Reflektory przód manual a elektryk |
Autor |
Wiadomość |
motyl
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi galant EA6A 4D68
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lip 2008 Posty: 22 Skąd: Raciąż
|
Wysłany: 03-06-2009, 14:26 Reflektory przód manual a elektryk
|
|
|
Witam.Jak w temacie.Mianowicie chodzi mi o to czy można zrobić przekładkę silniczków bez żadnych przeróbek>Galancik oślepł,na allego same manuale.rozmawiałem z gościem i twierdzi iż z doświadczenia wie ze wystarczy przełożyć silniczki |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14369 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 03-06-2009, 14:42
|
|
|
Jak to oślepł? Z czego do czego chcesz przekładać te silniczki? Rozumiem, że Ty masz elektryczne, ale co się z nimi stało? |
|
|
|
 |
motyl
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi galant EA6A 4D68
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lip 2008 Posty: 22 Skąd: Raciąż
|
Wysłany: 03-06-2009, 14:48
|
|
|
Oślepł bo kobicina w lusterku się malowała i w TYŁ mi wjechała między innymi zbiła mi przednie światła bo przepchnęła mnie w ciężarówkę:(.Ja mam regulowane elektrycznie żarówki ale co dowiaduje sie na allegro o reflektory to same manualne mają. |
Ostatnio zmieniony przez BigTomala 03-06-2009, 16:35, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14369 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 03-06-2009, 15:00
|
|
|
To były w ogóle manualne? Jeśli posiadają otwór na silniczek, na 99% posiadają to oczywiście przełożysz. One są jakby wciskane. Sam siliczek się wciska i przekręca, a trzpień jest wciskany w odbłyśnik.
Przy kupnie zwróć uwagę czy kupujesz nie kupujesz od anglika bo będziesz musiał przekładać lustra. |
|
|
|
 |
PLPynton [Usunięty]
|
Wysłany: 04-06-2009, 19:41
|
|
|
te manuale ktore ja widzialem, szczegolnie mowie tu o tanich podrobach z allegro i ebay- wlasciwie nielegalnych (w EU, nie mylic z PL) nie maja otworu i trzeba by je robic na frezarce np.
jest tam sruba do regulacji zamiast mocowania silniczka, ten bynajmniej potrzebuje mocowania nie byle otworu |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14369 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 04-06-2009, 19:43
|
|
|
Ogólnie ja bym wolał używkę niż nową podróbkę.... Z używkami raczej nie problemu. Zamiennik kupiłem kiedyś do lancera, nie ma prawie granicy światło-cienia. |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 04-06-2009, 22:45
|
|
|
Były oryginalne bez silniczka. Szczególnie w wersjach na JDM. Ja mam w swoim VR4 manuale.
Jednak jak zauważyłem, aż tak wielkiej rzeźby nie trzeba by przełożyć mechaniżm elektryczny. Pamętać należy, że do tego trzeba mieć lustra (chyba mocowania śrub regulacyjnych odrobinę inne).
Czyli cokolwiek nie mówiąc wiąże się to z rozklejaniem reflektora i przekładaniem środków. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
|