Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Obroty,SKRZYNIA BIEGÓW!!!
Autor Wiadomość
Tomasz_borsuk 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 2003 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 4
Skąd: Łódż
Wysłany: 09-06-2009, 22:50   [Cari 1.8 GDI] Obroty,SKRZYNIA BIEGÓW!!!

Witam,
Mam Carisme(1.8GDI manual przebieg 115tyś kilometrów).Mam kilka pytań :
1) Falują obroty, podobno trzeba czyścic przepustnice i kolektor dolotowy?Jeżeli tak to jak to się robi?Ile trzeba zapłacic w serwisie
2)Slaby lakier(srebny metalic),łatwo się rysuje,na masce byly odpryski od jazdy po autostradzie i teraz pojawiaja sie ogniska korozji,czy Carismy byly tak slabo zabezpieczone przed korozją?
3)problem z przerzuceniem z 1biegu na 2, tak jaby drazek sie zakleszczal w pozycji 1 i trzeba uzyc sily zeby wrzucic 2 i czasami zgrzyta!co to moze byc?
4)Olej w skrzyni biegów!Czy sie wymienia i co ile(manual)
 
 
Manysh
[Usunięty]

Wysłany: 09-06-2009, 22:55   

1 http://lechr.internetdsl.pl/przepustnica/przep.htm

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=37996
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 09-06-2009, 23:07   

Tomasz_borsuk napisał/a:
czy Carismy byly tak slabo zabezpieczone przed korozją?

lakiery nowych samochodow (Carisma sie tu zalicza) sa obecnie robione na bazie wody, czyli sa ekologiczne, ale niestety latwo je porysowac
Tomasz_borsuk napisał/a:
byly tak slabo zabezpieczone przed korozją?

Carismy maja ocynk, wiec jesli koroduje to sprawdz czy nie byla gdzies bita... (gdzie ci koroduje?)
Tomasz_borsuk napisał/a:
3)problem z przerzuceniem z 1biegu na 2, tak jaby drazek sie zakleszczal w pozycji 1 i trzeba uzyc sily zeby wrzucic 2 i czasami zgrzyta!co to moze byc?

moze wystarczy zmienic olej w skrzyni biegow...
Tomasz_borsuk napisał/a:
4)Olej w skrzyni biegów!Czy sie wymienia i co ile(manual)

bodajze co 150 000km
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
Manysh
[Usunięty]

Wysłany: 09-06-2009, 23:13   

generalnie ocynk jest wszedzie u mnie w 9latku rdzy nie widac nawet na porysowanych elementach, a auto stoi pod chmurka, i uwierz mi, ze dosc czesto u mnie pada ;)
 
 
Tomasz_borsuk 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 2003 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 4
Skąd: Łódż
Wysłany: 10-06-2009, 12:08   

Lekkie ogniska korozji wychodzą na masce i na malutkim odprysku na dachu zaraz nad przednią szybą!ta korozja sie pojawia w tych miejscach wktórych byly odpryski od kamieni od jazdy po autostradzie!(samochod przed moim kupnem stał 7m-cy bez uzywania,kupilem go w holandi podczas pracy,zwolnili wlasciciela auta dlatego tak dlugo stal,w holandii jest b.duża wilgotność i ciągle pada może to dlatego?)

I co z tym olejem w skrzyni biegów?Co ile się wymienia?
A co z falującymi obrotami?Jak czyścic ta przepustnice?
 
 
Manysh
[Usunięty]

Wysłany: 10-06-2009, 13:35   

Tomasz_borsuk napisał/a:
holandii jest b.duża wilgotność i ciągle pada może to dlatego?)


w UK leje jak cholera cały czas i ja rdzy nie widze !!

Tomasz_borsuk napisał/a:

I co z tym olejem w skrzyni biegów?Co ile się wymienia?
A co z falującymi obrotami?Jak czyścic ta przepustnice?


czytaj uwaznie co masz na pisane wyzej, podane jak na tacy, chyba jasniej sie nie da
 
 
wazu 
Mitsumaniak

Auto: carisma GDI 1.8 LS 98`
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 309
Skąd: z Polski
Wysłany: 10-06-2009, 14:19   

Co do ciężkiego wysprzęglania, sprawdź wysprzęglik, może być nieszczelność na tłoczku, sprawdź płyn w zbiorniczku.
_________________
CIEKAWOSTKA
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.