 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CA1A 1.3] POMOCYzwarcie inst. a nierówne obroty zimnego sil |
Autor |
Wiadomość |
arutio
Nowy Forumowicz
Auto: Colt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 11 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11-06-2009, 14:06 [CA1A 1.3] POMOCYzwarcie inst. a nierówne obroty zimnego sil
|
|
|
Bardzo proszę o pomoc. Oto opis "usterki"
1) samochód odpala poprawnie jednak po wylączeniu automatycznym ssania gaśnie (obroty stają się bardzo nierówne) Efekt ten ustępuje po przejechaniu dluższego odcinka drogi. Z tego co zauważylem wszcześniej (gdy samochód dzialal poprawnie) efekt ten pojawial się każdorazowo tylko po zdjęciu klemy z akumulatora i odlączeniu zasilania a nie po ponownym uruchomieniu silnika.
2) sytuacji tej towarzyszy jakieś zwarcie w obwodzie zasilania zegarka (czasomierza) i oświetlenia wewnątrz auta. Wymienilem tam już 3 bezpieczniki. Zegarek nawet jeśli już się wlączy pokazuje zawsze godzinę 01:00 a więc jakby dopiero zostal podlączony do zasilania.
REASUMUJĄC: moim zdaniem wygląda to tak jakby po każdorazowym zapaleniu świala wewnątrz auta dochodzilo do rozlączenia calego zasilania komputera, który po ponownym rozuruchu musi się na nowo "ustawić" na obrotu.
BARDZO PROSZĘ O POMOC wymienilem niedawno komputer za 500,- PLN i "modlę się" aby to nie bylo to samo.
Dzięki za pomoc. Sylwek z Łodzi |
|
|
|
 |
COLTER80 [Usunięty]
|
Wysłany: 11-06-2009, 21:24
|
|
|
Sprawdź czy masz solidnie oczyszczone i zaciśnięte klemy na akumulatorze. |
|
|
|
 |
arutio
Nowy Forumowicz
Auto: Colt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 11 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 12-06-2009, 16:31
|
|
|
COLTER80 napisał/a: | Sprawdź czy masz solidnie oczyszczone i zaciśnięte klemy na akumulatorze. |
NIestety, klemy w porządku
[ Dodano: 21-06-2009, 23:20 ]
A może ktoś wie gdzie jest sterownik oświetlenia wewnątrz auta ?? (kostka – przekaźnik – element załączający światło pod sufitem przy otwarciu drzwi). Rozkręciłem przyciski (czujki) w drzwiach i wychodzą z nich pojedyncze przewody a więc albo łączą tylko masę albo dochodzą do jakiegoś elementu załączającego całą instalację, tak mi się przynajmniej wydaje czyli musi być jakieś miejsce gdzie te przewody się schodzą. U mnie na razie bez zmian – przy dobrych bezpiecznikach i żarówce pod sufitem, każde otwarcie drzwi resetuje mi komputer i zegarek (który przeważnie nie świeci – nie pokazuje godziny a jeśli już pokazuje jest to godz. 01:00), przez co za każdym razem auto ustawia sobie obroty. KAŻDA wskazówka odnośnie instalacji oświetlenia wewnątrz auta, będzie bardzo potrzebna (tu szukałbym powodu moich zmartwień). Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
|
|