Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: swinks_UK
13-05-2009, 13:46
korek wlewu oleju - rozpadł się
Autor Wiadomość
futro68 
Mitsumaniak


Auto: L-400, Astra H, Nissan NV200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 208
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 12-05-2009, 15:34   korek wlewu oleju - rozpadł się

Witam
chciałem się podzielić moją ostatnią przygodą z korkiem wlewu oleju. Któregoś dnia stwierdziłem, że mam plamę oleju pod autem. Po otwarciu maski okazało się, że w korku jest spora dziura a dolne mocowanie z blaszką gdzieś zniknęło. Sporo wcześniej jeździłem, więc mocno się przestraszyłem szczególnie brakiem owego mocowania, które mogło mi zrobić spustoszenie w silniku. Zamówiłem nowy korek na allegro i za radą Krzyżaka (po raz kolejny wielkie dzięki) zdjąłem pokrywę zaworów żeby poszukać zguby. Na szczęście daleko nie uciekła ale byłem już ciężko przerażony widmem naprawy silnika.

Ku przestrodze: nie naginajcie blaszek mocowania żeby wam korek lepiej trzymał - lepiej zamówić nowy - mnie kosztował 30 zł. Nie dawajcie też 2 uszczelek - co swego czasu zrobiłem - jak widać pomaga na jakiś czas ale potem roboty i stresu sporo.

Czeka mnie jeszcze mycie silnika ale to zostawiam sobie na deser :lol:
 
 
 
mirekbdeblin 
Forumowicz

Auto: volvo v40
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 177
Skąd: Dęblin
Wysłany: 12-05-2009, 15:42   

Witam
Bez popłochu nic by się nie stało so najwyżej poszła by do skrzyni korbowej i tyle dalej by nie poszła bo jest smok a po jakimś czasie mógłbyś mieć ją przy korku spustu oleju bo tam jest magnes bynajmniej powinien być
Pozdrawiam
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 12-05-2009, 16:24   

Wbrew pozorom taki kawałek metalu może narobić bałaganu głównie na górze silnika - w skrzyni korbowej utonie sobie w misce i szkód nie narobi, ale na górze może podejść pod dźwigienkę zaworową, lub co gorsze przyblokować sprężynę zaworu - wtedy bałagan gotowy....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
mirekbdeblin 
Forumowicz

Auto: volvo v40
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 177
Skąd: Dęblin
Wysłany: 12-05-2009, 21:34   

A to kolego jak udzielasz takiej odpowiedzi to nie wiesz jak zbudowana jest głowica i jak osadzone są prowadnice zaworów a również nie wiesz jaka jest strzałka ugięcia sprężyn zaworowych nie mówiąc o budowie kanałów olejowych
Pozdrawiam
 
 
PLPynton
[Usunięty]

Wysłany: 12-05-2009, 22:02   

wie i ma racje
 
 
yaro1976 
Mitsumaniak
Bądź człowiekiem!


Auto: EA5W 2,5`99 SE Tiptronic + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 1021
Skąd: Łódź
Wysłany: 13-05-2009, 09:04   

mirekbdeblin napisał/a:
A to kolego jak udzielasz takiej odpowiedzi to nie wiesz jak zbudowana jest głowica i jak osadzone są prowadnice zaworów a również nie wiesz jaka jest strzałka ugięcia sprężyn zaworowych nie mówiąc o budowie kanałów olejowych
Pozdrawiam


buahaha, sorki ale nie wytrzymałem, do kogo jak do kogo ale do Bartka takie słowa.... porównaj kolego swoja pozycję "POMÓGŁ" z pozycją Bartka pod avatarem i się pokajaj...
pzdr i luźnych warkoczy
_________________
Primo: "Traktuj innych tak jak sam chciał byś być przez nich traktowanym!"
 
 
 
mirekbdeblin 
Forumowicz

Auto: volvo v40
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 177
Skąd: Dęblin
Wysłany: 13-05-2009, 13:40   

Tu nie chodzi o krytyke tylko po co koleś jeden czy drugi ma bez potrzeby wpędzać się w koszta i brudfną robote. Apropo jak pomógł więcej razy to nie znaczy że jest bystrzak .Poprostu ma więcej czasu i stażu na forum i chwała mu Za to tak trzymaj Bartek tu się liczy każda podpowiedż .Co głowa to i inne rozwiązanie

Pozdrawiam
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 13-05-2009, 13:45   

Trzeba było choć raz widzieć rozebrany silnik by wiedzieć, że Bartek miał rację :butthead:

Zamykam temat, bo panowie zrobiliście niezły OT :axe:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24315
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 13-05-2009, 13:49   

slusznie - nie znam drugiej takiej osoby jak Bartek, ktora lepiej sie zna na silnikach Mitsubishi
wierz na slowo - Bartek na pewno sie nie myli; gdy czegos nie wie, po prostu nie zabiera glosu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.