Silniczek krokowy |
Autor |
Wiadomość |
Bartullo
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 16v 94r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 11 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-03-2009, 15:58 Silniczek krokowy
|
|
|
Witam !
Chcialbym wymienic silniczek krokowy w swoim galu (2.0 94r) ale nei mam pojecia gdzie sie on znajduje. Czy moglby ktos mnie nakierowac mniej wiecej gdize go znajde ? |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 24-03-2009, 17:02
|
|
|
Cytat: | Czy moglby ktos mnie nakierowac mniej wiecej gdize go znajde ? |
To jest coś takiego napewno znajdziesz |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
grigor121
Nowy Forumowicz
Auto: 323F BG B6i
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 10 Skąd: Nowa Sól
|
Wysłany: 25-03-2009, 21:53
|
|
|
szukaj pod przepustnicą |
|
|
|
 |
Bartullo
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 16v 94r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 11 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-03-2009, 19:15
|
|
|
dobra dobra ale z ktorej strony silnika mam szukac : ) |
|
|
|
 |
Frost
Mitsumaniak Moderator E88A

Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 1377 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 27-03-2009, 09:30
|
|
|
patrząć na silnik to po lewej stronie jak idzie rura do filtra powietrza |
|
|
|
 |
sapa1000 [Usunięty]
|
Wysłany: 29-03-2009, 23:16
|
|
|
Słyszałem że silniczek krokowy jest elementem którego się nie naprawia ale słyszałem też o przypadkach w których to robili czyli naprawiali, niestety mnie tez czeka ten nie miły wydatek ale jak wiadomo chciałbym go odłożyć w czasie jak najdalej i spróbować reanimacji, czy ktoś coś wie o naprawach takich silniczków?? |
|
|
|
 |
diapazon [Usunięty]
|
Wysłany: 05-04-2009, 22:06
|
|
|
Ja miałem jedynie czyszczony-ale to niewiele daje....Czeka mnie pewnie wymiana-ale chcę poszukać kogoś by zrobić na chwilę podmiankę-może jednak problemy z obrotami wynikają z czegos innego...? |
|
|
|
 |
Bartullo
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.0 16v 94r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Mar 2009 Posty: 11 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-04-2009, 20:13
|
|
|
A orientujecie sie czy pasował by silniczek od gala 2.0 16v 99r. ? |
|
|
|
 |
luki_84
Mitsumaniak

Auto: Galant E52A 1,8 16V B,G (4G93)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Kwi 2009 Posty: 131 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-05-2009, 00:13
|
|
|
podepnę się do tematu.
mam problem z obrotami( skaczą z 1000 na 1500) a na LPG non stop mam 2000 obr./min poczytałem trochę i odczytałem błędy ECU, wyszło 55 czyli z tego co znalazłem błąd związany z silnczkiem krokowym.
Po przestudiowaniu strony kolegi Krzyżaka padłą decyzja-wyczyszczę przepustnicę.
Po czyszczeniu zdjałem klemę w celu adaptacji i skasowania błędów. Na początku było ok ale po ponownym rozruchu znów falowanie i znów błąd 55.
Ręce mi opadają - jutro założe inną "podobno" dobrą przepustnicę i zobaczę co będzie.
A póki co macie jakieś pomysły- nie robiłem regulacji tak jak zalecają niektóre manuale bo wyrzuca mi non stop ten błąd 55. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 04-05-2009, 13:45
|
|
|
Ten błąd bardzo często się pojawia. Przeważnie nie ma wpływu na pracę silnika, ale mozesz spróbować go wyczyścić. Rozkręcasz, czyścisz i smarujesz. Jeśli to nie pomoże to możliwe, że rezystancja uzwojenia jest nieprawidłowa i przez to wyrzuca błąd. Jeśli chodzi o obroty na LPG to gazownicy mogą je wyregulować. |
|
|
|
 |
luki_84
Mitsumaniak

Auto: Galant E52A 1,8 16V B,G (4G93)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Kwi 2009 Posty: 131 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 05-05-2009, 23:20
|
|
|
No właśnie, włożyłem drugą przepustnicę, ale też krokowy w niej nie działa (chyba) bo jak ustawiłem sobie obroty śrubką SAS to okazało się następnego ranka że nie podnosi obrotów rano, po włączeniu odbiorników....
uprzedzam odrazu: klema była zdjęta, wolne do wentylatora+ok 40 km
Mój krokowy wygląda tak:
http://img21.imageshack.us/img21/4161/krokowy.jpg
zaznaczyłem piny na których mam jakiekąkolwiek rezystancję - na reszcie nic ( przerwa )
1.jeśli zna ktoś sposób jak to spradzić to proszę o wskazówki.
2.da się naprawić takiego krokowca?
3. rozebrałem i okazało się że wszystko pracuje bardzo lekko
4. czy w tym zaworku (nr 1) powinien być otwór?
http://img12.imageshack.u...kowyzaworek.jpg |
|
|
|
 |
nikiniko
Mitsumaniak Andrzej
Auto: Galant Elegance 01' EA2A 2,0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Kwi 2008 Posty: 136 Skąd: Żory
|
Wysłany: 03-07-2009, 10:18
|
|
|
luki_84 napisał/a: | 4. czy w tym zaworku (nr 1) powinien być otwór? |
mam krokowca takiego samego jak ty i w moim zaworku też nie ma dziurki, to taka imitacje.
Ja męczyłem się z obrotami ze 2 tygodnie, wszystko robiłem co na forum wyczytałem, aż przez przypadek zauważyłem pęknięcie na gumowej harmonijce z dolotu. Wcześniej 3 razy oglądałem, wyginałem i nie zauważyłem.
Zakleiłem i problem ustał. Miałem też większe zużycie paliwa, ale myślałem że to przez moją jazdę |
|
|
|
 |
luki_84
Mitsumaniak

Auto: Galant E52A 1,8 16V B,G (4G93)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Kwi 2009 Posty: 131 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-07-2009, 19:24
|
|
|
Ja problem rozwiązałem inaczej-wymieniłem (choć nie wierzyłem że to pomoże) kondensatory w ECU. Jak ręką odjął. Trochę mam czasami za wysokie obroty ale to z powodu konieczności wymiany złącza elastycznego-są przedmuchy i pewnie sonda lambda się gubi.
A propos zna ktoś wymiar złącza do wspawania do 1,8 b (126)??? |
|
|
|
 |
|