 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CJ1A 1.3] Silnik |
Autor |
Wiadomość |
azazell
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt 1.3 GL
Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 4 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 11-05-2009, 14:50 [CJ1A 1.3] Silnik
|
|
|
Witam, mam taką sprawę.
Jakiś czas temu, około 1.5 miesiąca temu, zauważyłem, że mój colt osłabł, jedynka jest taka, ze dorożki mają lepszy start. Później jest już ok, 2 do polowy obrotów też zamula ale póżniej już rwie. Poza tym, ostatnio cięzko było go wyczuć, szarpał, i chodziła dość głośno i jakoś tak wolno na luzie i małych obrotach, wręcz jak diesel. Jakoś jeździłem, ale dziś przy predkości 120 jak puściłem gaz na 5 biegu i samochód zaczął hamować silnikiem zapaliła się check engine , to samo działo się już później na niższych biegach, w momencie, gdy dodawałem gazu kontrolka gasła. Podczas postoju na światłach i ruszaniu spd nich było to samo. Macie jakiś pomysł? Paliwo lejś w zasadzie tylko V-Power z Shell'a. |
Ostatnio zmieniony przez Marcin-Krak 11-05-2009, 18:28, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Marcin-Krak
Mitsumaniak Senior Specialist ;)

Auto: Mazda 3 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 11527 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 11-05-2009, 18:33
|
|
|
Zastanawia mnie to CE - dlatego jak na razie temat zostawiam
Alena dobry początek:
- sprawdź kable WN, świece,
- kopułka i palec też do sprawdzenia,
- zapłon ustawiałeś |
_________________ "Niedobre są te chwile w życiu narodu, kiedy emocje wyprzedzają rozum"
 |
|
|
|
 |
azazell
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt 1.3 GL
Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 4 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 11-05-2009, 19:18
|
|
|
W zaołonie nic nie było grzebane, w zasadzie od momentu jak go kupiłem pół roku temu, śmigałem bezz zaglądania do środka. Tyle co na start wymieniłem rozrząd, filtry i olej. Gdzieś dwa tygodnie temu sprawdzałem świece i te były ok, CE nie pali się cały czas, zapala się i gaśnie. Zapala sie głównie przy hamowaniu silnikiem. |
|
|
|
 |
cyganz
Forumowicz

Auto: Colt 1.3 1997 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 52 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 11-05-2009, 23:28
|
|
|
pojedz na komputer |
|
|
|
 |
azazell
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt 1.3 GL
Dołączył: 17 Lut 2009 Posty: 4 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 12-05-2009, 22:44
|
|
|
już nic nie kumam,
Dziś wsiadłem do micha, odpaliłem, żdna CE się nie zapaliła, zrobiłem więc rundkę po mieście, światła, korki, ogólnie dużo hamowania i ruszania, nic, śmigal jak szalony, żadnego rwania, szarpania czy mulenia, jechal jak pszczółka.
Co do licha? Chyba się wystraszył reanimacji |
|
|
|
 |
mastertoja
Mitsumaniak

Auto: mitsubishi colt 97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Mar 2008 Posty: 34 Skąd: Wrocław ( Wroclove )
|
Wysłany: 15-05-2009, 14:13
|
|
|
Zczytaj błąd z CU, to cię naprowadzi. |
|
|
|
 |
|
|