Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Czy faktycznie taki dobry?
Autor Wiadomość
ele 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt CJ0 1.6 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 3
Skąd:   
Wysłany: 16-08-2009, 00:37   Czy faktycznie taki dobry?

Kupiłem niedawno miśka z tej strony Mitsubishi Colt 1,6 16V PO AKCYZIE
Teraz zastanawiam się czy rzeczywiście było warto. To co wiem to ,że przednia szyba na pewno była wymieniana w 2001. Na aucie są delikatne wgniotki na dachu i drzwiach. W dolnej części bocznych błotników są trochę pordzewiałe. Rdza pojawiła się także częściowo na nadkolach i szynach mocujących fotele. Właściciel zapewniał ,że auto jest bezwypadkowe.
Czy ktoś może osobiście spotkał się z tym samochodem? Czy z tych zdjęć można wywnioskować ,że to złom? Na co jeszcze zwrócić uwagę? Proszę o pomoc.
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 16-08-2009, 11:34   

Trudno cokolwiek wnioskować ze zdjęć. Trudno tez cokolwiek mówić o stanie technicznym, bo prawie każdy sprzedawca, a w szczególności komis, zapewnia o bezwypadkowości i super hiper igła stanie technicznym.
Mankamenty, które opisujesz są typowymi mankamentami dla każdego zasadniczo auta i -moim zdaniem - nie należy się tu niczego dziwnego doszukiwać. A drzewa spadnie owoc, gałąź i masz wgniotkę na dachu, ktoś stuknie drzwiami na parkingu i masz wgniotkę w drzwiach czy błotniku. W nadkola uderzają kamyki spod kół i wdaje się korozja. Nic szczególnego. Należy dokładnie oczyścić, zabezpieczyć i jeździć. Rdza na prowadnicach foteli też nie jest niczym dziwnym. Zazwyczaj jest to rdza powierzchniowa. Weź pod uwagę, że auto ma 13 lat.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21953
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 16-08-2009, 11:37   

I nie przepłaciłeś.
 
 
ele 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt CJ0 1.6 GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 3
Skąd:   
Wysłany: 16-08-2009, 19:41   

Dzięki przyjaciele :!: Jutro jak czas pozwoli postaram się wkleić zdjęcia tych najmniej ciekawych miejsc. Chciałbym tylko wiedzieć czy warto się za niego zabierać i utopić trochę kasy czy jeździć tak jak jest.
 
 
Misiek :) 
Mitsumaniak
Pan Misio


Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 2954
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-08-2009, 21:16   

Wg mnie jeśli masz zamair jeździć rok, czy coś koło tego, to nie pakuj dużo kasy, a jak to jest auto na dłużej, to można wpakować troche kasy. A ile wpakować to już kwestia potrzeb, stanu auta, wymagań właściciela i dobrych chęci:PP
_________________
kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany

08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 16-08-2009, 21:31   

Misiek :) napisał/a:
Wg mnie jeśli masz zamair jeździć rok, czy coś koło tego, to nie pakuj dużo kasy

I te opcje bym Ci polecil...
 
 
polbo 
Mitsumaniak
Karpik egzotyczny :)


Auto: Colt CJ1A 1.3 ['96]
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 79
Skąd: Rzeszów i okolice
Wysłany: 16-08-2009, 22:46   

Nie mozna wymagac cudow - bo jak juz ktorys z kolegow napisal - autko ma 13 lat - zycze posiadaczom np. Opli z rocznikow 2000+ by mogli sie pochwalic swoim autkiem za te kilkanascie lat.

Prawda jest taka, ze 75% miskow ma jakas przeszlosc, ale i tak to niezmiernie wdzieczne pojazdy :)

Fakt, ze szyba byla wymieniana - nie koniecznie musial byc dzwon. W seacie, ktorym jezdzi moj tata - po uderzeniu kamienia, ktory wypadl spod kół jadacego naprzeciwko samochodu powstalo takie pekniecie, ze szyba wymagala wymiany...

Osobiscie uwazam, ze auto powinno byc przede wszystkim w pelni sprawne, jesli chcesz nim dluzej jezdzic - warto zajac sie rdzą, a reszta - to juz mniej istotne detale, ktore jednak cieszą oko :)

Sprawdź sobie rozrząd, uszczelniacze (cieknie gdzies? generalnie lepsze sa te oryginalne, choc troszke sfatygowane - u mnie po wymianie uszczelniaczy - zaczal lekko lykac olej...), swiece, przewody WN - takie typowe rzeczy - jesli jest git, zrobilbym nadkola i jezdzil do bólu :)

Sprawdz podłużnice od strony wydechu - nagminnie rdzewieje w autach z poczatku serii CJ, prowadnice bez problemu zrobisz w domowych warunkach.
 
 
Kaleid 
Mitsumaniak


Auto: Volvo S60 2.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 350
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 25-08-2009, 16:47   

Niestety, blacha nie jest najmocniejszą stroną CJ0, więc trzeba tego pilnować.
_________________
Volvo w garażu, Mitsubishi w sercu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.