Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: karolgt
21-09-2007, 15:27
pomocy!!! mój colcik zwariował
Autor Wiadomość
leon79 
Forumowicz

Auto: COLT 90'GLXi CARISMA 96'GLS
Dołączył: 02 Sie 2006
Posty: 50
Skąd: okolice Częstochowy
  Wysłany: 05-08-2006, 13:57   pomocy!!! mój colcik zwariował

witam,
mój cilcik 90'r z silnikiem 4g15 oszalał!!! :( Podbija obroty do 2000 potem zchodzi do 1000 i tak w kółko. Gaz jest ale gorzej jest na bęzynie. Silnik przeregulowałem wg wskazówek na stronie Krzaka i było dobrze ale taraz już nie jest. Byłem u mechaników ale nie potrafią nawet podłączyć go do komputera żeby sprawdzić błędy i parametry pracy. Pomocy!!! Jeśli ktoś z okolic Częstochowy posiada sprzęt i umiejętności potrzebne do zdiagnozowania mojego autka to bardzo proszę o pomoc.
z góry dziękuje
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-08-2006, 21:16   

Oprócz regulacji ważne jest równiez na przykład czyszczenie przepustnicy. Jak tzw "mechanik" nie wie jak odczytać kody błędów to wydrukuj procedurę i mu pokaż, jak dale nie ten teges to odpuść dziada-mordercę ;-)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
brodzky 
Mitsumaniak


Auto: '97 EA5W AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2005
Posty: 667
Skąd: Bielsko-Biała, czasem Sosnowiec
Wysłany: 05-08-2006, 22:30   

Jak Hubeeert pisze czyszczenie przepustnicy + regulacja obrotow. Nie jest to trudne, mozesz wykonac sam. Manual jest na stronie krzyzaka tak samo bledy mozesz odczytac wg zamieszczonego tam manuala. Jak masz po drodze na Katowice albo na lotnisko w pyrzowicach to mogemy palma podlaczyc jeszcze. W czewie moze w przyszlym tygodniu bede...
 
 
 
BUBU 
Mitsumaniak
Partyzant


Auto: Endeavor
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Sie 2006
Posty: 1548
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 05-08-2006, 23:39   

Warsztat przy Mochnackiego w Cz-wie, sam tam serwisuję swojego Lancerka (sprawdzą , przejrzą i ew powiedzą co jeszcze do roboty)do tego nie drogo :-) ))
 
 
leon79 
Forumowicz

Auto: COLT 90'GLXi CARISMA 96'GLS
Dołączył: 02 Sie 2006
Posty: 50
Skąd: okolice Częstochowy
Wysłany: 06-08-2006, 09:04   

Stronkę Krzyżaka znam i korzystam zniej. Wyczyściłem przepustnice i wyregulowałem ją właśnie wg wskazówek z tej stronki ale dla pewności zrobię to jeszcze raz. A na Mochnackiego pojadę jurto i zobaczymy co chłopaki potrafią :wink:
 
 
 
tojek
[Usunięty]

Wysłany: 06-08-2006, 09:05   

BUBU napisał/a:
Warsztat przy Mochnackiego w Cz-wie, sam tam serwisuję swojego Lancerka (sprawdzą , przejrzą i ew powiedzą co jeszcze do roboty)do tego nie drogo :-) ))


mozesz napisac jak do nich trafic? Ja jezdze do Mercar`a na ul. Bor. Z mila checia porownalbym ceny
 
 
BUBU 
Mitsumaniak
Partyzant


Auto: Endeavor
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Sie 2006
Posty: 1548
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 06-08-2006, 12:37   

tojek napisał/a:
mozesz napisac jak do nich trafic? Ja jezdze do Mercar`a na ul. Bor. Z mila checia porownalbym ceny

Jedziesz tak jakbyś jechał gierkówką od strony Katowic , tyle że na Rakowie nie jedziesz górą wiaduktem a dołem i po przecięciu Alei Pokoju skręcasz pierwszą w prawo i praktycznie do samego końca , prawie do torów kolejowych ,warsztat jest po prawej :)
Pozdrowienia BUBU

EDIT:Cytowanie

[ Dodano: 07-08-2006, 00:25 ]
:cry: Do 08.08 warsztat nieczynny (urlop) Wracając ze Złotego Potoku chciałem się właśnie umówić na wymianę oleju i drobny przegląd , a tu zonk :( (właściciel mieszka na miejscu)
Ostatnio zmieniony przez josie 06-08-2006, 12:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
tojek
[Usunięty]

Wysłany: 07-08-2006, 10:09   

Cytat:
[ Dodano: 07-08-2006, 00:25 ]
:cry: Do 08.08 warsztat nieczynny (urlop) Wracając ze Złotego Potoku chciałem się właśnie umówić na wymianę oleju i drobny przegląd , a tu zonk :( (właściciel mieszka na miejscu)


bylem tam dzisiaj, tylko z tego co mowisz, to bylem ale u innego mechanika :) .

od DK1 prosto do torow, ulica lekko skreca w prawo jade okolo 100-200 metrow i po lewej stronie jest mechanika i tam bylem. jest jeszcze jedna po lewej przed torami, ale na szyldzie widzialem ze robi francowate. odezwij sie na gg do mnie, szkoda zasmiecac forum
 
 
leon79 
Forumowicz

Auto: COLT 90'GLXi CARISMA 96'GLS
Dołączył: 02 Sie 2006
Posty: 50
Skąd: okolice Częstochowy
Wysłany: 09-08-2006, 22:36   

Witam,
zacznę od tego, że moja Biała Strzała już działa jak złoto :mrgreen: . Ale po kolei... Każdy mechanik u którego byłem wydał wyrok na silniczek krokowy(do wymiany). Wszystko było sprawdzane na piechotę bo żaden nie miał komputera a kodów wybłyskać nie potrafili bez godzinnego zaglądania w mądre książki. To akurat zrobiłem sam za cenę diody i rezystora :D <1zł oraz stronki Krzyżaka. Błędów niet. Na piechotę to znaczy odłączane były przy pracującym silniku kolejno wszystkie czujniki ( ECU się nie spaliło :!: ) i wyszło na to, że silniczek krokowy a raczej jego sterownik jest uszkodzony. Pierwsza orientacyjna wycena tegoż urządzonka, 1200 zł za oryginał, sprawiła, że nie spałem dwie nocki. Na żadnym szrocie nie znalazłem a w Japaneze akurat nie było(100zł) a przemiły pan Malik poradził mi wymienić kondensatory w ECU. Zrobiłem to z pomocą kolegi elektronika (trzy były wylane) a obroty jak skakały tak skakały. Pogodziłem z koniecznością wydania wielkiej kasiory na nowe bebechy i ostatni raz zajżałem pod maskę. Ooo naturo okrutna... Zobaczyłem to czego nie widziałem wcześniej ani ja ani żaden mechanior. Śrubka zgrubna samoczynnie pod wpływem wibracji silnika wkręciła się!!! i powodowała podbijanie obrotów!!! :shock: Po wykręceniu jak ręką odją(o)ł. Problemem okazały się potem zbyt wysoko ustawione wolne obroty co też powodowało podbijanie obrotów ale o innym charakterze. Obiżenie wolnych obrotów załatwiło sprawę. I tak po 2 ( słownie dwóch ) nieprzespanych, nerwowych nockach, przejechaniu około 200km w poszukiwaniu częsci i wydaniu poniżej 1zł na diodę i wymianie kondensatorów w ECU co kosztowało mnie 1,05zł (słownie jeden złoty pięć groszy) problem został rozwiązany. Nich szlag trafi tą cho...ną śrubkę. Dziękuje wszystkim za pomoc i pozdrawiam.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.