Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: lukasz12
12-12-2009, 19:08
Piszczy COŚ
Autor Wiadomość
BartekWu 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Diamante, 6G72 DOHC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 106
Skąd: Podwarszawa
Wysłany: 16-05-2009, 12:37   Piszczy COŚ

Panowie problem jest z pozoru błahy. Kiedyś miałem jaja z rolkami paska wielorowkowego. Piszczał na początku cały czas - wszyscy myśleli, że to rolka,a le okazało się że pasek był kijowy. Potem pisk jak się samochód dobrze rozgrzał - okazało się trzeba było go jeszcze napiąć. A teraz nie piszczy ale teraz w trakcie jazdy, kiedy się wciśnie gwałtowniej gaz lub też kiedy auto jedzie ok. 120 i chce się gwałtowniej przyspieszyć, to COŚ zaczyna piszczeć i w momencie kiedy obroty silnika wzrastają to przestaje - dzieje się tak w tylko i wyłącznie tym konkretnym monecie - jeśli przyspieszenie jest bardzo dynamiczne, to piszczy dosłownie ułamek sekundy, jeśli natomiast przyspiesza się powoli to ten pisk jest dłuższy. Samochód po remoncie nie był zasadniczo jeszcze dłużej jeżdżony - raz tylko zrobiłem nim 300 km. Co to może być ? Czy to kwestia podocierania się jeszcze nowych części ?
 
 
syski
[Usunięty]

Wysłany: 16-05-2009, 13:12   

Nic tam się nie dociera tylko powód masz jak wyżej wspomniałeś jeszcze za słabo naciągnięty pasek który ślizga ci się lub po prostu nie nadąża w momencie przyspieszenia za kołem napędzającym i stąd ten chwilowy pisk (różne są też jakości pasków i niekiedy mimo za dużego naciągnięcia on dalej piszczy)
Jeśli uważasz że jest dobrze naciągnięty (tzn.ok 1-1,5cm można go ugiąć w dół) to popytaj o nowy dobrej jakości w sklepie (nie koniecznie motoryzacyjnym, są sklepy z łożyskami i paskami tylko podaj długość odpisz po prostu symbol z paska, jak jest fachowa obsługa to na pewno doradzą ci coś w rozsądnej cenie i dobrej jakości. Jeśli symbol paska jest nieczytelny to taki sklep ma katalogi i podając dane auta są w stanie ci dobrać odpowiedni pasek)
Pozdrawiam !
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.