Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Cari gaśnie. Parę pytań o układ paliwa
Autor Wiadomość
KrzysiekGDI 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1,8 GDI 98r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 11
Skąd: Ełk
Wysłany: 28-10-2009, 23:02   [Cari 1.8 GDI] Cari gaśnie. Parę pytań o układ paliwa

Witam. Szukam odpowiedzi już kilka dni i problem nie znika. Carisma 1.8 GDI przed liftem.
Auto gaśnie przy wyrzucaniu na luz obojętnie z jakiego biegu. Jeżeli dodam gazu to obroty się ustabilizują i trzymają się równo na 800 ale po chwili zapala się CE (tylko na ciepłym silniku). Po dodaniu gazu kontrolka znika. Oprócz gaśnięcia mam problem w trakcie jazdy ze stałą prędkością. Czasami lekko szarpie. Na zimnym silniku pali bez problemu i również jedzie bardzo dobrze. Jak silnik się rozgrzeje to prawie nigdy nie mogę odpalić go za pierwszym razem. Łapie bez problemu za drugim lub trzecim. Do tej pory zrobiłem:
-przepustnica
-krokowiec
-świece NGK
-filtr paliwa
-alternator
-akumulator

Komp pokazuje błąd 56. Czujnik ciśnienia paliwa podaje wartość 0.4 Mpa. Nie mam pojęcia w którym miejscu jest ta wartość mierzona. Poza tym żadnych błędów nie ma.
Moje pomysły:
-Wymienić czujnik. Przed wydaniem kasy na nowy chcę odłączyć kostkę i sprawdzić jak będzie zachowywało się auto w trybie awaryjnym bez podłączonego czujnika. Jeżeli to problem z czujnikiem to powinno jechać niemrawo ale może też nie będzie gasło. Dobrze kombinuję? Czy mogę odłączyć taki czujnik bez obawy o inne rzeczy i przejechać się trochę?
-Wyczyścić bak i pompę niskiego ciśnienia. Nie mam pojęcia jak się do tego zabrać. Jeżeli ktoś to robił to proszę o opis, może uda mi się coś zdziałać. Po czym poznać że taka pompa jest uszkodzona? Mam też dziwne dźwięki dobiegające z tyłu samochodu jak wyłączę silnik i wyjmę kluczyk. Po około sekundzie zaczyna pracować z tyłu jakieś urządzenie i buczy przez około 15 sekund. Dźwięk ten przypomina pracę dystrybutora przy tankowaniu tyle że jest cichszy. Czy z tyłu za tylną kanapą jest jeszcze coś co może wydawać taki dźwięk i jeżeli to pompa to po co pracuje po wyłączeniu silnika? Jak jest sterowana taka pompa, czy non stop podaje paliwo z takim samym ciśnieniem? Jak próbuję odpalić samochód to za pierwszym razem nie zaskakuje. Po przekręceniu kluczyka na off słychać ten dźwięk z tyłu i za drugim razem pali... Na bank ten dźwięk pochodzi z tyłu samochodu. Nie jest to krokowiec.

Proszę o pomoc bo razem z wymienionymi wyżej rzeczami wydałem sporo kasy na rozrząd, opony, filtry, płyny itp. a najważniejszy problem pozostaje nierozwiązany. Kończy mi się gotówka i nie mogę kupować nic w ciemno w nadziei że to pomoże :( Pompa wysokiego ciśnienia chyba jest ok bo po dodaniu gazu auto jedzie jak szalone, znika ce i wszystko jest w porządku. Gdyby padała to przy dużym obciążeniu powinny być problemy a u mnie jest odwrotnie. Dzięki z góry za wszystkie porady. Jak rozwiążę problem to na pewno dam znać. Może to komuś pomoże.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.