 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Wielki pech!! |
Autor |
Wiadomość |
Jeremy79
Mitsumaniak
Auto: KIA Carnival 2.9 CRDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Lut 2006 Posty: 100 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 21-05-2009, 16:02 Wielki pech!!
|
|
|
Witam!
Mam duuuży problem z moim MSW 2,4 GDI.
Jechałem sobie wczoraj spokojnie (coś koło 40 km/h) i nagle słyszę jakieś dziwne odgłosy- jakbym złapał na oponę jakiś drucik (takie plaskanie). Nic jadę dalej, myślę sobie, qrcze żeby mi nie rozcharatało gumy. Nagle silniczek gaśnie, zjeżdżam do zatoczki, maska do góry i cóż tam widzę.... rozwalony pasek klinowy od alternatora,który nawinął się na wał korbowy. Jakie jest moje zdumienie, wymieniany 2 miesiące temu, przebieg około 7 tys. km. marka: CONTITECH. Telefon do kumpla, hol, na kanał, wygrzebałem resztki tego szajsu, przekręcam kluczyk i nic . Silnik kręci ale nie pali. Odczyt błędów- kontrolka CE mruga non stop (czyli brak błędów), kontrolka ABS pokazuje 23,24 czujnik położenia kół tylnych-zwarcie.
Teraz pytanie do mądrych głów co się mogło stać?
Zerwało mi jakiś czujnik? Resztki paska na pewno nie dostały sie do rozrządu (pokrywa).
Macie jakieś sugestie? |
_________________ Space Wagon 2,4 GDI 99'
Galant Kombi Sport Edition 2,4 GDI 99'
Carisma Elegance 1,8 GDI 99',
Carisma GLS 1,8 96' |
|
|
|
 |
skull
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Grandis 2,4 MiVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 03 Mar 2008 Posty: 614 Skąd: Kentaki
|
Wysłany: 22-05-2009, 10:33
|
|
|
kurcze to teraz dałeś mi do myślenia,też mam założony pasek CONTITECH na alternatorze taki zbieg okoliczności,że od klimy i wspomagania kupiłem firmy Mitsuboshi i założyłem raz naciągnąłem i śmiga a ten CONTITECH ciągle jęczy Nie wiem czy tylko ja tak mam,ale w tym MSW ciągle coś teraz te gówniane łożyska na wałku sprzęgłowym,trzeba silnik opuszczać żeby skrzynię wyjąć i taki zabieg wytargowałem w serwisie na 1000zł bez części Najdroższy w utrzymaniu samochód jaki miałem Mogę tylko życzyć aby Twój misiek wrócił do zdrowia |
_________________
 |
|
|
|
 |
Jeremy79
Mitsumaniak
Auto: KIA Carnival 2.9 CRDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Lut 2006 Posty: 100 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 22-05-2009, 11:04
|
|
|
Kolego Skull zmieniaj pasek na oryginał. Mój też piszczał praktycznie od momentu założenia, aż w końcu narobił niezłej grandy.
Najgorsze jest to, że nie ma błędów a nie odpali. Muszę jednak rozebrać rozrząd i sprawdzić czy nie przeskoczył (bardzo mało prawdopodobne).
Tak dumam, może gdzieś poszło jakieś zwarcie i uwaliło coś w kompie? Nie mam pojęcia.
Jak się mocno zdenerwuję będę może negocjował z Bartkiem swap'a na 2,5 v6 |
_________________ Space Wagon 2,4 GDI 99'
Galant Kombi Sport Edition 2,4 GDI 99'
Carisma Elegance 1,8 GDI 99',
Carisma GLS 1,8 96' |
|
|
|
 |
|
|