Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Czy c52 z 1,5 12v wychodziły w wersji 84 KM
Autor Wiadomość
Kasper79 
Forumowicz

Auto: CARISMA 1,8 GDI, 1997 rok
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 31
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 25-05-2009, 15:27   Czy c52 z 1,5 12v wychodziły w wersji 84 KM

Witam,Czy c52 z 1,5 12v wychodziły w wersji 84 KM? Jakiś czas temu zakupiłem colta 1,5 12v. W papierach ma moc 84 KM ale tak się zastanawiam czy to aby nie jest 90KM. Może ktoś zmieniał silnik?
Jak sie ma elektronika od 1,5 8v do tej od 12v? Jakiś magik grzebał przy wiązce i znalazłem taki kwiatek że silnik krokowy nie jest wogóle podłaczony = check engine i brak biegu jałowego na zimnym silniku. Wolne obroty uzyskane są na przpustnicy. Mogłby ktoś podrzucić zdjęcie okolic przepustnicy z silnika 8V? Poza tym CE autko hula jak ta lala. Pali sobie ok 10 litrów gazu.Jedyna uciążliwość to brak tych wolnych na zimno. Chciałbym to doprowadzić do porządku.
_________________
CARI GDI... zobaczymy
 
 
adammitsu 
Nowy Forumowicz

Auto: colt glxi 8v
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 30
Skąd: Łask
Wysłany: 25-05-2009, 21:07   

84 km mial 1.5 8v. widocznie komus sie "skonczyl" silnik 8v i wsadzil sobie 12v :) sie ciesz ze masz te kilka koni wiecej (jak sie nie myle to az trzy) ;p
 
 
Kasper79 
Forumowicz

Auto: CARISMA 1,8 GDI, 1997 rok
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 31
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 25-05-2009, 21:18   

Cieszyć to ja się cieszę. Tylko teraz muszę elektronikę ogarnąć po "Panu Kaziu" :twisted: Denerwuje mnie ta czerwona kontrolka.
_________________
CARI GDI... zobaczymy
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 25-05-2009, 21:37   

adammitsu napisał/a:
masz te kilka koni wiecej (jak sie nie myle to az trzy) ;p
chyba że trzy uciekły do lasu (84 a 90)
Kasper79, patrząc od przodu silnika - aparat po prawej w poprzek 8v 84KM; aparat po lewej - 12v - 90KM. Dodatkowo 12v ma to napisane pokrywie zaworów.
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
Kasper79 
Forumowicz

Auto: CARISMA 1,8 GDI, 1997 rok
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 31
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 25-05-2009, 22:04   

jestem pewien że moja Pani ma 12 wentylków w swoim autku... tylko teraz chciałbym to od strony elektrycznej ogarnąć. czy 8 v ma taką samą przepustnicę jak 12 v?"Pan Kazio" wziął i poucinał kostki od tps i silnika krokowego i czujnika położenia silnika krokowego i i powpinał na krótko. z tym że miał chyba przy mało kabelków i dla silnika krokowego nie starczyło. w okolicy namierzyłem lancerka 1,5 8 v i za psie pieniądze mogę od niego wziąć cały kolektor, tylko że przepustnica i silnik krokowy są inne jak u mojej Pani. silnik krokowy jest sprawny bo po podaniu na kostkę napięcia zmienia obroty silnika. nie wiem jak TPS i czujnik położenia silnika krokowego.

[ Dodano: 22-09-2009, 15:53 ]
No i przyszedł czas na ogarnianie elektryki... Mam pytanie czy ktoś to robił bo udało mi sie poodnajdywać zagubione przez pana Kazia kabelki ale tak do silnika krokowego dochodzą dwa kable a do czujnika położenia tegoż dochodzi pięć i tutaj jest problem bo w instalacji mam do silnika krokowego trzy a do czujnika położenia cztery - jak to teraz zgrać żeby czerwona lampka nie świeciła? No i jeszcze jedną ciekawostkę znalazłem do 7-pinu w złaczu 24 stykowym sterownika podłaczony jest niebieski kabel i ktoś połaczył go na krótko z jednym pinem z czujnika położenia silnika krokowego (tego pięciopinowego) co to jest za kabel bo z mojego wczytywania się w schematy to jest to pin od czujnika temperatury egr. ale ogólnie troszkę mi się nie zgadzają kolory kabli ze schematem? Może mi ktoś podesłać właściwy schemat i podpowiedzieć jak to obejść? Może kupić kolektor od 8 zaworowego i podłaczyć wszystko do niego?
_________________
CARI GDI... zobaczymy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.