 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CK0] Przerobka na evo |
Autor |
Wiadomość |
vr4 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-05-2008, 11:16 [CK0] Przerobka na evo
|
|
|
Witam.Zastanawiam sie nad kupnem drugiego auta i myslalem nad zakupem lancerka. Kiedys widzialem na forum bardzo ciekawy projekt w ktorym jeden z forumowiczow przerobil sobie swojego lancerka na wersje EVO,oczywiscie tylko z wygladu wygladala jak prawdziwa evo,jakis czas temu widzialem takiego do sprzedania. I teraz pytanie dla tych co sa troche w temacie,czy jest duzy problem z dostepczoscia takowych czesci do przerobienia lancerka i jakie sa koszta oczywiscie w przyblizeniu.pzdr |
Ostatnio zmieniony przez mkm 12-08-2009, 15:00, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
dm17 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-05-2008, 11:50
|
|
|
ciężko na Twoje pytanie odpowiedzieć bo nie wiadomo o jakiej przerobce myślisz - hamulce, felgi, swiatła,zderzak,spoiler..itd Naprawdę to ciężko okreslić ale napewno kilka tysięcy musiałbyś mieć...ale jak mówie zależy o czym myślisz (np tylko zderzak i spoiler )
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
stary alfer
Mitsumaniak Szkiełko i oko.

Auto: Już inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 08 Lip 2007 Posty: 5211 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
 |
Derpin [Usunięty]
|
Wysłany: 12-05-2008, 13:52
|
|
|
cześć,
cena auta 8,5 do 13,5 tys
bodykit ok 2,7 tys
malowanie całości ok 4 tys
felgi i jakieś opony do tego 4 tys
wnętrze recaro z evo 2 tys z ebay.co.uk
orginalne evo miało także deske rozdzielczą i boczki w kolorze czarnym - tego kosztów jeszcze nie znam.
zawieszenie TEIN 16 poziomów twardości i 16 wyskokości 4,5 tys
silnik z eclipsa (najlepiej kupić całego uderzonego w tył, bo mamy wtedy wszystkie potrzebne graty na miejscu) myśle że z 4 tys + cena przekladki silnika.
no i oczywiście swap jakiś większych hamulcy bo trzeba to jakoś zatrzymać. 4 tys
oczywiście można sie pokusic założenie całego przeniesienia napędu eclipsa 4wd bo podobno podejdzie, i jeszcze wieksza żeźbę w silniku.... ale potem ograniacza nas tylko $$
co do dostępności, większość rzeczy jest raczej łatwo dostępna, jeżeli mówisz o samym bodykicie to z tego co się orientuje w polsce sa w tej chwili 2 firmy ktore moga Ci go wykonać, pierwsza to podobno stajnia Stec'a (tutaj może pomoże Ci coś forumowicz Wolf) oraz firma którą znalazłem ja i robią mi wszystko na zamowienie.
pozdrawiam i zapraszam do lektury topicu który podał stary alfer gdzie na bierząco znajdziesz postepy prac przy moim autku. |
|
|
|
 |
stanik
Mitsumaniak

Auto: Volvo S60 2.4i
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 15 Lut 2006 Posty: 1248 Skąd: Legionowo k/Wawy
|
Wysłany: 12-05-2008, 14:13
|
|
|
a jaki jest w takim razie koszt kupienia umiarkowanie zdrowego EVO z podobnego rocznika. Bo ciekaw jestem czy nie wyjdzie o grubosc wlosa taniej, a rzeżba pozostanie zawsze rzeźbą. Czy nie lepiej kupić umiarkowanie zdrowego EVO po niższej cenie i doprowadzić go do stanu bliskiego idealnemu?
Pozdrawiam |
_________________ #0175/KMM
Carisma 1.8 SOHC 115KM GLX (Pb +LPG)
SPRZEDANA 30.08.2007
AB RH+
Canon 350D + KIT 18-55mm + Sigma 18-200 OS + Canon 50mm 1.8 |
|
|
|
 |
Derpin [Usunięty]
|
Wysłany: 12-05-2008, 14:29
|
|
|
hmm ostatatnio na allegro było evo z rocznika 2000 podobno stan idealny cena chyba 78 tys.
+
kiedyś ktoś napisał na forum że kupując evo nalezy mieć conajmniej drugie tyle na ewentualny serwis.
jako główny + oryginału jest fakt iż jest to oryginał,
jako głowny + repliki ja uznaje fakt że robisz tyle na ile Cię stać w danym momęcie i sam decydujesz jak daleko zajdziesz z modyfikacjami. |
|
|
|
 |
mrogal [Usunięty]
|
Wysłany: 12-05-2008, 15:48
|
|
|
Derpin napisał/a: | hmm ostatatnio na allegro było evo z rocznika 2000 podobno stan idealny cena chyba 78 tys.
+
kiedyś ktoś napisał na forum że kupując evo nalezy mieć conajmniej drugie tyle na ewentualny serwis.
jako główny + oryginału jest fakt iż jest to oryginał,
jako głowny + repliki ja uznaje fakt że robisz tyle na ile Cię stać w danym momęcie i sam decydujesz jak daleko zajdziesz z modyfikacjami. |
tak wczoraj dumalem, a jakby kupic anglika/ japonca za 4000-4500Ł i tylko zafundowac mu przekladke z kontynentalnego? |
|
|
|
 |
vr4 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-05-2008, 22:07
|
|
|
Chodzi mi glownie o wyglad ,bo w przekladki silnika bym sie nie bawil,wystarczy mi jeden paliwozerca w domu a ja bardziej myslalem o lancerku aby sobie jezdzic bez duzych kosztow a wyglad bylby zajefajny |
|
|
|
 |
chodzyn84 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-05-2008, 22:23
|
|
|
sam body kit kompletny od EVO VI TME (2 zderzaki, błotniki tylne nadkola, progi maska i spojler) miałem kiedyś kupić za niecałe 3 tysiące to chyba nie dużo, więc jakbyś sie zdecydował to dam Ci namiar do niego |
|
|
|
 |
Derpin [Usunięty]
|
Wysłany: 13-05-2008, 08:44
|
|
|
vr4 napisał/a: | Chodzi mi glownie o wyglad ,bo w przekladki silnika bym sie nie bawil,wystarczy mi jeden paliwozerca w domu a ja bardziej myslalem o lancerku aby sobie jezdzic bez duzych kosztow a wyglad bylby zajefajny |
ojj żebym wiedział coś wcześniej to moża było by się zgadać i zamówić 2 komplety tam gdzie ja zamawiałem, napewno byśmy jakiś rabat dogadali jeszcze ... ja za kompletny bodkit tak jak napisał chodzyn84 czyli zderzaki przód i tył, dokładki do zderzakow przód i tył, tylne nadkola, poszerzane przednie blotniki, maska, i tylna lotka z górna pletwą robiona na zamowienie z carbonu place 2,5 tys + z 200 zł na wysyłke trzeba liczyć. gdybyś chciał górną płetwe robioną nie z carbonu a normalnie laminat to chyba 300 zł taniej było. |
|
|
|
 |
dm17 [Usunięty]
|
Wysłany: 13-05-2008, 09:43
|
|
|
A światła też zmieniacie |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 13-05-2008, 09:45
|
|
|
dm17 napisał/a: | A światła też zmieniacie |
światła też muszą byc zmienone żeby pasowała maska i zderzak z atrapą. |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 16-05-2008, 16:36
|
|
|
Derpin napisał/a: | silnik z eclipsa (najlepiej kupić całego uderzonego w tył, bo mamy wtedy wszystkie potrzebne graty na miejscu) myśle że z 4 tys + cena przekladki silnika. |
Zmartwię Cię - nie tak hopsiup......silnik 4g63 + skrzynia w Eclipse są po przeciwnej stronie niż w CK..... poza tym są za szerokie do komory silnika...... prędzej zeswapujesz 6a13 z Galanta niż 4g63 z Klipera..... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Derpin [Usunięty]
|
Wysłany: 16-05-2008, 19:47
|
|
|
Bartek napisał/a: | Zmartwię Cię - nie tak hopsiup......silnik 4g63 + skrzynia w Eclipse są po przeciwnej stronie niż w CK..... poza tym są za szerokie do komory silnika...... prędzej zeswapujesz 6a13 z Galanta niż 4g63 z Klipera..... |
Bartku prosze rozwiń temat.. czy przy opcji 4g63 nie da sie zrobić tego tak aby ktoś nie nazwał tego druciarstwem ?? i pytanko bo wydaje mi sie że 6a13 jest jeszcze większy niż 4g63? czyli w sumie najlepszym rozwiązaniem było by 4g93 ?? |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 16-05-2008, 22:17
|
|
|
Wiesz - 4g63 było modeli jak psów..... Wywołany przez Ciebie do tablicy 4g63 z Eclipsa nie pasuje wogóle, bo przerabiać musiałbyś komorę silnika w 100%. Lepiej wybrać silniki "prawe" (czyli znajdujące się po stronie pasażera, ale tu 4g63 występowało jako SOHC 16v w Galancie/Space Runnerze lub DOHC turbo w Evo..... jak w pierwszej opcji jeszcze wyobrażam sobie swapa, w drugiej nie bardzo (koszty silnika i dostosowania budy zabiją sens tematu - liepiej kupić Evo )
4g93 w wersji prawej występował w Carismie 1.8 SOHC lub DOHC GDi - oba niepowalające mocą i osiągami - w Japonii i Australii były DOHC Mivec w Coltach CJ - pogadaj z Czarnuchem na tej temat....
6A13 jest bardzo kompaktową Vką, przerabiam obecnie temat swapa takiego silnika i jestem zdziwiony jak ładnie się komponuje ten silnik pod maską (jest wąski, niski, tylko minimalnie dłuższy niż R4. Zczepiłbyś go ze skrzynią biegów od Carismy GDi (pasuje plug&play na taką skrzynię - sprawdzone w 100%) - swapa na oko oceniam jako 4-5 w 10 stopniowej skali. Silnik jest przy tym prosty jak pęk drutu w kieszeni - idealny wręcz jako motorownia do swapowania. Nie jest może za mocny, ale 16x km w budzie CK mogłoby fajnie latać, przy tym, że od 4g63 byłby cięższy o jakieś 15-20 kg |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
|
|