Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] POMOCYzwarcie inst. a nierówne obroty zimnego sil
Autor Wiadomość
arutio 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 11
Skąd: Łódź
Wysłany: 11-06-2009, 14:06   [CA1A 1.3] POMOCYzwarcie inst. a nierówne obroty zimnego sil

Bardzo proszę o pomoc. Oto opis "usterki"

1) samochód odpala poprawnie jednak po wylączeniu automatycznym ssania gaśnie (obroty stają się bardzo nierówne) Efekt ten ustępuje po przejechaniu dluższego odcinka drogi. Z tego co zauważylem wszcześniej (gdy samochód dzialal poprawnie) efekt ten pojawial się każdorazowo tylko po zdjęciu klemy z akumulatora i odlączeniu zasilania a nie po ponownym uruchomieniu silnika.
2) sytuacji tej towarzyszy jakieś zwarcie w obwodzie zasilania zegarka (czasomierza) i oświetlenia wewnątrz auta. Wymienilem tam już 3 bezpieczniki. Zegarek nawet jeśli już się wlączy pokazuje zawsze godzinę 01:00 a więc jakby dopiero zostal podlączony do zasilania.

REASUMUJĄC: moim zdaniem wygląda to tak jakby po każdorazowym zapaleniu świala wewnątrz auta dochodzilo do rozlączenia calego zasilania komputera, który po ponownym rozuruchu musi się na nowo "ustawić" na obrotu.

BARDZO PROSZĘ O POMOC wymienilem niedawno komputer za 500,- PLN i "modlę się" aby to nie bylo to samo.

Dzięki za pomoc. Sylwek z Łodzi
 
 
COLTER80
[Usunięty]

Wysłany: 11-06-2009, 21:24   

Sprawdź czy masz solidnie oczyszczone i zaciśnięte klemy na akumulatorze.
 
 
arutio 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 11
Skąd: Łódź
Wysłany: 12-06-2009, 16:31   

COLTER80 napisał/a:
Sprawdź czy masz solidnie oczyszczone i zaciśnięte klemy na akumulatorze.



NIestety, klemy w porządku

[ Dodano: 21-06-2009, 23:20 ]
A może ktoś wie gdzie jest sterownik oświetlenia wewnątrz auta ?? (kostka – przekaźnik – element załączający światło pod sufitem przy otwarciu drzwi). Rozkręciłem przyciski (czujki) w drzwiach i wychodzą z nich pojedyncze przewody a więc albo łączą tylko masę ;) albo dochodzą do jakiegoś elementu załączającego całą instalację, tak mi się przynajmniej wydaje :) czyli musi być jakieś miejsce gdzie te przewody się schodzą. U mnie na razie bez zmian – przy dobrych bezpiecznikach i żarówce pod sufitem, każde otwarcie drzwi resetuje mi komputer i zegarek (który przeważnie nie świeci – nie pokazuje godziny a jeśli już pokazuje jest to godz. 01:00), przez co za każdym razem auto ustawia sobie obroty. KAŻDA wskazówka odnośnie instalacji oświetlenia wewnątrz auta, będzie bardzo potrzebna (tu szukałbym powodu moich zmartwień). Pozdrawiam.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.