[E33A 2.0] Falujące OBROTY |
Autor |
Wiadomość |
misio-1992
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant GLSi E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 170 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-06-2009, 15:35 [E33A 2.0] Falujące OBROTY
|
|
|
Co może być powodem falujących obrotów w zakresie 900 - 1000, 1100. Przepustnicę mam wyczyszczoną, silniczek krokowy sprawny, filtr paliwa NOWY, świece i kable WN NOWE. Kondensatory na płytce ECU sprawdzone NIE WYLAŁY. Więcej pomysłów nie mam. Nadmienię tylko że samochód stoi na warsztacie po remoncie AUTOMATU i sprzęgła a mechanik nie może sobie dać rady z ustawieniem ciśnień z powodu falujących obrotów.
POMOCY |
_________________ Mitsubishi Galant GLSi 2.0 89
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 04-06-2009, 09:32
|
|
|
Filtr powietrza ?
Może gdzieś masz jakąś nieszczelność w układnie dolotowym po prostu ? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
mirekbdeblin
Forumowicz
Auto: volvo v40
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Posty: 177 Skąd: Dęblin
|
Wysłany: 04-06-2009, 15:46
|
|
|
misio a podpioł przewód do seraw patrz może pęknięty' a może przedmuchy na kolektorze wylotowym lub dwururce patrz poziom płynu chłodzącego ostatnio na forum volvo było że mił ktoś walnięty czujnik płynu chłodzącego
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
misio-1992
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant GLSi E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Lut 2008 Posty: 170 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-06-2009, 17:53
|
|
|
A możesz mi wyjaśnić co to jest przewód do "seraw" bo nie za bardzo się orientuję. |
_________________ Mitsubishi Galant GLSi 2.0 89
 |
|
|
|
 |
|