Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: glina
29-05-2014, 13:39
carisma 1.6 czyy
Autor Wiadomość
konradsd 
Forumowicz

Auto: nic
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 50
Skąd: bydgoszcz
Wysłany: 14-05-2009, 15:46   carisma 1.6 czyy

witam wszystkich od paru dni obserwuje i czytam, i rowzniez chce zadac ytanie a mianowicie za jakis czas kupuje wlasnie carisme kwota jaka dysponuje to 12t-13ys, auto bede kupowal w niemczech, na samo auto planuje wydac jakies 10 moze 11 tys, ,
1. czy za ta kwote smialo mam brac rocznik 99 czy bezpieczniej bedzie 98, chodzi mi o to czy porpostu 10 tys t nie jest za malo na rocznik 99?
2. ktory z silnikow jest bardziej niezawodny 16 czy 18GDi sam bardziej jestem przekonany do tego 18 troche sie naczytalem
3. czy znacie procz autoscauta i mobile jakies inne serwisy z autami za granica
4. na co mam zworcic szczegolna uwage, jest to mojhepierwsze auto i szczeze boje sie ze wtopie siano i pozniej bede je calyczas naprawial, wiem ze na odleglosc i po omacku ciezko napsiac ale chce chociaz miec minimum wiedzy
jak znajdejakis model ktory bede chcial kupic wstawie g tutaj i pomozecie mi mozelepiej ocenic

pozdrawiam wszystkich Carismowców :)
 
 
barthez2183 
Mitsumaniak
01354/KMM


Auto: Carisma 1.9 DID, XF106.460
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 407
Skąd: NML
Wysłany: 14-05-2009, 17:48   

ad.3 zobacz ten temat http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=36627
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
 
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 15-05-2009, 09:45   

konradsd napisał/a:
czy za ta kwote smialo mam brac rocznik 99 czy bezpieczniej bedzie 98, chodzi mi o to czy porpostu 10 tys t nie jest za malo na rocznik 99?

wg mnie mniejsza uwage poswiecaj rocznikowi a wieksza stanowi technicznemu, osobiscie wolalbym auto rok czy 2 starsze niz nowsze i zajechane jakies...
konradsd napisał/a:
ktory z silnikow jest bardziej niezawodny 16 czy 18GDi sam bardziej jestem przekonany do tego 18 troche sie naczytalem

jesli sa zadbane to oba sa bezawaryjne, jesli sa zaniedbane to kazdy niezaleznie od marki silnik bedzie awaryjny
w 1,6 masz skrzynie biegow z enault w ktorej trzeba wymieniac tulejki co jakis czas, GDI ma japonska skrzynie biegow bezobslugowa :)
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 15-05-2009, 10:39   

W 1.6 jest tańszy osprzęt i tańsza obsługa, można założyć gaz, (czego nie polecam). Oba silniki, jeżeli się dba nie do zajechania. GDI to Czarna magia dla mechaników, 1.6 to tylko zjawisko paranormalne ;) . Co do tej bezobsługowości skrzyni w GDI polemizowałbym, kilka osób ma z nią problemy, wszystko zależy, kto i jak tym samochodem jeździł. Czyli jak napisał Robson86 szukać niezarżniętego egzemplarza, nieważne jakiej pojemności, chyba że chodzi o moc (1.6-90KM, 100KM 1.8GDI 125KM, 122KM). W 1.6 zwracać uwagę na ewentualne wycieki ze skrzyni, w GDI falowanie obrotów i stukanie kasowników luzów zaworowych (nie powinny stukać na rozgrzanym silniku). We wszystkich sprawdzać czy po przekręceniu kluczyka zapala się "check engine" i po kilku sekundach gaśnie. Stary numer w przypadku błędów to wyciąganie żarówki, lub podłączanie jej do kontrolki alternatora, która gaśnie po odpaleniu.
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
konradsd 
Forumowicz

Auto: nic
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 50
Skąd: bydgoszcz
Wysłany: 16-05-2009, 13:08   

dzieki za odpowiedzi troche tych informacji na ktore mam zwrocic uwage jest, jak juz bede wiedzial co chce wziasc wrzuce na forum podpowiecie mi troche, dzieki pozdro
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.