazuje się że jest to podcisnienie od zaworu EGR. Także wzrost spalania jest możliwy.
 
 
wilk88 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant EA6W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 613
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 18-04-2009, 18:30   

Ok dzięki panowie, spalania nie mam dużego, ale może da się zrobić jeszcze mniejsze

[ Dodano: 18-04-2009, 18:55 ]
dominikg napisał/a:
tak specjalnie przerywają przewody zazwyczaj nornicowate albo inne kuny. Walczyłem z takimi precyzyjnymi cięciami przewodów gumowych i WN w poprzednim aucie. Bezcenna okazała się sierść psa w damskiej podkolanówce zawieszona pod maską ;)


A w ogóle to jaka szydera, aż mi się smutno zrobiło ;)
_________________
"Jaka to bitwa? gdzie Biblia, ty mi powiedz
Europa sra przepychem by Afrykę żywić głodem
Co tydzień w poświęconej wodzie moczysz palce
Którymi oczy byś wydłubał za pięć złotych na klatce..."


(EX)-Toyota Corolla E8 DX- pierwszy samochód,wielki sentyment ;)

-Mitsubishi Galant EA6W
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2352
Skąd: Lubin
Wysłany: 19-04-2009, 13:08   

Nawet jak to jest od zaworu EGR to trzeba je wymienic bo ucieka Ci podcisnienie od calego ukladu a to sie wiaze takze z turbina. Takze musisz wymienic te wezyki.
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
wilk88 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant EA6W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 613
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 19-04-2009, 14:36   

Jak do tej pory to nie udało mi się dostać :/ Powiedzcie, czy mógłbym np. pozbyć się przerwy jakimś wężykiem, w którego włożył bym obie końcówki przerwanego przewodu, i zalepił taśmą izolacyjną? Tylko w tym załatanym miejscu, przewód będzie miał większe światło, czy to nie przeszkadza?
_________________
"Jaka to bitwa? gdzie Biblia, ty mi powiedz
Europa sra przepychem by Afrykę żywić głodem
Co tydzień w poświęconej wodzie moczysz palce
Którymi oczy byś wydłubał za pięć złotych na klatce..."


(EX)-Toyota Corolla E8 DX- pierwszy samochód,wielki sentyment ;)

-Mitsubishi Galant EA6W
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 19-04-2009, 14:42   

Możesz tak zrobić doraźnie, ale zamiast taśmy użyj jakiegoś kleju np. polimerowego. Ważne żeby to było szczelne bo tak jest podciśnienie.
Zapytaj o przewody podciśnieniowe do CC700, tam jest tego mnóstwo, może będą pasowały średnicą.
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 19-04-2009, 23:35   

Jak to nie możesz dostać???
Najpierw zmierz średnicę zewnętrzną, potem średnicę wewnętrzną i wrzuć w wyszukiwarkę typu Allegro lub eBay "silicon hose", "węże silikonowe" itp.
Podawane są dwie wartości, np. 10mm ID4, co oznacza zewnętrzna średnica 10mm i wewnętrzna 4mm. Węże dostępne są na metry, a najważniejsze by się średnica wewnętrzna zgadzała. Do tego klipsy zaciskowe i gra gitara. Wymieniasz wężyk na nowy w dowolnym kolorze :wink:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
wilk88 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant EA6W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 613
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 30-04-2009, 16:40   

Przewody wymienione (kolor czarny w plecionce ;) ), pierwsze wrażenia, nie syczy przy dodawaniu gazu (dało się to usłyszeć tylko przy otwartym oknie, nawet lubiłem ten dźwięk,sprawiał wrażenie jakiegoś doładowania ;) ), być może lepiej się zbiera, testowałem na krótkim odcinku i ciężko stwierdzić. Co do spalania to też jeszcze nie wiem.
Dzięki za pomoc panowie!
_________________
"Jaka to bitwa? gdzie Biblia, ty mi powiedz
Europa sra przepychem by Afrykę żywić głodem
Co tydzień w poświęconej wodzie moczysz palce
Którymi oczy byś wydłubał za pięć złotych na klatce..."


(EX)-Toyota Corolla E8 DX- pierwszy samochód,wielki sentyment ;)

-Mitsubishi Galant EA6W
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.