Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Duze spalanie (20l/100) Mitsubishi Pajero II 2.5 TD
Autor Wiadomość
Axadius 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero II 2,5 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 1
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 04-07-2015, 13:25   Duze spalanie (20l/100) Mitsubishi Pajero II 2.5 TD

Witajcie. To mój pierwszy post. Jestem świeżakiem jeśli chodzi o 4x4 a w szczególności Pajero. Po zakupie mojego Pajero II okazało się, ze spalanie kształtuje się na poziomie 17l/100 a w ziemie nawet 20l/100 przy wyłączonym 4x4. Spalanie mierzyłem tankując do pełna, pokonujac pewien odcinek i znowu do pełna mierząc przy tym długość trasy na mapach google (tak aby rozmiar opon nie przekłamywał wyniku). Mierzone cześciowo w miescie (bez korków) częsciowo na trasie.

Czy mógłbym prosićdoświadczonych kolegów o wskazówki co mozę być przyczyną i ewentualnei polecenie fachowca w temacie z okolic Rzeszowa?

Mój Pajero to wersja 2 z przełożonym silnikiem 2.5 TD (oryginalnie był 2.8).
W ziemie ma problemy przy odpalaniu i na początku brakuje mocy (leją wtryski?), dusi go, troszke kopci ale po kilku sekundach gazowania jakby się przepalał i odzyskuje moc.
W lecie tego problemu nie ma.

Pisze tutaj poniewaz po zakupie auta naciąłem się na speca w Rzeszowie, który mnie okradł, skasował za wymianę rozrządu, naprawę wycieków, wymianę łożyska w sprzegle, korktę pompy i wtrysków i drobniejsze sprawy a w rzeczywistości nie zrobił nic a jedynie wymontował kilka części, pogorszył spalanie i zakosił nowy pasek od alternatora wstawiajac za długi zuzyty i odsunął alternator tak że ten dotykał plusem ramy paląc przewody i rozładowując akumulator.

Dzięki z góry za wszelką pomoc i proszę o łągodne potraktowanie bo nie jestem niestety wyjątkowym maniakiem 4x4 ale Pajero potrzebuję po prostu do pracy na wsi przy budowie wioski rehabilitacyjnej dla niepełnosprawnych :)

arek
_________________
arekk
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 04-07-2015, 18:12   

Axadius napisał/a:
Mój Pajero to wersja 2 z przełożonym silnikiem 2.5 TD (oryginalnie był 2.8).
różnica w konikach przy masie samochodu robi swoje 2,5->> 92 , 2,8->> 125.
W okolicach Tarnowa mogę polecić Ci warsztat od pomp i wtrysków, ale to na PW.
Axadius napisał/a:
a w ziemie nawet 20l/100 przy wyłączonym 4x4
no troszkę dużo, za dużo. U mnie silnik 2,8 w automacie przy jeździe 4x4 +/- 15-16.
Axadius napisał/a:
Spalanie mierzyłem tankując do pełna, pokonujac pewien odcinek i znowu do pełna mierząc przy tym długość trasy na mapach google (tak aby rozmiar opon nie przekłamywał wyniku
nie był bym przekonany do pomiaru odległości bazując na tych mapach :/ A jakie opony-wymiar oryginalny czy większy ?
Witaj na forum :)
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.