Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] Szarpie i przerywa
Autor Wiadomość
kamil892411 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Colt GLXi 1.3 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 56
Skąd: Torun
Wysłany: 19-05-2009, 16:35   [CA1A 1.3] Szarpie i przerywa

witam.. ja mam podobny problem jednak mi colcik nie gasnie... czasem jak chce troche depnac to strasznie przerywa chwile i po chwili jest ok. Najczesciej na nizszych obrotach jak przyspieszam nie koniecznie gwaltownie. Niewiem jaka moze byc przyczyna... moze to byc filtr paliwa? bo jeszcze nie wymienialem go. I gdzie on sie wogole znajduje? dzieki z gory jak ktos bedzie mial ochote pomoc
Ostatnio zmieniony przez harpagan 20-05-2009, 14:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Czerwien
[Usunięty]

Wysłany: 19-05-2009, 17:49   

pyjte napisał/a:
No chyba że ktoś ze starych gtik'owych wyjadaczy ma jakiś na stanie

Akurat nie mam :(
Aż się przestraszyłem,że coś grubszego się stało :)
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 19-05-2009, 17:55   

kamil892411, na początku zatroszczył bym się o układ zapłonowy. Dobre świece, kable, wyczyściłbym/wymieniłbym kopułkę i palec rozdzielacza, sprawdził jak się miewa cewka.
Co do filtra paliwa jest on na środku ściany grodziowej pod kolektorem dolotowym.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
COLTER80
[Usunięty]

Wysłany: 19-05-2009, 18:23   

Zeby wymienić filtr paliwa trzeba zdemontowac zbiorniczek z płynem do spryskiwaczy.
Filtr jest dosyc solidnie dokrecony ;)
Za wymiane zapłaciłem 20zł
 
 
adamovicius
[Usunięty]

Wysłany: 19-05-2009, 18:32   

COLTER80 napisał/a:
Zeby wymienić filtr paliwa trzeba zdemontowac zbiorniczek z płynem do spryskiwaczy.
Filtr jest dosyc solidnie dokrecony ;)
Za wymiane zapłaciłem 20zł

To miałes szczescie :D
Ja wziąłbym za to conajmniej 50 bo sam wymieniałem i wiem jaka to masakra.
Nawet po odkreceniu zbiorniczka nie ma jak łap włożyć z dwoma kluczami :D
 
 
pyjte 
Mitsumaniak
Klaun Szyderca


Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 556
Skąd: Bojtom.
Wysłany: 19-05-2009, 19:41   

Cytat:
witam.. ja mam podobny problem jednak mi colcik nie gasnie... czasem jak chce troche depnac to strasznie przerywa chwile i po chwili jest ok. Najczesciej na nizszych obrotach jak przyspieszam nie koniecznie gwaltownie. Niewiem jaka moze byc przyczyna... moze to byc filtr paliwa? bo jeszcze nie wymienialem go. I gdzie on sie wogole znajduje? dzieki z gory jak ktos bedzie mial ochote pomoc



To pierwsza przyczyna padnietego przepływomierza.

Wczesniej gdy miałem zapięty 2,3,4,5 bieg i niskie obroty po wcisnieciu gazu do dechy szarpał.


Teraz gdy chwilowo poruszam się bez problem ten ustąpił.


Ale oczywiście o układ zapłonowy się zatroszcz ;)
_________________
Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi.
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 19-05-2009, 20:10   

pyjte napisał/a:
To pierwsza przyczyna padnietego przepływomierza.
Piotruś, w 4G13 nie ma przepływki ;) W 4G13 jest MAP (Vaccum sensor) ale on by wypluł błąd.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
pyjte 
Mitsumaniak
Klaun Szyderca


Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 556
Skąd: Bojtom.
Wysłany: 19-05-2009, 23:29   

londolut napisał/a:
Piotruś, w 4G13 nie ma przepływki ;) W 4G13 jest MAP (Vaccum sensor) ale on by wypluł błąd.


To zwracam Honor :D nie wiem nie miałem doczynienia z 1.3 ;P.
_________________
Prawda jest jak tyłek - każdy ma swoj i czasami śmierdzi.
 
 
kamil892411 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Colt GLXi 1.3 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 56
Skąd: Torun
Wysłany: 19-05-2009, 23:54   

a wiec moge wyciagnac ten przeplywomierz ? a gdzie on sie znajduje ? ciezko sie go pozbyc ? drogi jest ? i czy jest ogolnie dostepny...no juz kiedys pisalem na forum ze swiece mialem nie tak dawno wymieniane ... pod maska dyskoteki nie ma.
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 20-05-2009, 00:18   

Kamil, w 1.3 nie ma przepływki. Jest MAP Sensor. Czytaj całość postów :)
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
kamil892411 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Colt GLXi 1.3 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 56
Skąd: Torun
Wysłany: 20-05-2009, 00:36   

niewiedzialem ze mowiac 4G13 mowisz o tym co mam w swoim colciku :p . A mozesz wyjasnic na czym polega jego praca...czy mozna to naprawic...jak wyciagnac wymienic gdzie sie znajduje itp ?
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 20-05-2009, 01:07   

MAP znajduje się na samej górze ściany grodziowej. Jest przykrecony na środku do blaszanej podpory. Ten czujnik porównuje ciśnienia panujące w przepustnicy do ogólnie panującego i na tej podstawie steruje mieszanka paliwo/powietrze. Działa jak przepływka tyle, że ona mierzy ilość owego powietrza. Miałem uszkodzony ten czujnik i samochód zachowywał się tak, że w pewnym momencie samochód się dławil i nie miał mocy. Najczęściej po rozgrzaniu i ponownej próbie odpalenia albo gdy stał na słońcu i pod maską zrobił się kocioł. Czujnik kupiłem na forum za 50zł chyba.
_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
kamil892411 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Colt GLXi 1.3 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 56
Skąd: Torun
Wysłany: 20-05-2009, 11:19   

czyli rozumiem ze widac go bez odkrecania czegokolwiek ?

ok dzieki za informacje :)
 
 
 
londolut 
jradmin Colt


Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 8958
Skąd: skątowni
Wysłany: 20-05-2009, 11:26   

kamil892411 napisał/a:
czyli rozumiem ze widac go bez odkrecania czegokolwiek ?
Tak, poniżej fotka. Takie prostokątne pudełko z wtyczką od spodu (3 przewody).

_________________
Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie :finga:

 
 
kamil892411 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Colt GLXi 1.3 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 56
Skąd: Torun
Wysłany: 20-05-2009, 11:27   

ok wielkie dzieki :) <piwo>

a moge jezdzic bez niego jak to jego wina ze tak mi colcik chodzi?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.