Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Silniczek krokowy
Autor Wiadomość
Bartullo 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 16v 94r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 11
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-03-2009, 15:58   Silniczek krokowy

Witam !

Chcialbym wymienic silniczek krokowy w swoim galu (2.0 94r) ale nei mam pojecia gdzie sie on znajduje. Czy moglby ktos mnie nakierowac mniej wiecej gdize go znajde ?
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 24-03-2009, 17:02   

Cytat:
Czy moglby ktos mnie nakierowac mniej wiecej gdize go znajde ?

To jest coś takiego napewno znajdziesz :)
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
grigor121 
Nowy Forumowicz

Auto: 323F BG B6i
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 10
Skąd: Nowa Sól
Wysłany: 25-03-2009, 21:53   

szukaj pod przepustnicą
 
 
Bartullo 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 16v 94r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 11
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-03-2009, 19:15   

dobra dobra ale z ktorej strony silnika mam szukac : )
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 27-03-2009, 09:30   

patrząć na silnik to po lewej stronie jak idzie rura do filtra powietrza
 
 
 
sapa1000
[Usunięty]

Wysłany: 29-03-2009, 23:16   

Słyszałem że silniczek krokowy jest elementem którego się nie naprawia ale słyszałem też o przypadkach w których to robili czyli naprawiali, niestety mnie tez czeka ten nie miły wydatek ale jak wiadomo chciałbym go odłożyć w czasie jak najdalej i spróbować reanimacji, czy ktoś coś wie o naprawach takich silniczków??
 
 
diapazon
[Usunięty]

Wysłany: 05-04-2009, 22:06   

Ja miałem jedynie czyszczony-ale to niewiele daje....Czeka mnie pewnie wymiana-ale chcę poszukać kogoś by zrobić na chwilę podmiankę-może jednak problemy z obrotami wynikają z czegos innego...?
 
 
Bartullo 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2.0 16v 94r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 11
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30-04-2009, 20:13   

A orientujecie sie czy pasował by silniczek od gala 2.0 16v 99r. ?
 
 
luki_84 
Mitsumaniak


Auto: Galant E52A 1,8 16V B,G (4G93)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 131
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-05-2009, 00:13   

podepnę się do tematu.

mam problem z obrotami( skaczą z 1000 na 1500) a na LPG non stop mam 2000 obr./min poczytałem trochę i odczytałem błędy ECU, wyszło 55 czyli z tego co znalazłem błąd związany z silnczkiem krokowym.
Po przestudiowaniu strony kolegi Krzyżaka padłą decyzja-wyczyszczę przepustnicę.
Po czyszczeniu zdjałem klemę w celu adaptacji i skasowania błędów. Na początku było ok ale po ponownym rozruchu znów falowanie i znów błąd 55.

Ręce mi opadają - jutro założe inną "podobno" dobrą przepustnicę i zobaczę co będzie.

A póki co macie jakieś pomysły- nie robiłem regulacji tak jak zalecają niektóre manuale bo wyrzuca mi non stop ten błąd 55. :(
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 04-05-2009, 13:45   

Ten błąd bardzo często się pojawia. Przeważnie nie ma wpływu na pracę silnika, ale mozesz spróbować go wyczyścić. Rozkręcasz, czyścisz i smarujesz. Jeśli to nie pomoże to możliwe, że rezystancja uzwojenia jest nieprawidłowa i przez to wyrzuca błąd. Jeśli chodzi o obroty na LPG to gazownicy mogą je wyregulować.
 
 
luki_84 
Mitsumaniak


Auto: Galant E52A 1,8 16V B,G (4G93)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 131
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-05-2009, 23:20   

No właśnie, włożyłem drugą przepustnicę, ale też krokowy w niej nie działa (chyba) bo jak ustawiłem sobie obroty śrubką SAS to okazało się następnego ranka że nie podnosi obrotów rano, po włączeniu odbiorników.... :rolleyes:
uprzedzam odrazu: klema była zdjęta, wolne do wentylatora+ok 40 km

Mój krokowy wygląda tak:

http://img21.imageshack.us/img21/4161/krokowy.jpg

zaznaczyłem piny na których mam jakiekąkolwiek rezystancję - na reszcie nic ( przerwa )
1.jeśli zna ktoś sposób jak to spradzić to proszę o wskazówki.
2.da się naprawić takiego krokowca?
3. rozebrałem i okazało się że wszystko pracuje bardzo lekko :?
4. czy w tym zaworku (nr 1) powinien być otwór?

http://img12.imageshack.u...kowyzaworek.jpg
 
 
nikiniko 
Mitsumaniak
Andrzej

Auto: Galant Elegance 01' EA2A 2,0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 136
Skąd: Żory
Wysłany: 03-07-2009, 10:18   

luki_84 napisał/a:
4. czy w tym zaworku (nr 1) powinien być otwór?


mam krokowca takiego samego jak ty i w moim zaworku też nie ma dziurki, to taka imitacje.

Ja męczyłem się z obrotami ze 2 tygodnie, wszystko robiłem co na forum wyczytałem, aż przez przypadek zauważyłem pęknięcie na gumowej harmonijce z dolotu. Wcześniej 3 razy oglądałem, wyginałem i nie zauważyłem. :mrgreen:
Zakleiłem i problem ustał. Miałem też większe zużycie paliwa, ale myślałem że to przez moją jazdę :lol:
 
 
 
luki_84 
Mitsumaniak


Auto: Galant E52A 1,8 16V B,G (4G93)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2009
Posty: 131
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-07-2009, 19:24   

Ja problem rozwiązałem inaczej-wymieniłem (choć nie wierzyłem że to pomoże) kondensatory w ECU. Jak ręką odjął. Trochę mam czasami za wysokie obroty ale to z powodu konieczności wymiany złącza elastycznego-są przedmuchy i pewnie sonda lambda się gubi.

A propos zna ktoś wymiar złącza do wspawania do 1,8 b (126)???
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.