Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wieksze kola do Pajero
Autor Wiadomość
lukas 
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 prowler orange
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 77
Skąd: Stąd
  Wysłany: 18-02-2009, 15:21   Wieksze kola do Pajero

W Patrolu spokojnie mialem 35'' cali, po lekkich przerobkach karoserii.


Ogolnie szukalem w sieci jak do Pajero i nic nie znalazlem, kazdy co jezdzi Pajero ma standardowe kola (max 32"), ja chce sobie kupic wieksze opony ( powyzej 32" ).


Wiec pytanie a jak w Pajero? Ktos probowal wstawic wieksze opony?

35" bez przerobek wejdzie spokojnie?

A wieksze niz 35" trzeba przerabiac?


Nie mam czasu jezdzic i sprawdzac, dlatego pisze na forum.


Dzieki za kazde info.
_________________
Mitsubishi 3000GT VR-4 Twin Turbo -Prowler Orange/BlackTop
 
 
Berni 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero 3,0 v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 368
Skąd: Kraków
Wysłany: 18-02-2009, 15:51   

Jeżeli się nie mylę to Stach jeździ na 33" ale po przeróbkach -więc raczej 35 bez przeróbki nie wejdzie
_________________

 
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-02-2009, 17:12   

Lukas, no way...
zdaje sie, ze nawet 265/75 R16 moga o cos obcierac na zajechanych drazkach.
33 cale po lifcie
35 po lifcie i modyfikacjach nadkoli/blotnikow.

radze poczytac: http://www.forum4x4.pl/vi...t=40307&start=0
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
Stach
[Usunięty]

Wysłany: 01-03-2009, 18:54   

...na wakacjach byłem, na nartach w Czechach, stąd dopiero teraz :roll:
Mam koła 33" ale szerokie na 10,5". Szersze, niestety, ocierają na bokach przy skrętach. Przód podkręcony na drążkach.
Temat był już szerzej "wałkowany", z pewnością znajdziesz opis :!: w starszych postach.
 
 
wajc83 
Forumowicz

Auto: Pajero I 2.5 td 88rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 60
Skąd: łódź
Wysłany: 03-03-2009, 17:51   

ja mam BF Goodrich 33/12,5/15 i powiem ze nie ma problemu z mostami i innymi podobnymi.
 
 
lukas 
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 prowler orange
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 77
Skąd: Stąd
Wysłany: 15-04-2009, 11:08   

Stach napisał/a:
...na wakacjach byłem, na nartach w Czechach, stąd dopiero teraz :roll:
Mam koła 33" ale szerokie na 10,5". Szersze, niestety, ocierają na bokach przy skrętach. Przód podkręcony na drążkach.
Temat był już szerzej "wałkowany", z pewnością znajdziesz opis :!: w starszych postach.



Stach , a jak na 33" a szerokie na 10,5" ?

Dobrze jest? Musiales podkrecac przod na drazkach?
_________________
Mitsubishi 3000GT VR-4 Twin Turbo -Prowler Orange/BlackTop
 
 
Stach
[Usunięty]

Wysłany: 15-04-2009, 13:52   

lukas napisał/a:
Stach napisał/a:
Przód podkręcony na drążkach.
Temat był już szerzej "wałkowany", z pewnością znajdziesz opis :!: w starszych postach.



Stach , a jak na 33" a szerokie na 10,5" ?

Dobrze jest? Musiales podkrecac przod na drazkach?


lukas wczytaj się dobrze; podnosiłem na drążkach.
W jednym z poprzednich tematów dokładnie opisywałem zachowanie auta na tych kołach.
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=32642
Z tyłu jest w porządku. A z przodem gorzej. Chodzi o to, że zmieniając koło na większe realnie zmniejszasz przestrzeń nadkola. Pajero ma, niestety, ograniczony skok przedniego koła zarówno w dół, jak i w górę. Haczy delikatnie na dziurach o nadkola, przy ostrzejszej jeździe.

Aktualnie przerabiam zawieszenie i lekko unoszę auto na ramie (no... nie ja, specjalistyczny warsztat). Jak wszystko się powiedzie zdam relację.

PS GENE, może uda się skleić oba tematy, będzie łatwiej weryfikować informacje :roll:
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-04-2009, 14:09   

Stach, moze i udaloby sie ale to jednak inne zagadnienia choc podobne. Zostawie :wink:

Lukas, bez ruszania 33" beda haczyc jak to opisal Stach
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
GERING 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero I V6 1990r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 16
Skąd: Głogów
Wysłany: 01-06-2009, 23:36   

no bo trzeba pomyśleć o podniesieniu budy, podcięciu nadkoli, ale najlepiej, nikt tu nie pisze o ET np -39, standardowe fele będą haczyć ...
_________________
OFF - ROAD ŁĄCZY !!!
 
 
maniekv6 
Forumowicz

Auto: mitsubishi pajero sport
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 36
Skąd: Kostrzyn,Paczkowo,Reykjavik
Wysłany: 05-06-2009, 00:50   

Witam ja mam w moim Sporcie 35'' i cała modyfikacja to poszerzone nadkola i skręcenie na drążkach. Znajomy ma Pajora trzeciej generacji i bez żadnej przeróbki weszły mu 33".
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.