 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Owczar 02-06-2009, 13:25 |
Na co zmienic gala? Evo? 350z? |
Autor |
Wiadomość |
beno729
Mitsumaniak

Auto: Galant Sport, Peugeot 405
Dołączył: 30 Sie 2008 Posty: 56 Skąd: Żywiec / Warszawar
|
Wysłany: 02-06-2009, 13:19 Na co zmienic gala? Evo? 350z?
|
|
|
Cześć wariaty Z racji wieku mojego samochodu powoli zaczynam rozglądać się za czymś nowym-używanym. Co prawda planuje zakup dopiero za ok 3-4miesiące, ale zaczynam się orientować co i jak, żeby z następnym trafić rownie dobrze jak z Galantem Po głowie świtają mi tylko 2 samochody - któraś Eva 7-8 albo 350z 3.5 V6. Latam raczej po dobrych drogach:) Nie bierzemy także pod uwagę ilość miejsc w samochodzie oraz komfortu jazdy. Rozważcie proszę każdy aspekt, istotne plusy i minusy każdego z nich. Z'tką trochę smigałem, o evo nie mam wiekszego pojęcia.
Rozkręci sie temat to napisze coś więcej. Pozdr!:)
p.s. galanta nigdy nie sprzedam za dużo zainwestowałem, za dużo dla mnie znaczy, bedzie nim jezdzic rodzina |
_________________ JDM baby!
 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 02-06-2009, 13:31
|
|
|
beno729, musisz sobie odpowiedzieć sam na pytanie czego oczekujesz od samochodu....
Z a Evo to 2 różne światy |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
beno729
Mitsumaniak

Auto: Galant Sport, Peugeot 405
Dołączył: 30 Sie 2008 Posty: 56 Skąd: Żywiec / Warszawar
|
Wysłany: 02-06-2009, 13:43
|
|
|
no owszem masz racje, taka decyzje bede musial podjac sam, ale sa pewne wspolne aspekty, medium jazdy identyczne - asfalt, wiec mozna porownywac parametry jezdne, dostepnosc czesci, mozliwosci tuningu, koszty utrzymania, wytrzymalosc/bezawaryjnosc wozidla itd. Prosilbym o zdanie wlascicieli Evo:)
p.s. Bartek aby odpowiedziec sobie na to pytanie, wpierw musze dowiedziec sie co oferuje kazde z nich |
_________________ JDM baby!
 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 02-06-2009, 13:52
|
|
|
wg.mnie musisz odpowiedzieć sobie na pytanie, potem szukać auta spełniającego wymogi |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 05-06-2009, 20:33
|
|
|
hehe. przerobilem juz 2 galanty.. i tez sie bilem z myslami na co zmienic gala...chwilowo przesiadlem sie na st220 .. ale dalej myslalem o czyms japonskim. szukalem myslalem. pod uwage wchodzilo
350z
evo / sti
s2000
boxter s
( w tym czasie smigalem st220 zrobionym na 250KM-naprawde fajne autko, jak na forda, swietna trakcja)
szukalem ogladalem ogloszenia , i trafilo sie 3000gt vr4 .. wsiadlem w samolot do wloch i sobie go kupilem.
marzyla mi sie supra , ale cenowo nie osiagalna.
i teraz nie zaluje ,wciaz jest to mitsu, wciaz japoniec , a zcesci tuningowe sa naprawde szerokodostepne ,co chcesz ile chcesz...tylko kwestia kasy, ale rynek w US jesli chodzi o 3000gt vr4 jest bardzo rozwniety - o czym nie wiedzialem kupujac..
\350z.... fajne..ale tak troche plastykowo w srodku
evo/sti... ... swietna trakcja , fajnie sie jezdzi... ale chcialem miec rowniez troche wygody w aucie... czego w tych autach nie ma.. i tak od auta do auta ..ma byc wygodnie i szybko pomyslalem o m3.....ale z racji niecheci ogolnej do marki ,choc uwazam m-ki sa swietne auta. kupilem vr4. |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
cheatah
Mitsumaniak

Auto: EVO IX GT340
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Gru 2008 Posty: 40 Skąd: Warszawa/Lublin
|
Wysłany: 05-06-2009, 22:19
|
|
|
EVO , niesamowita frajda z jazdy , reszta jest milczeniem |
_________________
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 05-06-2009, 22:41
|
|
|
Tylko EVO!
Tylko nie Scooby!
Ewcia może mniej wypasiona w środku, ale frajdą z jazdy bije na głowę 350z. Chyba, że sprawisz sobie Skyline GT-R (największe możliwości tuningu). Zależy co kto lubi. Jak lubisz grzebać, to Skyline, jak chcesz mieć gotowy produkt na codzień i na tor, to tylko EVO. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
slawekpurc
Forumowicz

Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Paź 2008 Posty: 238 Skąd: wroclaw
|
Wysłany: 06-06-2009, 09:20
|
|
|
no fakt. siedzialem w evo jako pasazer i auto zabija trakcja na zakretach, to fakt.
tylko pytanie, bo gdy ja chcialem kupic evo 6,8.9 to jednak stwierdzilem ze cenowo to troche za duzo. Tzn ogolne koszta eksploatacji + koszty zakupy wtedy ok 20k euro.
czy autor watku jest przygotowany na takie wydatki...
jesli to ma byc autko do zabawy to moze warto kupic naprawde fajna zabawke na ulice-auto na tor , mowie o polskich realiach to racej glupota - i tak nie ma torow w polsce, a te 2-3 miejsca gdzie mozna pojezdzic i tak sa trudno dostepne, a szkoda.
honda s2000 to jest takie...ciekawe auto zabawka, i cabrio i szybka , i gotowe kity mozna dokupic i cenowo dosc atrakcyjnie stoi...
wiec... Jesli masz duzy zapas $$$ kup gotowe evo9., jesli gorzej z kasa.. to raczej kup cos takiego przy czym mozzesz sam cos porobic, albo cos gdzie droga tuningu jest juz przetarta. bo wlasnie ile masz kasy? |
_________________ galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4
modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI
zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa |
|
|
|
 |
costa brawa
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 `00
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2009 Posty: 563 Skąd: mielec
|
Wysłany: 09-06-2009, 23:53
|
|
|
350z kicha - duzo lepsza S2000 tak jak kolega wyzej zaproponowal w przystepnej kasie jak za takie autko a duzo lepiej sie zbiera
nie tak dawno porownywalismy s2000 z 350Z to nissan dopiero na slic`ach klejacych sie do asfaltu ze az "mlaskalo" jechal prawie rowna z honda choc zostawal w tyle - a honda szla na normalnych oponkach yokohama z tego co pamietam bo gdy oboje na ulicznych oponach szli to nissan sporo ale to sporo z tylu zostawal i szybku sie mu hamulce skonczyly
Duzą zaleta S2000 jest tez jej spalanie - powaznie sie w 10 litrach miescisz bez problemu (znajomy ma S2k i tyle mu pali a wcale spokojnie nie jezdzi)
I to ze masz 7 tys obr i cisniesz .. 8 i dlaej i dopiero przy 9 zmieniasz |
_________________ Mój misiek
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=33851
 |
|
|
|
 |
|
|