Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Carii 1,9 TD] Szarpnięcie silnika przy odpaleniu
Autor Wiadomość
vril
[Usunięty]

Wysłany: 15-06-2009, 19:24   [Carii 1,9 TD] Szarpnięcie silnika przy odpaleniu

Dziękuje wszystkim za pomoc bo dzięki Wam wreszcie moja Carii nabrała wigoru i chodzi
prawie idealnie :biggrin:
A więc tak tak ja kazał kolega carisma1 byłem u elektroników wszystko sprawdzili
od strony elektryki chodzi jak trzeba .Praca silnika nabrała miłego dla ucha dźwięku :biggrin:
dodatkowo zaślepiłem EGR .Po tych zabiegach moje autko dostało nowe życie i szalonego
speeda .Na 1 - 2 biegu wchodzi bardzo szybko na obroty co przełożyło się na przyśpieszenie .

Jest tylko jeden problem .Wiem że ma chyba nie ten kąt wtrysku .Bo mechanior jak ustawiła
podczas wymianu rozrządu to nie mógł odpalić auta no ale w tedy nic nie działało od strony czujników i komputera .

Problem polega na tym że przy odpalaniu szarpnie raz lub trzy razy silnikiem a po przegazowaniu odpala i chodzi normalnie .Najgorzej odpala rano jak jest chłodno .
Czy to może być wina tego kąta .
 
 
siwyV40 
Nowy Forumowicz

Auto: Volvo V40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 13
Skąd: B-stok
Wysłany: 18-06-2009, 08:50   

Myślę że to może być wina upalonych świec żarowych - komory wirowe jakie posiadasz niestety wymagają również latem drobnego wspomagania świecami.
_________________
http://www.v40.pl/forum/viewtopic.php?t=15579
 
 
carisma1
[Usunięty]

Wysłany: 18-06-2009, 09:57   

zbyt późny kąt wtrysku może powodować szarpnięcie podczas odpalania, jeśli nie ustawiałes kąta po tych całych perturbacjach to go ustaw-czujnik i wartość na dźwigni. Trzeba pamietać, że czasami takie szarpnięcia po odpaleniu zimnego motoru może powodować upalona świeca- a zrobiłes porządek z grzaniem świec-bo miałes tam napieprzone?, cofające sie paliwko oraz wytarte łopatki pompy przetłaczającej ale te dwie ostatnie łatwo sie diagnozuje przez podpompowanie pompke na filtrze przed odpaleniem.
 
 
vril
[Usunięty]

Wysłany: 18-06-2009, 10:15   

Na zmiane kąta jestem umówiony z mechanikiem .
Na świece nie stawiam bo w styczniu wymieniałem -ale kto wie można sprawdzić.
Dźwignia też ustawiona .
Szarpnięcie czasami jest jedno przed odpaleniem a czasami ze trzy i potem odpali.
Najgorzej jest rano pare razy szarpnie i odpali ale też jest że raz szarpnie .
Próbowałem podpompować i było lepiej ale to może przypadek ,spróbuje jeszcze raz .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.