[Cari 1.8 GDI] Łącznik elastyczny wydechu. |
Autor |
Wiadomość |
mały 55
Forumowicz
Auto: LANCER GTS ,2008 cvt.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 33 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 31-03-2009, 18:26 [Cari 1.8 GDI] Łącznik elastyczny wydechu.
|
|
|
Witam Mitsumaniaków,prosze o wymiary łącznika elastycznego do cari 1,8 GDI,byłem w szukajce ale tematy odnośnie elementu zostały usunięte .Cari po lifcie ,i pytanie czy przy dziurawym łączniku mogą wystąpić problemy z obrotami? |
|
|
|
 |
axel83
Nowy Forumowicz
Auto: CARISMA II GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2009 Posty: 2 Skąd: Swiecie
|
Wysłany: 02-04-2009, 21:07
|
|
|
Przyłączam się do pytania? Czy ktokolwiek zna te wymiary? |
|
|
|
 |
Student
Mitsumaniak
Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 2986 Skąd: Marki
|
Wysłany: 02-04-2009, 21:24
|
|
|
250mm długości , 55-56mm średnicy, z firmy "4max" nr katalogowy: 0219-04-0021P
koszt ok. 50-70zł. |
_________________ Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium |
|
|
|
 |
axel83
Nowy Forumowicz
Auto: CARISMA II GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2009 Posty: 2 Skąd: Swiecie
|
Wysłany: 02-04-2009, 22:06
|
|
|
Student napisał/a: | 250mm długości , 55-56mm średnicy, z firmy "4max" nr katalogowy: 0219-04-0021P
koszt ok. 50-70zł. |
Czy w Carismie po lifcie sa takie same wymiary? |
|
|
|
 |
Student
Mitsumaniak
Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 2986 Skąd: Marki
|
Wysłany: 02-04-2009, 23:12
|
|
|
Z mojej wiedzy wynika że tylko tłumik końcowy sie zmienił i dodali sondę, a elastyczny chyba pozostał taki sam.
Średnica na pewno jest ok. co do długości to można się schylić pod Cari i zmierzyć metrówką, jeżeli wyjdzie ok. 220mm to na pewno jest 250mm bo dochodzą obrączki do wspawywania. |
_________________ Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium |
|
|
|
 |
demeone
Mitsumaniak

Auto: Carisma '98 1.8 GDI
Kraj/Country: UK
Pomógł: 16 razy Dołączył: 06 Wrz 2008 Posty: 598 Skąd: Szczecin/Manchester
|
Wysłany: 03-05-2009, 23:48
|
|
|
Ostatnio przy wymianie tarcz i klocków porobiłem sobie parę zdjęć starych tarcz i klocków Przy okazji zrobiłem jedno pod silnikiem i zauważyłem takie coś:
chyba na pewno kwalifikuje się do wymiany ten łącznik.
Z tego co przeczytałem w różnych tematach może to być wina spalania jak i słabej mocy auta. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Student
Mitsumaniak
Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 2986 Skąd: Marki
|
Wysłany: 04-05-2009, 08:29
|
|
|
Dokładnie do wymiany, Ja swój wymieniłem bo miał kilka drucików poszarpanych z zewnątrz, jak się okazało po wycięciu w środku był idealny a ten płaszcz środkowy to w ogóle go nie było widać, w porównaniu do twojego to wyglądał jak ze sklepu.
Rób zmianę bo i auto gorzej chodzi i głośniej się robi.
Nie daj się namówić na obcinanie osłony (Mi w jednym zakładzie tak zaproponowali) podziękowałem od razu i samochód zjechał z podnośnika, Pojechałem do znajomego i było odkręcanie wydechu od portek, demontaż osłony, spawanko , nowa uszczelka pasta i z powrotem montaż.
Nie wiem jak wstawić zdjęcie bo bym Ci przesłał zdjęcie nowego , zresztą masz numer katalogowy z 4maxa, nie wiem jaka jakość bo mam tydzień ale pewnie ze 3 lata wytrzyma. |
_________________ Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium |
|
|
|
 |
Onek
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma
Dołączył: 01 Kwi 2009 Posty: 7 Skąd: Susiec
|
Wysłany: 04-05-2009, 17:14
|
|
|
Moje pytanie dotyczy tej osłony:
Z ciekawości zerknąłem pod samochód i ku mojemu zdziwieniu nie ujrzałem tej osłonki, czy jest ona istotna? |
|
|
|
 |
Student
Mitsumaniak
Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 2986 Skąd: Marki
|
Wysłany: 04-05-2009, 22:12
|
|
|
Jak widać możesz bez niej jeździć, ale jeżeli była w oryginale to znaczy że miała określone zadanie np:
- izolować gorące elementy od reszty silnika (pod osłoną jest koc z waty szklanej lub azbestu nie dotykałem ale bynajmniej jakieś świństwo)
- trzymać temperaturę układu wydechowego
- chronić układ przed wodą (zmniejsza korodowanie elementów)
- wyciszać
itd.
Sam nie wiem co tam może jeszcze być.
Ja bym z niej nie zrezygnował. |
_________________ Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium |
|
|
|
 |
demeone
Mitsumaniak

Auto: Carisma '98 1.8 GDI
Kraj/Country: UK
Pomógł: 16 razy Dołączył: 06 Wrz 2008 Posty: 598 Skąd: Szczecin/Manchester
|
Wysłany: 04-05-2009, 23:40
|
|
|
A dlaczego ta siatka np u mnie taka pozrywana? Otarła się o coś czy po prostu temperatura wypaliła ją. No i czy trudno jest to wymienić. Trzeba coś tam spawać? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 04-05-2009, 23:44
|
|
|
bo to element z czasem zużywający sie podobnie jak reszta wydechu. Wypada to wyciąć i wspawać nową. |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
demeone
Mitsumaniak

Auto: Carisma '98 1.8 GDI
Kraj/Country: UK
Pomógł: 16 razy Dołączył: 06 Wrz 2008 Posty: 598 Skąd: Szczecin/Manchester
|
Wysłany: 04-05-2009, 23:47
|
|
|
aha czyli będę musiał zajechać na warsztat bo raczej nie znam nikogo kto by miał spawarkę. Dzieki |
_________________
 |
|
|
|
 |
|