[EA5W 2.5] świece zapłonowe |
Autor |
Wiadomość |
Moominek
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.0 benz. Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 24 Mar 2005 Posty: 999 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 20-06-2007, 19:23 [EA5W 2.5] świece zapłonowe
|
|
|
Szukałem na forum info jakie świece do EA5W 2,5 V6. Znalazłem, że niby K20PR-U11. Zakupiłem, przesyłke otrzymałem, zaglądam do manuala, a tam stoi, że powinny być PK20PR11
Jaka jest między nimi różnica? Moge do V6 wstawić te bez literki P z przodu? |
_________________ EA5W 2.5 V6 - - już nie pali Oto jego historia
MSS 1,6 Family - ukatrupiony przez kobitkę z podporządkowanej...
CX3A(red) - wjechali mu w tył i wrzucili do rowu...
CX3A(black) - też ukatrupili...
OTII - 250 tys. km z nami i teraz służy dobrym ludziom
OTIII - zryty przez poprzednika ale happy z nami 😉 |
|
|
|
 |
PLPynton [Usunięty]
|
Wysłany: 21-06-2007, 15:41
|
|
|
K20PR-U11 to standartowe swiece, montowane w produkcji ect, ciezej je dostac
PK20PR11 to swiece premium OEM
Mozna uzywac tych pierwszych lub drugich. Ja mam np PK20PR-P11. |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 22-06-2007, 00:28
|
|
|
do galanta EA producent podaje K20PR-U11 standard lub PK20PR-U11 platinum czyli tak jak napisał PLPynton
Nie ma przeciwwskazań żebyś takie założył
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
Moominek
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.0 benz. Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 24 Mar 2005 Posty: 999 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 22-06-2007, 09:56
|
|
|
No to się pospieszyłem U sprzedawcy zamieniam już na te platynowe. Na przyszłość mam nauczkę. W każdym razie w manualu dostepnym na forum, w tabeli w rozdziale dotyczącym specyfikacji świec zapłonowych stało, że dla silnika 6A1 stosuje się właśnie te platynowe, a do 4G6 zwykłe, stąd moja panika |
_________________ EA5W 2.5 V6 - - już nie pali Oto jego historia
MSS 1,6 Family - ukatrupiony przez kobitkę z podporządkowanej...
CX3A(red) - wjechali mu w tył i wrzucili do rowu...
CX3A(black) - też ukatrupili...
OTII - 250 tys. km z nami i teraz służy dobrym ludziom
OTIII - zryty przez poprzednika ale happy z nami 😉 |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 22-06-2007, 10:05
|
|
|
Moominek napisał/a: | 6A1 stosuje się właśnie te platynowe | na platynowych masz spokój na 90 kkm
Sama wymiana świec w 6A13 zajmuje trochę więcej czasu niż przy rzędówce- i nie chodzi tu o dodatkowe 2 świece Żeby się do nich dostać dodatkowo trzeba parę rzeczy zdemontować
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
Moominek
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.0 benz. Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 24 Mar 2005 Posty: 999 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 23-06-2007, 10:21
|
|
|
roch_27 napisał/a: | na platynowych masz spokój na 90 kkm |
A więc tu jest pies pogrzebany
Przeraziłeś mnie z ta wymianą świec. Co tam trzeba zdemontować? Faktycznie, oglądając silnik, widok świec nie rzucił mi sie w oczy... |
_________________ EA5W 2.5 V6 - - już nie pali Oto jego historia
MSS 1,6 Family - ukatrupiony przez kobitkę z podporządkowanej...
CX3A(red) - wjechali mu w tył i wrzucili do rowu...
CX3A(black) - też ukatrupili...
OTII - 250 tys. km z nami i teraz służy dobrym ludziom
OTIII - zryty przez poprzednika ale happy z nami 😉 |
|
|
|
 |
PLPynton [Usunięty]
|
Wysłany: 23-06-2007, 14:29
|
|
|
TUTAJ szukaj na stronie 16-40 [ENG] |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10682 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 23-06-2007, 14:49
|
|
|
Zeby zmienićtrzy swiece z tyłu czyli blisko przegrody trzeba zdemontowac kolektor dolotowy......:)
Pozdrawiam |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 24-06-2007, 22:33
|
|
|
Marcino napisał/a: | Zeby zmienićtrzy swiece z tyłu czyli blisko przegrody trzeba zdemontowac kolektor dolotowy......:) | Dokładnie.
Natomiast z przodu trzeba zdemontować plastikową pokrywę
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
Sir_Futur
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant EA5W '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lip 2010 Posty: 83 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 12-03-2011, 23:35
|
|
|
Ja do siebie zakładam BERU UXT-14. Chyba jedna z wyższych półek, jeśli chodzi o jazdę na codzień - nie wyczynową. Świece BERU mają bardzo dobrą opinię, a przy tym modelu spokój na ok. 100 000 km. |
_________________
Pogromca TDI |
|
|
|
 |
|