swap silnika Mitsubishi Eclipse 2G/4G63 |
Autor |
Wiadomość |
rufuz
Forumowicz

Auto: Colt Ralliart 1.5T (4G15T)
Kraj/Country: Denmark
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 178 Skąd: Poznań/Danmark
|
Wysłany: 06-05-2009, 22:46 swap silnika Mitsubishi Eclipse 2G/4G63
|
|
|
Witam
Mam pytanie o swap silnika Mitsubishi Eclipse 2G/4G63 (wersja 205/210 KM) do hyundaia elantry J2.
Jak wygląda taki swap od strony technicznej tzn czy jest to możliwe ?
Jaki koszt silnika i przekładki ? Gdzie to najlepiej zrobić żeby po paru miesiącach nie rozleciało się wszystko ?
Od 3G to chyba już nie bardzo ?
Z góry dzieki za wszelkie info
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
e-gen
moderator

Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 590 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 06-05-2009, 23:06
|
|
|
rufuz,
od strony technicznej wszystko jest możliwe - ale modyfikacja o której piszesz nie jest łatwa ani sensowna; do Lantry j2 "wkłada się" betę 2.0 i to wszystko co podpowiada rozsądek.
Dublujesz wątek |
_________________ Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva |
|
|
|
 |
awg
Nowy Forumowicz
Auto: Eclipse 1g GS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 15 Skąd: gryfice
|
|
|
|
 |
e-gen
moderator

Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 590 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 07-05-2009, 10:30
|
|
|
awg,
NIE, to jest j1 |
_________________ Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva |
|
|
|
 |
awg
Nowy Forumowicz
Auto: Eclipse 1g GS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2009 Posty: 15 Skąd: gryfice
|
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 07-05-2009, 22:37
|
|
|
właśnie... niema rozsądnego ani nierozsądnego wytłumaczenia... lepiej kupić ecli i wyjdzie taniej i lepiej... bo nie tylko silnik się liczy... taki klocek jak hyundai z silnikiem 210km kwalifikuje sie "na drzewo" znaczy nie utrzyma sie na asfalcie o standardowej szerokości (nawet jakby nie licząc naszych łaciatych dziur>....)
eli ma jeszcze zawieszenie, geometrie i rozkład masy przystosowany w miare do takich silników... to tak jakby wyjąć silniczek elektryczny z zestawu LEGO Technic i zamontować w autku z DUPLO klocków.... |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
rufuz
Forumowicz

Auto: Colt Ralliart 1.5T (4G15T)
Kraj/Country: Denmark
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 178 Skąd: Poznań/Danmark
|
Wysłany: 13-05-2009, 20:40
|
|
|
zawieszenie mam twarde tzn koni sport z odpowiednimi sprężynami. Eclipse by mi odpowiadało tylko ja muszę mieć sedana. Wiec eclipse 210 KM nie ma co patrzeć ?
Rozglądałem sie za silnikiem od eclipse bo silniki hyundaia to silniki wzięte chyba od mitsubishi. Raczej sie nie spodziewałem ze będzie plug and play. Ile taki swap może kosztować ? |
|
|
|
 |
e-gen
moderator

Auto: Clio II ph2 1.4 16v (k4j c710)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 590 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 14-05-2009, 10:17
|
|
|
rufuz napisał/a: | silniki hyundaia to silniki wzięte chyba od mitsubishi. |
niezupełnie, w Lantrze j2 są już "autorskie" silniki Hyundaia z serii BETA
Moim zdaniem - jak już - to powinieneś pomyśleć właśnie nad swapem BETA 2.0 (~140 KM) |
_________________ Dysponuję skanerem OBDII oraz manomentrem do sprawdzania kompresji - zainteresowanych podpięciem proszę o kontakt na priva |
|
|
|
 |
rufuz
Forumowicz

Auto: Colt Ralliart 1.5T (4G15T)
Kraj/Country: Denmark
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 178 Skąd: Poznań/Danmark
|
Wysłany: 20-07-2009, 15:37
|
|
|
tylko na 140KM to szkoda mi kasy. Myślę o ok 180-200 KM do codziennej jazdy (od czasu do czasu bardziej ostrej i szybkiej) Nie oczekuję, że będzie to plug & play bo to oczywiste. Wiem też że taki swap to mnóstwo innych rzeczy do przeróbki lub wymiany. Czytałem sporo w necie, dzwoniłem i taki swap to spory kosz porównywalny nawet do wartości auta. Ale właśnie o to chodzi aby mieć wyjątkowe auto. Jesli się zdecyduję to bez półśrodków. Z kim lub z którą firmą można by pogadać o realizacji takiego swapa ? |
|
|
|
 |
Bartek3g
Forumowicz Już mgr inż. :)
Auto: Eclipse GTS - 3g 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 216 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 26-07-2009, 19:14
|
|
|
Zgadzam sie z przedmowcami, ja bym sobei taki swap odpuscil Wyjdzie to duzo pieniazkow, moze lepiej po prostu uturbic ten silnik co masz? |
|
|
|
 |
|