 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Carii 1,9 TD] Szarpnięcie silnika przy odpaleniu |
Autor |
Wiadomość |
vril [Usunięty]
|
Wysłany: 15-06-2009, 19:24 [Carii 1,9 TD] Szarpnięcie silnika przy odpaleniu
|
|
|
Dziękuje wszystkim za pomoc bo dzięki Wam wreszcie moja Carii nabrała wigoru i chodzi
prawie idealnie
A więc tak tak ja kazał kolega carisma1 byłem u elektroników wszystko sprawdzili
od strony elektryki chodzi jak trzeba .Praca silnika nabrała miłego dla ucha dźwięku
dodatkowo zaślepiłem EGR .Po tych zabiegach moje autko dostało nowe życie i szalonego
speeda .Na 1 - 2 biegu wchodzi bardzo szybko na obroty co przełożyło się na przyśpieszenie .
Jest tylko jeden problem .Wiem że ma chyba nie ten kąt wtrysku .Bo mechanior jak ustawiła
podczas wymianu rozrządu to nie mógł odpalić auta no ale w tedy nic nie działało od strony czujników i komputera .
Problem polega na tym że przy odpalaniu szarpnie raz lub trzy razy silnikiem a po przegazowaniu odpala i chodzi normalnie .Najgorzej odpala rano jak jest chłodno .
Czy to może być wina tego kąta . |
|
|
|
 |
siwyV40
Nowy Forumowicz
Auto: Volvo V40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 13 Skąd: B-stok
|
Wysłany: 18-06-2009, 08:50
|
|
|
Myślę że to może być wina upalonych świec żarowych - komory wirowe jakie posiadasz niestety wymagają również latem drobnego wspomagania świecami. |
_________________ http://www.v40.pl/forum/viewtopic.php?t=15579 |
|
|
|
 |
carisma1 [Usunięty]
|
Wysłany: 18-06-2009, 09:57
|
|
|
zbyt późny kąt wtrysku może powodować szarpnięcie podczas odpalania, jeśli nie ustawiałes kąta po tych całych perturbacjach to go ustaw-czujnik i wartość na dźwigni. Trzeba pamietać, że czasami takie szarpnięcia po odpaleniu zimnego motoru może powodować upalona świeca- a zrobiłes porządek z grzaniem świec-bo miałes tam napieprzone?, cofające sie paliwko oraz wytarte łopatki pompy przetłaczającej ale te dwie ostatnie łatwo sie diagnozuje przez podpompowanie pompke na filtrze przed odpaleniem. |
|
|
|
 |
vril [Usunięty]
|
Wysłany: 18-06-2009, 10:15
|
|
|
Na zmiane kąta jestem umówiony z mechanikiem .
Na świece nie stawiam bo w styczniu wymieniałem -ale kto wie można sprawdzić.
Dźwignia też ustawiona .
Szarpnięcie czasami jest jedno przed odpaleniem a czasami ze trzy i potem odpali.
Najgorzej jest rano pare razy szarpnie i odpali ale też jest że raz szarpnie .
Próbowałem podpompować i było lepiej ale to może przypadek ,spróbuje jeszcze raz . |
|
|
|
 |
|
|