 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Rozpórka od CA0 czy pasuje do Accenta?? |
Autor |
Wiadomość |
ziele477 [Usunięty]
|
Wysłany: 01-03-2009, 10:54 Rozpórka od CA0 czy pasuje do Accenta??
|
|
|
Witam, ostatnio wymieniłem całe zawieszenie w moim Accencie, nowe amory Kayaba, sprężyny Jamex i wszystkie nowe gumy, zawieszenie sie usztywniło i żeby nadwozie tak teko nie odczuwało postanowiłem dokupić rozpórke tylko że, no właśnie nie znalazłem nic dedykowanego bezpośrednio do Accenta, jedynie od Elantry 97+ albo od Mitsu Colta CA0 czy któraś z nich bedzie pasować, z góry dzięki za odpowiedź. |
|
|
|
 |
ictus
Forumowicz fotopstryk

Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2008 Posty: 379 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 01-03-2009, 11:03
|
|
|
pokaz fote komory silnika i pomierz rozstawy: kielichow, srub macpersona
to sprawdze u siebie |
|
|
|
 |
ziele477 [Usunięty]
|
|
|
|
 |
Derpin [Usunięty]
|
Wysłany: 03-03-2009, 03:53
|
|
|
hmm raczej jeżeli w ogóle coś podejdzie to prędziej z CJ0 bo masz 3 śruby na kielichu a CA0 ma chyba 2 z tego co kojarzę.. |
|
|
|
 |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 03-03-2009, 11:16
|
|
|
Derpin napisał/a: | hmm raczej jeżeli w ogóle coś podejdzie to prędziej z CJ0 bo masz 3 śruby na kielichu a CA0 ma chyba 2 z tego co kojarzę.. |
dokładnie, komora silnika bardziej jak z CJ, 3 śruby na kielichu, silnik po prawej, skrzynia po lewej.
POWINNA więc podejść rozpórka od EVO 4,5,6
ale i tak musisz pomierzyć. Ja do siebie po małej przeróbce wsadziłem rozpórkę z Golfa III |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|