 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Wieksze kola do Pajero |
Autor |
Wiadomość |
lukas
Forumowicz
Auto: 3000gt vr4 prowler orange
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2008 Posty: 77 Skąd: Stąd
|
Wysłany: 18-02-2009, 15:21 Wieksze kola do Pajero
|
|
|
W Patrolu spokojnie mialem 35'' cali, po lekkich przerobkach karoserii.
Ogolnie szukalem w sieci jak do Pajero i nic nie znalazlem, kazdy co jezdzi Pajero ma standardowe kola (max 32"), ja chce sobie kupic wieksze opony ( powyzej 32" ).
Wiec pytanie a jak w Pajero? Ktos probowal wstawic wieksze opony?
35" bez przerobek wejdzie spokojnie?
A wieksze niz 35" trzeba przerabiac?
Nie mam czasu jezdzic i sprawdzac, dlatego pisze na forum.
Dzieki za kazde info. |
_________________ Mitsubishi 3000GT VR-4 Twin Turbo -Prowler Orange/BlackTop
 |
|
|
|
 |
Berni
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Pajero 3,0 v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 19 Sie 2008 Posty: 368 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 18-02-2009, 15:51
|
|
|
Jeżeli się nie mylę to Stach jeździ na 33" ale po przeróbkach -więc raczej 35 bez przeróbki nie wejdzie |
_________________
 |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18-02-2009, 17:12
|
|
|
Lukas, no way...
zdaje sie, ze nawet 265/75 R16 moga o cos obcierac na zajechanych drazkach.
33 cale po lifcie
35 po lifcie i modyfikacjach nadkoli/blotnikow.
radze poczytac: http://www.forum4x4.pl/vi...t=40307&start=0 |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
Stach [Usunięty]
|
Wysłany: 01-03-2009, 18:54
|
|
|
...na wakacjach byłem, na nartach w Czechach, stąd dopiero teraz
Mam koła 33" ale szerokie na 10,5". Szersze, niestety, ocierają na bokach przy skrętach. Przód podkręcony na drążkach.
Temat był już szerzej "wałkowany", z pewnością znajdziesz opis w starszych postach. |
|
|
|
 |
wajc83
Forumowicz
Auto: Pajero I 2.5 td 88rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lis 2008 Posty: 60 Skąd: łódź
|
Wysłany: 03-03-2009, 17:51
|
|
|
ja mam BF Goodrich 33/12,5/15 i powiem ze nie ma problemu z mostami i innymi podobnymi. |
|
|
|
 |
lukas
Forumowicz
Auto: 3000gt vr4 prowler orange
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Paź 2008 Posty: 77 Skąd: Stąd
|
Wysłany: 15-04-2009, 11:08
|
|
|
Stach napisał/a: | ...na wakacjach byłem, na nartach w Czechach, stąd dopiero teraz
Mam koła 33" ale szerokie na 10,5". Szersze, niestety, ocierają na bokach przy skrętach. Przód podkręcony na drążkach.
Temat był już szerzej "wałkowany", z pewnością znajdziesz opis w starszych postach. |
Stach , a jak na 33" a szerokie na 10,5" ?
Dobrze jest? Musiales podkrecac przod na drazkach? |
_________________ Mitsubishi 3000GT VR-4 Twin Turbo -Prowler Orange/BlackTop
 |
|
|
|
 |
Stach [Usunięty]
|
Wysłany: 15-04-2009, 13:52
|
|
|
lukas napisał/a: | Stach napisał/a: | Przód podkręcony na drążkach.
Temat był już szerzej "wałkowany", z pewnością znajdziesz opis w starszych postach. |
Stach , a jak na 33" a szerokie na 10,5" ?
Dobrze jest? Musiales podkrecac przod na drazkach? |
lukas wczytaj się dobrze; podnosiłem na drążkach.
W jednym z poprzednich tematów dokładnie opisywałem zachowanie auta na tych kołach.
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=32642
Z tyłu jest w porządku. A z przodem gorzej. Chodzi o to, że zmieniając koło na większe realnie zmniejszasz przestrzeń nadkola. Pajero ma, niestety, ograniczony skok przedniego koła zarówno w dół, jak i w górę. Haczy delikatnie na dziurach o nadkola, przy ostrzejszej jeździe.
Aktualnie przerabiam zawieszenie i lekko unoszę auto na ramie (no... nie ja, specjalistyczny warsztat). Jak wszystko się powiedzie zdam relację.
PS GENE, może uda się skleić oba tematy, będzie łatwiej weryfikować informacje |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-04-2009, 14:09
|
|
|
Stach, moze i udaloby sie ale to jednak inne zagadnienia choc podobne. Zostawie
Lukas, bez ruszania 33" beda haczyc jak to opisal Stach |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
GERING
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero I V6 1990r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2009 Posty: 16 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 01-06-2009, 23:36
|
|
|
no bo trzeba pomyśleć o podniesieniu budy, podcięciu nadkoli, ale najlepiej, nikt tu nie pisze o ET np -39, standardowe fele będą haczyć ... |
_________________ OFF - ROAD ŁĄCZY !!! |
|
|
|
 |
maniekv6
Forumowicz
Auto: mitsubishi pajero sport
Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 36 Skąd: Kostrzyn,Paczkowo,Reykjavik
|
Wysłany: 05-06-2009, 00:50
|
|
|
Witam ja mam w moim Sporcie 35'' i cała modyfikacja to poszerzone nadkola i skręcenie na drążkach. Znajomy ma Pajora trzeciej generacji i bez żadnej przeróbki weszły mu 33". |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|