 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Autoalarm MAGICAR/SAFECAR 441 |
Autor |
Wiadomość |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 01-05-2009, 16:00 Autoalarm MAGICAR/SAFECAR 441
|
|
|
Montuję u kumpla w Golfie MKII ten alarm i niby wszystko hula ale nie do końca. Podłączyłem zasilanie centralki (+12V, +12V po stacyjce, GND) i alarm aktywuje/dezaktywuje się bez problemów. Podpiąłem zasilanie siłowników (+12V, GND) i tutaj jest problem. Podczas otwierania siłowniki walą jak trzeba (tak jak z klucza) a podczas zamykania zachowują się tak, jakby dostawały za małe napięcie i nie zamykają samochodu. Czy - (minus) siłownika, zaznaczony na schemacie ma być przyciągnięty do masy czy do minusa z aku, albo musi dostać -12V?
Pomóżcie mi, walczę z tym już 5 godzin i wypruwam sobie flaki.
To mój pierwszy montaż alarm u więc takie kwiatki wychodzą
Schemat:
 |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
Marti
Mitsumaniak

Auto: Yamaha FJR 1300, Kia Carens2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 21 Paź 2007 Posty: 877 Skąd: Brzeg
|
Wysłany: 02-05-2009, 15:59
|
|
|
londolut napisał/a: | (minus) siłownika, zaznaczony na schemacie ma być przyciągnięty do masy czy do minusa z aku, albo musi dostać -12V? |
Jak nie podłączysz to będzie (-). Przecież wszystkie odbiorniki w aucie są podłączone do + aku i - na budzie.
Co do nie zamykania to może siłowniki mają " za mały uciąg" - określony jest na nich w kg? i nie wynika to często ze złego zasilania tylko ze złego doboru siłowników.
Daj znać czy Ci się udało bo już trochę mineło od kiedy pisałeś w/w posta. |
_________________
-------------------------------------------------------------------------------- |
|
|
|
 |
spown
Mitsumaniak ^^^^^^^^^^^

Auto: był EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 05 Cze 2008 Posty: 625 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 02-05-2009, 23:13
|
|
|
Sprawdź "na sucho" czy działa "zamykanie" (bez podpiętego siłownika do cięgien). Wtedy będziesz wiedział czy ma za mały uciąg, czy sprawa elektryczna... Tak samo możesz później odwrócić biegunowość na siłowniku i zobaczyć czy "otwiera jak będziesz zamykać"... |
_________________ Mówią źle, mówią zły, mówią wariat... |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 09-05-2009, 00:15
|
|
|
Nikt nie wie jak podłączyć? |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
|
|