Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Autoalarm MAGICAR/SAFECAR 441
Autor Wiadomość
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 01-05-2009, 16:00   Autoalarm MAGICAR/SAFECAR 441

Montuję u kumpla w Golfie MKII ten alarm i niby wszystko hula ale nie do końca. Podłączyłem zasilanie centralki (+12V, +12V po stacyjce, GND) i alarm aktywuje/dezaktywuje się bez problemów. Podpiąłem zasilanie siłowników (+12V, GND) i tutaj jest problem. Podczas otwierania siłowniki walą jak trzeba (tak jak z klucza) a podczas zamykania zachowują się tak, jakby dostawały za małe napięcie i nie zamykają samochodu. Czy - (minus) siłownika, zaznaczony na schemacie ma być przyciągnięty do masy czy do minusa z aku, albo musi dostać -12V?
Pomóżcie mi, walczę z tym już 5 godzin i wypruwam sobie flaki.
To mój pierwszy montaż alarm u więc takie kwiatki wychodzą ;)

Schemat:

_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Marti 
Mitsumaniak


Auto: Yamaha FJR 1300, Kia Carens2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 877
Skąd: Brzeg
Wysłany: 02-05-2009, 15:59   

londolut napisał/a:
(minus) siłownika, zaznaczony na schemacie ma być przyciągnięty do masy czy do minusa z aku, albo musi dostać -12V?


Jak nie podłączysz to będzie (-). Przecież wszystkie odbiorniki w aucie są podłączone do + aku i - na budzie.

Co do nie zamykania to może siłowniki mają " za mały uciąg" - określony jest na nich w kg? i nie wynika to często ze złego zasilania tylko ze złego doboru siłowników.

Daj znać czy Ci się udało bo już trochę mineło od kiedy pisałeś w/w posta.
_________________




--------------------------------------------------------------------------------
 
 
 
spown 
Mitsumaniak
^^^^^^^^^^^


Auto: był EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 625
Skąd: Poznań
Wysłany: 02-05-2009, 23:13   

Sprawdź "na sucho" czy działa "zamykanie" (bez podpiętego siłownika do cięgien). Wtedy będziesz wiedział czy ma za mały uciąg, czy sprawa elektryczna... Tak samo możesz później odwrócić biegunowość na siłowniku i zobaczyć czy "otwiera jak będziesz zamykać"...
_________________
Mówią źle, mówią zły, mówią wariat...
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 09-05-2009, 00:15   

Nikt nie wie jak podłączyć?
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.