[E32A 1.8] co go boli ????? |
Autor |
Wiadomość |
yogibabu
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 1,8GL 92r. hatchback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 9 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 26-04-2009, 14:23 [E32A 1.8] co go boli ?????
|
|
|
Witam
Zaczne od opisu.
Kupiłem Galanta z 92r. 1,8 8v z gazem. Auto stało ponad pół roku z uszkodzonym kompem.
Po naprawie kompa okazuje sie że nie chce odpalic ani na gazie, ani na bajurce.
tak jak by nie podawał paliwa, sprawdzałem iskra jest.
Po odkręceniu przewodu od listwy paliwo sie leje a do wtrysku nie tłoczy.
Czy jest jakiś czujnik? czy coś?? Macie jakieś sugestie ??? |
_________________ Fiat Uno 1,1
Mitsubishi Galant 1,8 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 26-04-2009, 14:40
|
|
|
Może wtryski się zastały ? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Smalcyk
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 86 Skąd: Płock
|
Wysłany: 26-04-2009, 14:44
|
|
|
urok gazu.. sprawdz wtryski |
_________________ Galant 89r. 1.8 -29.05.09 sprzedany |
|
|
|
 |
yogibabu
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 1,8GL 92r. hatchback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 9 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 26-04-2009, 15:07
|
|
|
Maretzky85 napisał/a: | Może wtryski się zastały ? |
też tak myślałem
a jest tam coś takiego jak czujnik podciśnienia?? |
_________________ Fiat Uno 1,1
Mitsubishi Galant 1,8 |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 27-04-2009, 11:14
|
|
|
gdzie to autko stoi, może podjadę i rzucę okiem ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
yogibabu
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 1,8GL 92r. hatchback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 9 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 27-04-2009, 14:28
|
|
|
Serek napisał/a: | gdzie to autko stoi, może podjadę i rzucę okiem ? |
a z miłą chęcią
jak by co mój tel 888-525-705 |
_________________ Fiat Uno 1,1
Mitsubishi Galant 1,8 |
Ostatnio zmieniony przez yogibabu 05-05-2009, 19:32, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
yogibabu
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 1,8GL 92r. hatchback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 9 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 04-05-2009, 18:37
|
|
|
waldi-1 napisał/a: | odkręc całą listwe z wtryskami i wtedy przekręc rozrusznikiem, jak sie paliwo nierozpyla to wina tkwi we wtruskach, nieotwieraja sie i tyle |
już to dawno robiłem
wiecie co ????
możliwe jest że wtryskiwacz jest zapchany ???
po wymianie uszczelniaczy wtrysków potrafi wydmuchac nową uszczelke i leje
sie paliwo przez listwe |
_________________ Fiat Uno 1,1
Mitsubishi Galant 1,8 |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
yogibabu
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 1,8GL 92r. hatchback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Kwi 2009 Posty: 9 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 04-05-2009, 22:27
|
|
|
waldi-1 napisał/a: | sprawdz czy masz napięcie na kostkach przy uszczelniaczach |
Jakie napięcie powinno byc??? |
_________________ Fiat Uno 1,1
Mitsubishi Galant 1,8 |
Ostatnio zmieniony przez BigTomala 05-05-2009, 15:44, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 05-05-2009, 10:09
|
|
|
waldi-1 napisał/a: | uszczelniacz jest tylko po to zeby paliwo nie wydostawało sie na zewnątrz |
W ramach prostowania, nie paliwo na zewnątrz, tylko, żeby nie zasysał lewego powietrza... |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
|