Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] temperatura a obroty
Autor Wiadomość
mały 55 
Forumowicz

Auto: LANCER GTS ,2008 cvt.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 33
Skąd: Krakow
Wysłany: 26-05-2009, 20:09   [Cari 1.8 GDI] temperatura a obroty

Panowie jaki wpływ ma temperatura otoczenia na obroty silnika?mianowicie jak odpalam cari rano tj.przy tem.poniżej +20st.silnik pracuje ok ssanie działa pracuje prawidłowo obroty czymają 1500 obr.po czym powoli spadają ,czyli jest ok.natomiast jak chce odpalić po południu przy temp.powyżej 20 stopni trzęsie silnikiem nie może utrzymać obrotów potrafi zgasnąć ,co dziwne słychać jakieś dziwne strzały pod autem ,ale tylko jak jest ciepło na zewnątrz .dodam że czujnik temp. silnika wymieniłem i nic ,przepustnica czyszczona ,uczona obrotów.
 
 
demeone 
Mitsumaniak


Auto: Carisma '98 1.8 GDI
Kraj/Country: UK
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 06 Wrz 2008
Posty: 598
Skąd: Szczecin/Manchester
Wysłany: 26-05-2009, 20:53   

No to moze czujnik temperatury w przepływomierzu?
_________________

 
 
mały 55 
Forumowicz

Auto: LANCER GTS ,2008 cvt.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 33
Skąd: Krakow
Wysłany: 26-05-2009, 20:54   

Byłem w ASO i MUT II nie wykazał błędów przepływomierza.
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 28-05-2009, 08:29   

Pytanie czy właściwy czujnik temperatury wymieniłeś - jeden jest podpięty do ECU (o ten chodzi) a drugi do zegarów...
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
mały 55 
Forumowicz

Auto: LANCER GTS ,2008 cvt.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 33
Skąd: Krakow
Wysłany: 28-05-2009, 17:21   

Tak wymieniłem ten podpięty do ECU,żadnej poprawy niestety.dodam że jak cari się nagrzeje spadają obroty do cienkiej kreski,tylko dlaczego tak się dzieje jak jest cieplo na polu tz. powyżej 20 stopni ,w zimie nie miałem tego problemu,teraz tragedia im cieplej tym gorzej,zastanawiają mnie te strzały pod silnikiem jak go odpalam,a rano pięknie pali nie strzela,wyjdzie słoneczko kicha, ledwo pali.
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 29-05-2009, 14:58   

A sprawdzałeś stan wydechu czy nie jest gdzieś nieszczelny, dziurawy, przepalony łącznik elastyczny? Trzeba namierzyć te strzały skąd one są...
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.