Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Carisma Dynamics
Autor Wiadomość
Michuczaka
[Usunięty]

  Wysłany: 26-07-2006, 18:08   Carisma Dynamics

Witam i mam pytanie czy ten model autka ma oprócz oczywiście dodatków typu spojlerki i inne bajerki, ma zawieszenie sportowe bo według pomiaru podwozia diagnosta stwierdził że dla typowej carismy pochylenie koła to - 40 minut (miary kątowej) a u mnie jest -1 stopień i 40 minut? Drugie pytanko to odpalanie auta, słychać coś w rodzaju zgrzytu ale nie występuje to zawsze czy może to być rozrusznik? Na marginesie gdzie można znależć więcej info o tym modelu Cari. Pozdrawiam.
 
 
gigant87 
Mitsumaniak


Auto: BMW 3GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Posty: 1877
Skąd: OOL & DW
Wysłany: 26-07-2006, 18:57   

był taki? daj jakieś fotki, który rok, jaki model itd
_________________
Była:Mitsubishi Carisma '96 1.6 automat HTB

Obecnie: F34
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 26-07-2006, 19:49   

byl ale i tak nie wiem co ma wysokosc nadwozia do kata pochylenia kola, cos nie tak ze zbieznoscia i tyle
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 26-07-2006, 20:04   

ten zgrzyt to faktycznie może być bendix w rozruszniku, ale tylko 'nausznie' można by to stwierdzić
 
 
szczeslaw 
moderator
Łamacz przepisow KRD


Auto: Carisma 1.6 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 29 Cze 2005
Posty: 1980
Skąd: Kraków
Wysłany: 27-07-2006, 01:03   

Matejko napisał/a:
byl ale i tak nie wiem co ma wysokosc nadwozia do kata pochylenia kola, cos nie tak ze zbieznoscia i tyle

Wysokość nadwozia nie ma nic do kąta pochylenia koła. Ale już prześwit ma bardzo dużo...
Jeżeli na obu kołach kąt jest podobny, to albo ktoś się bawił w przeróbki, albo model z taką zawieszką tak miał. 1 stopień to bardzo dużo - nie do uzyskania na regulacji standardowej. Jedyne co może aż tak przestawić kąt pochylenia koła to geometria nadwozia. Ale znowu ciężko by było uzyskać ten sam kąt po uderzeniu na jednym i drugim kole, dlatego dzwona raczej bym wykluczył. Pozostaje albo świadoma przeróbka, albo "ten typ tak ma".
_________________
gg: 3254156
Carisma 1.6 99r.

 
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 27-07-2006, 08:38   

racja, moja gafa, przypomnialo mi sie jak chcialem ustawic geometrie u siebie, a gosc do mnie ze nie nada bo im laser nie oblapie takich kol przy tak obnizonym zawieszeniu, bo to juz jednak nie jest seria :mrgreen:
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 27-07-2006, 10:07   

ja u siebie ustawiam geometrie bez problemu, wiec nie wiem w czym problem?

druga sprawa (takie male OT) jak chcialem ustawic geometrie na obnizonym zawieszeniu i przy felagach 19" okazalo sie ze w bialym nikt tego nie robi oprocz firmy MPO. z pewna "niesmialoscia" :D i zrozumialym brakiem zaufania do MPO musialem sie tam udac.
ku mojemu zdziwieniu ich maszyna byla poprostu genialna, ustawienie trwalo ok 10min, problem byl tylko z wjechaniem na rampe.
w carismie jak ustawialem jezdzilem na maszyne z przyczepianymi (nie wiem jak to nazwac) "pistoletami" gdzie ustawienie trwalo ok 45min i roboty bylo przy tym sporo, podnoszenie, opuszczanie itd.
a na tej maszynie szybko sprawnie i przyjemnie, maszyna wygladala jak ta na obrazu http://www.autolakiernia....moduly&idxx=990
 
 
Michuczaka
[Usunięty]

Wysłany: 27-07-2006, 22:51   

Odpowiadam sam sobie i tak dla informacji innym może się przyda :mrgreen: to adres o Cari Dynamics http://www.spiegel.de/aut...8,70305,00.html na marginesie sam mam wersje czarną wygląda lepiej :wink: chyba się wybiore na jakiś zlocik jak mi bendix w rozruszniku nie rozleci się. Aha może ma ktoś do sprzedania stalowe felasie 15 cali bo na tych zimą nie poszaleje :lol:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.