Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E54A 2.0 V6] "jedzie" do 4 000 obr/min i .. odcię
Autor Wiadomość
Michał_S-rz
[Usunięty]

Wysłany: 17-06-2009, 00:40   [E54A 2.0 V6] "jedzie" do 4 000 obr/min i .. odcię

Witam , problem w tym, że Galant (mowa o benzynie, nie ma LPG) normalnie odpala, utrzymuje obroty -troszeczkę falują ale minimalnie- ale jedzie do około 4 000 obrotów i zaczyna szarpać jakby brakowało paliwa albo zasilanie cewek się odłączyło po prostu jakby się zapłon wyłączał.. Pierwsze pomyślałem- przepływomierz ; i tu najciekawsze, że jak się odepnie wtyczkę od przepływki to auto normalnie jeździ już do odcięcia pod 9000 :wink:

Przepływomierz mam nowy, dziś założony od Trawor76 za co oczywiście chciałem podziękować przy okazji 8) jest troszkę lepiej niż na starym (chodzi równiej i bardziej jak szlifierka, ale dalej do tych jeb...ch 5000 tys. Komp. ecu zresetowany, odpalony pochodził minutę sam potem delikatna jazda, check się nie świeci i żadnego błędu. Czy ktoś się spotkał z takimi objawami ? Może ktoś coś doradzi :wink:
 
 
djjarosz 
Mitsumaniak
dorek

Auto: mitsubihsi galant 2,0
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 12 Sty 2009
Posty: 106
Skąd: Wrocław
Wysłany: 17-06-2009, 10:43   

Miałam podobną sytuację w 16V. Okazało się, że po wymianie modułu w aparacie zapłonowym wszystko jest "cacy". Naprawiałam u gościa w Zielonej Górze, podaję namiary: TECH-TRONIC Mariusz Dalewski tel. 602-257-695. Cena 220 zł. Naprawił na miejscu, można też wysłać przesyłką. Daje gwarancję.
 
 
Michał_S-rz
[Usunięty]

Wysłany: 17-06-2009, 13:51   

Dzięki Djjarosz za namiary ale warsztat to dla mnie ostateczność (kończyłem samochodówkę 8) ) więc mi nie wypada ... I chciałem podkreślić ,że na obu przepływomierzach jest problem "4tys obrotów" przy zeru błędach( dość szybkie miganie "check" oczywiście podczas masowania pinu "1") a odpięcie wtyczki od przepływki daje "normalną" pracę silnika w całym zakresie obrotów( zmienia się tylko kultura pracy; chodzi toporniej noi pali ze 20 litrów), ale kto normalny jeździłby bez przepływki? :(

Jeszcze mogę dodać, że jak się jedzie z podpiętym przepł. i się tak koło 2000 obr. wciśnie do podłogi gaz to łapie zmułe jakby zalało. A jak sie powoli wciska gaz to się rozpędzi płynniej bez zmuły ale szybko wchodzi 5 000 na obrotomierzu i tak jakby zapłon się wyłączał. Gość od którego kupowałem auto mówił , że wymieniał pompę paliwową ale na zamiennik typu JC i wcześniej tak nie było i jak ją założył to się tak nie działo od razu. Tylko co ma odpinanie przepływomierza do pompy paliwowej? Niech ktoś to rozgryzie.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24313
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 17-06-2009, 14:18   

ma i to sporo - bez przeplywki ECU zaklada pewne dane serwisowe odnosnie czasu wtryskow itp. a z przeplywka jest w stanie dokladnie odmierzyc ilosc paliwa
ew. bierze dane z innych czujnikow (tps, lambda itd.), ale nadal nie sa one precyzyjne i kompletne

dlatego trop z pompa moze byc dobry


a z lepszym rozpedzaniem powoli wciskajac gaz to norma - soft w ECU jest tak wlasnie napisany
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.