Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Owczar
02-06-2009, 13:25
Na co zmienic gala? Evo? 350z?
Autor Wiadomość
beno729 
Mitsumaniak


Auto: Galant Sport, Peugeot 405
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 56
Skąd: Żywiec / Warszawar
Wysłany: 02-06-2009, 13:19   Na co zmienic gala? Evo? 350z?

Cześć wariaty :) Z racji wieku mojego samochodu powoli zaczynam rozglądać się za czymś nowym-używanym. Co prawda planuje zakup dopiero za ok 3-4miesiące, ale zaczynam się orientować co i jak, żeby z następnym trafić rownie dobrze jak z Galantem :) Po głowie świtają mi tylko 2 samochody - któraś Eva 7-8 albo 350z 3.5 V6. Latam raczej po dobrych drogach:) Nie bierzemy także pod uwagę ilość miejsc w samochodzie oraz komfortu jazdy. Rozważcie proszę każdy aspekt, istotne plusy i minusy każdego z nich. Z'tką trochę smigałem, o evo nie mam wiekszego pojęcia.

Rozkręci sie temat to napisze coś więcej. Pozdr!:)

p.s. galanta nigdy nie sprzedam :) za dużo zainwestowałem, za dużo dla mnie znaczy, bedzie nim jezdzic rodzina :)
_________________
JDM baby!
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 02-06-2009, 13:31   

beno729, musisz sobie odpowiedzieć sam na pytanie czego oczekujesz od samochodu....

Z a Evo to 2 różne światy
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
beno729 
Mitsumaniak


Auto: Galant Sport, Peugeot 405
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 56
Skąd: Żywiec / Warszawar
Wysłany: 02-06-2009, 13:43   

no owszem masz racje, taka decyzje bede musial podjac sam, ale sa pewne wspolne aspekty, medium jazdy identyczne - asfalt, wiec mozna porownywac parametry jezdne, dostepnosc czesci, mozliwosci tuningu, koszty utrzymania, wytrzymalosc/bezawaryjnosc wozidla itd. Prosilbym o zdanie wlascicieli Evo:)

p.s. Bartek aby odpowiedziec sobie na to pytanie, wpierw musze dowiedziec sie co oferuje kazde z nich :)
_________________
JDM baby!
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 02-06-2009, 13:52   

wg.mnie musisz odpowiedzieć sobie na pytanie, potem szukać auta spełniającego wymogi
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 05-06-2009, 20:33   

hehe. przerobilem juz 2 galanty.. i tez sie bilem z myslami na co zmienic gala...chwilowo przesiadlem sie na st220 .. ale dalej myslalem o czyms japonskim. szukalem myslalem. pod uwage wchodzilo :)
350z
evo / sti
s2000
boxter s

( w tym czasie smigalem st220 zrobionym na 250KM-naprawde fajne autko, jak na forda, swietna trakcja)

szukalem ogladalem ogloszenia , i trafilo sie 3000gt vr4 .. wsiadlem w samolot do wloch i sobie go kupilem.
marzyla mi sie supra , ale cenowo nie osiagalna.
i teraz nie zaluje ,wciaz jest to mitsu, wciaz japoniec , a zcesci tuningowe sa naprawde szerokodostepne ,co chcesz ile chcesz...tylko kwestia kasy, ale rynek w US jesli chodzi o 3000gt vr4 jest bardzo rozwniety - o czym nie wiedzialem kupujac..
\350z.... fajne..ale tak troche plastykowo w srodku

evo/sti... ... swietna trakcja , fajnie sie jezdzi... ale chcialem miec rowniez troche wygody w aucie... czego w tych autach nie ma.. i tak od auta do auta ..ma byc wygodnie i szybko pomyslalem o m3.....ale z racji niecheci ogolnej do marki ,choc uwazam m-ki sa swietne auta. kupilem vr4.
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
cheatah 
Mitsumaniak


Auto: EVO IX GT340
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 40
Skąd: Warszawa/Lublin
Wysłany: 05-06-2009, 22:19   

EVO :twisted: , niesamowita frajda z jazdy :) , reszta jest milczeniem :)
_________________

 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 05-06-2009, 22:41   

Tylko EVO! :D

Tylko nie Scooby! :evil:

Ewcia może mniej wypasiona w środku, ale frajdą z jazdy bije na głowę 350z. Chyba, że sprawisz sobie Skyline GT-R (największe możliwości tuningu). Zależy co kto lubi. Jak lubisz grzebać, to Skyline, jak chcesz mieć gotowy produkt na codzień i na tor, to tylko EVO.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 06-06-2009, 09:20   

no fakt. siedzialem w evo jako pasazer i auto zabija trakcja na zakretach, to fakt.
tylko pytanie, bo gdy ja chcialem kupic evo 6,8.9 to jednak stwierdzilem ze cenowo to troche za duzo. Tzn ogolne koszta eksploatacji + koszty zakupy wtedy ok 20k euro.
czy autor watku jest przygotowany na takie wydatki...
jesli to ma byc autko do zabawy to moze warto kupic naprawde fajna zabawke na ulice-auto na tor , mowie o polskich realiach to racej glupota - i tak nie ma torow w polsce, a te 2-3 miejsca gdzie mozna pojezdzic i tak sa trudno dostepne, a szkoda.

honda s2000 to jest takie...ciekawe auto zabawka, i cabrio i szybka , i gotowe kity mozna dokupic i cenowo dosc atrakcyjnie stoi...

wiec... Jesli masz duzy zapas $$$ kup gotowe evo9., jesli gorzej z kasa.. to raczej kup cos takiego przy czym mozzesz sam cos porobic, albo cos gdzie droga tuningu jest juz przetarta. bo wlasnie ile masz kasy?
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
costa brawa 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 `00
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 563
Skąd: mielec
Wysłany: 09-06-2009, 23:53   

350z kicha - duzo lepsza S2000 tak jak kolega wyzej zaproponowal w przystepnej kasie jak za takie autko a duzo lepiej sie zbiera
nie tak dawno porownywalismy s2000 z 350Z to nissan dopiero na slic`ach klejacych sie do asfaltu ze az "mlaskalo" jechal prawie rowna z honda choc zostawal w tyle - a honda szla na normalnych oponkach yokohama z tego co pamietam bo gdy oboje na ulicznych oponach szli to nissan sporo ale to sporo z tylu zostawal i szybku sie mu hamulce skonczyly :D
Duzą zaleta S2000 jest tez jej spalanie - powaznie sie w 10 litrach miescisz bez problemu (znajomy ma S2k i tyle mu pali a wcale spokojnie nie jezdzi)
I to ze masz 7 tys obr i cisniesz .. 8 i dlaej i dopiero przy 9 zmieniasz :D
_________________
Mój misiek :)
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=33851
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.