Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CJ1A 1.3] błąd 11
Autor Wiadomość
cyganz 
Forumowicz


Auto: Colt 1.3 1997 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 52
Skąd: Gliwice
Wysłany: 05-05-2009, 09:07   [CJ1A 1.3] błąd 11

Witam, po zmianie sady lambda po przejechaniu ok. 50km zaświeciła mi się kontrolka check engine poprzez kabelek podłączony do masy samochodu wykryłem ze jest to błąd 11. jak to się mogło stać jeżeli podłączyłem wszystko prawidłowo dwa białe do dwóch białych szary do szarego i czarny do czarnego sonda lambda uniwersalna ze sklepu motoryzacyjnego kosztowała mnie 150zł mówili ze to jest dobra sonda i powinna posłużyć
 
 
Kaleid 
Mitsumaniak


Auto: Volvo S60 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 350
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 05-05-2009, 09:27   

A jakiej firmy jest to sonda? W poprzednim aucie sonda Boscha wytrzymała mi zaledwie kilka dni. Po założeniu NGK, jeździłem bez problemu do końca posiadania auta.
_________________
Volvo w garażu, Mitsubishi w sercu.
 
 
cyganz 
Forumowicz


Auto: Colt 1.3 1997 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 52
Skąd: Gliwice
Wysłany: 05-05-2009, 09:38   

nie powiem Ci bo już wyrzuciłem opakowanie. To mówisz ze mam zmienić na NGK z allegro za 79 zł ?
 
 
Kaleid 
Mitsumaniak


Auto: Volvo S60 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 350
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 05-05-2009, 12:43   

Być może, słyszałem że występuje sporo problemów z Mitsu i sondami Boscha (kilka osób na forum też miało z nimi problemy). Sprawdź jeszcze czy nie puściły łączenia przewodów.
_________________
Volvo w garażu, Mitsubishi w sercu.
 
 
cyganz 
Forumowicz


Auto: Colt 1.3 1997 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 52
Skąd: Gliwice
Wysłany: 06-05-2009, 20:24   

problem zalatwiony, wykręciłem sonde lambda i co się okazało ? ze ta metalowa główka co wchodzi do rury była ułamana, resztki w katalizatorze siedzą
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.