Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przygotowania naszego EVO X na Time Attack
Autor Wiadomość
Rysiek@AMS 
Forumowicz

Auto: 1,400 HP EVO VIII
Kraj/Country: USA
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 65
Skąd: Chicago IL
Wysłany: 08-12-2008, 19:00   Przygotowania naszego EVO X na Time Attack

3 tygodnie temu zaczelismy przygotania naszego EVO X na Finaly Super Lap Battle Time Attack w Californi ktore sie odbywaja 12 Listopada.. Auto bedzie konkurowalo w klasie ulicznej...

EVO po powrocie z FireBall Run 2 ( cos podobnego do GumBall rally)
Piatek 9-10-08









Kit do usuniecia A/C











Dieta sirodka



















13-13-08








Usuniecie fabrycznego dachu w przygotowaniach na AMS Carbon Kewlar dach


14-10-08

Maska i bagaznik Dry Carbon s Seibon oraz APR lip













Usuniecie fabrycznego dachu



15-10-08











Here are some pictures Ivan was talking about on how beefy the bracing and chassis support is on the X. Hence why she is such a fatty

Here are some early pics of our Carbon/Kevlar Roof. Our standard version is just standard Carbon fiber.












[b]16-10-08











Ivan just installed the Aerocatch hood pins....and he did an AWESOME job!









17-10-08












18-10-08

Instalacja Dachu z carbonu




















Prototyp AMS EVO X turbo Kit z (po angielsku) Casted kolektorem





No I kilka fotek z wczorajszego testu na torze (30-10-08









A co o moce silnika, moge powiedziec ze przy gume rozmiaru 295 nie bylo problemu dryftowac ;)



Graf z dyno...


Oraz lista przerubek:

2008 Mitsubishi Lancer Evolution X GSR


Silnik (Internally stock):
-AMS GT30R Turbo kit featuring AMS Stainless Steel Cast Exhaust manifold
-RC Engineering 780 cc injectors
-AMS EVO X fuel rail kit
-AMS Fuel Surge tank system
-AMS Upper Intercooler pipe
-AMS Front Mount Intercooler
-AMS Cold Air Intake
-AMS Turbo Back Exhaust System (Single tip race version with Titanium Muffler)
-AMS Silicone Radiator Hose Kit
-AMS ECU Reflash
-AMS Lightweight Battery Kit

Zawieszenie:
-JRZ Triple adjustable racing shocks with custom spring rates
-AMS Custom adjustable rear lateral links
- Whiteline roll-center adjustment kit (front)

Naped:
-AMS Shifter bushings
-Exedy stage 2 clutch
-AMS Lightweight front cross member with solid front motor mount
-AMS Lightweight 2pc driveshaft
-Cusco 1.5 way rear Limited Slip Differential

Hamulce:
-Stoptech 6 piston Big Brake Kit with 14” 2 pc rotors (front)
-Stoptech 4 piston Big Brake Kit with 13” 2 pc rotors (rear)

Sirodek:
-Buddy Club Racing seats
-AMS Harness Bar
-AEM Wideband O2 Gauge
-STRI Boost gauge
-Sparco Racing Harness

Nadwozie:
-AMS Carbon-fiber/ Kevlar roof
-APR Carbon-fiber front lip
-Seibon Dry Carbon hood
-Seibon Dry Carbon Trunk
-Seibon Carbon-fiber wide front fenders
-Enkei 18x10.5 NT03+M Wheels with BFGoodrich 295-35-18 G-Force T/A KD Tires
Ostatnio zmieniony przez Rysiek@AMS 17-06-2009, 00:39, w całości zmieniany 7 razy  
 
 
 
Rysiek@AMS 
Forumowicz

Auto: 1,400 HP EVO VIII
Kraj/Country: USA
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 65
Skąd: Chicago IL
Wysłany: 08-12-2008, 19:01   

Kilak fotek z komeptycji super lap battle gdzie evo startowalo w klasie ulicznej:













































A teraz przez zime jest znowu w rozbiurce w przygotowaniach do zawody na wiosne. X jest w trasnformacji na pelny unlimited time attack machine!



 
 
 
siudii 
Mitsumaniak
01221/KMM


Auto: Galant 2.0 GLSi 92r. BLOS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 19 Mar 2008
Posty: 244
Skąd: RadoMM
Wysłany: 08-12-2008, 19:26   

Widzę, że kompletna demolka ale każdy cywilny EVO X musi to przejść żeby zostać "unlimited time attack machine". Widać pełen profesjonalizm.
Super maszyna, życzę powodzenia w wyścigach. :D
 
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 08-12-2008, 19:44   

Powodzonka w rajdzie :!: :)
Pieknie wyszlo, ale brakuje rear spoiler :) Poza tym bajka autko :)
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 09-12-2008, 01:34   

kazdy wasz projekt to jest cos fantastycznego.....
inetersuje mnie jedna sprawa... czemu w japonii do time attack dieta auta obniza mase w evo 9 ( np HKS EVO) schodzi do 1050kg.... czy to az taka roznica w evo x do evo 9 ze schodzicie "tylko o 200kg" czy to jakies przepisy?
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
Rysiek@AMS 
Forumowicz

Auto: 1,400 HP EVO VIII
Kraj/Country: USA
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 65
Skąd: Chicago IL
Wysłany: 22-12-2008, 23:23   

Kilka zdjec z postepu naszego projektu.


[SIZE="2"]W drodze na zamaczanie w kwasie[/SIZE]


[SIZE="2"]Po powrocie[/SIZE]




[SIZE="2"]no i ostra dieta ;)
[/SIZE]






































 
 
 
Rysiek@AMS 
Forumowicz

Auto: 1,400 HP EVO VIII
Kraj/Country: USA
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 65
Skąd: Chicago IL
Wysłany: 08-01-2009, 17:43   

Ivan, Shane oraz Shaun wycieli duzo wagi ze szkieletu EVO, ponad 150 funtow! Niestety spodziewanie dozo tej wagi wroci z powrtotem do auta kiedy bedziemy robic dno w bagazniku, podloge pod tylnim siedzeniem oraz podtrzymywanie chlodnicy ale na pewno te panele powinny byc o wiele letrze niz fabryczne.
Justin zajmuje sie klatka, niestety zajmuje to troszke dluzej nie przewidywalismy, staramy zrobic klatke jak najletrza jak sie da zachowujac potrzebna sztywnosc ramy oraz bespieczenstwo kierowcy. Klatka bedzie bardzo zmyslnie zrobiona co bedzie mozna zobaczyc w pozniejszych fotkach z postepu. Dodane do klatki takze pedzie podstawa na kolumne kierwonicza, skrzynke z pedlalami oraz umocowanie fotela kierowcy.
Justin takze modyfikowal ramy ( po angielsku subframe) z przodu oraz z stylu aby uleprzyc geometrie zawieszenia z naszym opuszceniem I teraz szkielet ciala siedzi nizej na tych ramach. Ivan takze testowal fitment na zawiesznie JRZ triple adjustable I takze dokonal kilka zmina przy ramie I wachaczach aby miec odpowidnia ilosc suspension travel. Opracowal zawieszenie tak ze 295-35-18 bedzie chowac sie w blotnikach zachowujac odpowidnie odstepy oraz geometrie.
Ivan takze spedzil troche czasu przy tylnich dzwiach, normalne bebechowabnie nie wystarczy. Chcial zrobic tylnie drzwi przykrecane na zus ale ze szkieletem nie bylo jak to zrobic zeby dowbze wyglodalo. W koncu zamowilismy nowa blache od dzwi z MItsubishi ( bez szkieletu) I przyspawalismy mocowania do ktorych blache bedzie przykrecona. Drzwi waza 8 funtow ( z kazdej strony) co zaoszczedza nam bradzo duzo wagi.

A teraz kilka fotek z naszego postepu.


Rama na podnosniku…



Maly meeting przed zaczeciem pracy



Progress na klatce…



Tylnia rama po modyfikacjach



Testowanie zawieszenie



Ivan z Sahunem sakladaja tylnie drzwi





Justin spawa punkty mocowania drzwi







Shaun przygototwywuje szkielet do spawania klatki



Troche wiecej postepu przy klatce, fotel jest tam tylk na przymiezenie, bedzie on zamontowany znacnie dalej za pilarem sirodkowym



Justin przerabia szkielet na kltke. Klatka bedzie polaczona do tylniej ramy.



Tylnie drzwi z oknami leksanu





Srobki mocujace tylnie drzwi






punkty mocowania drzwi…
 
 
 
Rysiek@AMS 
Forumowicz

Auto: 1,400 HP EVO VIII
Kraj/Country: USA
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 65
Skąd: Chicago IL
Wysłany: 22-01-2009, 22:00   

Kilka nowych fotek progresu:



Ivan bebeszy przednie drzwi


postemp przy klatce


Ivan rzeznik B]

[B]Przednie drzwi




dalszy progress przy klatce


Przymirzenia siedzenia kierowcy




auot powycinane jak ser FTW!




Ivan z Shaun sakladaja przednia rame ( po ungielsku sub frame) aby zprawdzic odleglosci. Szkielet EVO X teraz siedzi ½ incza nizej na przedniej I tylniej ramie


Spawy na wzmocnienie


Przymierzenia reszty paneli




Ivan orbi klamke do drzwi







Zkonczona klamka do drzwi
 
 
 
Rysiek@AMS 
Forumowicz

Auto: 1,400 HP EVO VIII
Kraj/Country: USA
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 65
Skąd: Chicago IL
Wysłany: 17-02-2009, 17:02   

Czas na nastepna runde nowinek z budowy naszego TA-X:



Zaczecie prac przy wide body kit...


Ivan klepie fabryczny blotnik..


Tony wsapwa przedluznie blotnika


& Shane wykancza aby ladnie linie plynely


Pierwszy prototyp blotnika


blotnik z innego konta, musze przyznac ze chlopaki sie spisali niezle biorac pod uwage ze to ich pierwszy raz robienia takiegoe czegos!!!


Justin instaluje zapadajaca kulumne kireownicy oraz pedaly




Inny kat z zamocowanym siedzeniem kierowcy


Ivan zaczyna prace przy tylnym blotniku


Matt spawa wzmocnienia przy mocowaniu zawieszenia


gotowe na przymierzenia silnika




Progres przy klatce..


Matt konczy spawanie szkieletu..




Wzmocnienia przy tylnium mocowaniu zawieszenia


Matt zaspawa niezbedne dziury w firewall


AP podnosniki


troszke wiecej progresu przy klatce


Ivan i Justin z rana przed rozpoczeciem prac, takze zostal zamontowany zbiornik paliwa


Klatka prawie zkonczona




Wzmocnienia przy mocowaniu przedniego zawieszenia


Ivan zaczyna prace przy desce rozdzielczej


kilka godzin puzniej...




Ivan przygotowuje deske na tapicerke...




ze skory aligatora i strusia haha JDM special!


Dumny ivan...


Justin mazy za kierownica :D

 
 
 
Rysiek@AMS 
Forumowicz

Auto: 1,400 HP EVO VIII
Kraj/Country: USA
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 65
Skąd: Chicago IL
Wysłany: 09-03-2009, 23:57   

Kilka fotek z nastepnej rundy postepu przy naszym projekcie:



Umocowanie na bak paliwa ( fuel cell)


AP podnosnik umocowany do tylniego dyfra/ramy (subframe)


Justin spawa umocowania na deske rozdzielcza


Lusterko tylniego widoku


ATL bak paliwa gotowy do instalacji


Przymiarka baku oraz zbiornika zapobiegajacemu glodu paliwa


Nasz mechanizm zmiany biegow, przesuniety do tylu oraz uniesiony 4 inche aby galka zmiany biegow byla blizej kierownicy. Obudowa z Karbonu ..


Inny kat


Bak podlaczony


Ivan zklada tylnie panele podlogi


Zskielet montowania mechanizmu do zmiany biegow oraz pedaly tilton






Wykonczona tylnia sekcja
 
 
 
Rysiek@AMS 
Forumowicz

Auto: 1,400 HP EVO VIII
Kraj/Country: USA
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 65
Skąd: Chicago IL
Wysłany: 31-03-2009, 22:10   

kilka fotek postepow budowy:

Tylnia podloga


jeden z naszych wariatow odpowiedzialnych za ten projekt- Ivan!!


Od lewej: Justin, Marcin & Ivan...






Dolot do intercoolera




Ivan przymierza chlodnice




Mistrzowie odpowiedzialny z budowe evo : Justin i Ivan


Koncowe sbiorniki do FMIC


Nasz szalony sytem wydechowy...




Justin skladajac wydech






rury bedy wychodzic przez tylnie drzwi



 
 
 
Rysiek@AMS 
Forumowicz

Auto: 1,400 HP EVO VIII
Kraj/Country: USA
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 65
Skąd: Chicago IL
Wysłany: 14-04-2009, 20:10   

Ponownie dziekuje za pozytywne komentarze. Takze wiem ze cierpliwie czekacie na wiecej ralacji wiec oto kilka fotek z najnowszych postepow przy budowie:



Rury do intercooler i prototyp przedniego splitera








tak mniejwiecej bedzie wygladalo wyjscie wydechu przez drzwi





prototyp odlotu od intercoolera


[SIZE="4"]

a to jedna z glownych przyczyn wyjscia wydechu przez drzwi :D
[/SIZE]


z powazaniem

Ryszard Karbowiak
 
 
 
Rysiek@AMS 
Forumowicz

Auto: 1,400 HP EVO VIII
Kraj/Country: USA
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 65
Skąd: Chicago IL
Wysłany: 27-04-2009, 20:03   

Dziekuje bardzo za mile komentarze. We really appreciate them!
Kilka nowych fotek postepu przy budowie:



Shane wykancza usuniecie klamek


Ivan i Martin rozawzaja nad kolami/oponami


Justi buduje wylot od chlodnicy


zkonczony prototyp wylotu z kartury












[bwylot w versji aluminiowej [/b]




widok sirodka


usuniety z auta

usunieta klapka od baku





AIM dash zamontowany na kolumnie kierowniczej


obecne kola/opny- po pierwszy wyscigu planujemy zalozycz nasz zestaw szerokich blotnikow wiec kola i opny sie zmienia

 
 
 
LEWY 
Mitsumaniak


Auto: LANCER EVO II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 516
Skąd: Prabuty/Gdynia
Wysłany: 27-04-2009, 20:23   

Bosko to wyglada,
gratuluje fury i umiejętności.

Dlaczego akurat wydech w dzwiach? bo do zderzaka za wiele nie zostało,
a jak miał być króki
to dlaczego nie w przednim?
Pytam z ciekawości, a nie (Broń Boże ze chcę się mądrzyć)

ps Fajnie chodzić do takiej pracy z radością.

Pozdrawiam
_________________
 
 
Rysiek@AMS 
Forumowicz

Auto: 1,400 HP EVO VIII
Kraj/Country: USA
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 65
Skąd: Chicago IL
Wysłany: 07-05-2009, 18:19   

Dziekuje bardzo za mily komentarz! Musze przyznac ze uwielbiam swoja prace :D

Z przyblizajazca sie data wyscigow budowa naszego evo jest w przyspieszonym tepie. W zeszla niedziele mielismy zlot samochodowy na ktorym okazalo sie 1,000 ludzi. Podczas tego zlotu pierwszy raz pokazalismy nasze evo publicznie, a oto kila zdjec z przygotowan :



Joe przygotowywuje tylni zdezak do malowania


Przygotowania evo na malowanie

Nasza chamownia przerabiana w komore malowania




wiecej przygotowan...














W drodze na malowanie








finalowe przygotowania przed malowaniem




Shane i Corey miksuja farbe

Shane sprawdzajac mieszanke :D



Corey ustawia pistolet do malowania








Evo po pierwszej warstwie farby




skonczone




z powrotem na fabrykacji






Shane I corey - dwojka odpowiedzialna za malowanie


A to jak evo wygladalo podczas zlotu









Poniedzialek po zlocie...




[B]Linie powietrza do podnosnikow







[B]Justin testuje ustawiane swaybars
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.