Przesunięty przez: Hubeeert 09-04-2009, 00:40 |
[CK1A 1.3] turbo spr.+ intercooler |
Autor |
Wiadomość |
juri007
Forumowicz Lans
Auto: Mitsubishi Lancer 1.3-98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 43 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 29-03-2009, 20:37 [CK1A 1.3] turbo spr.+ intercooler
|
|
|
turbo spr.+ intercooler planuje sie pobawic jesli ktos cos wje o montowaniu co kolwjek prosze pisać, może ktos montował już coś takiego. |
_________________ ...śpiesz się powoli... |
Ostatnio zmieniony przez mkm 12-08-2009, 15:01, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
miki4x4
Mitsumaniak Miki
Auto: to co w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 26 Cze 2007 Posty: 467 Skąd: KMY
|
|
|
|
 |
Perki1985
Mitsumaniak

Auto: Ford Focus
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 15 Lut 2009 Posty: 325 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 30-03-2009, 20:20
|
|
|
To juz seryjne turbo ci nie wystarcza? |
|
|
|
 |
juri007
Forumowicz Lans
Auto: Mitsubishi Lancer 1.3-98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 43 Skąd: Ełk
|
Wysłany: 04-04-2009, 16:32
|
|
|
niemam seryjnego, dzieki za lin ale, nie trzeba uszczelki pod głowice grubszej?
silnik 1.3 55kw/ 75koników |
_________________ ...śpiesz się powoli... |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 04-04-2009, 16:42
|
|
|
Takie turbo kity mozecie sobie w ciemne miejsce wsadzic. Turbiny padaja, uklady nieszczelne. Prawie niemożliwe wystrojenie itd.
Turbo aby zrobić samemu czyi HMT (home made turbo) to trzeba jakies 5 tys. to takie minimum z minimum aby auto wytrzymalo Ci ponad 1000 km.
Ile Ty chcesz uzyskać koni z tych 75KM, taniej Cie wyjdzie swap na 1,6. Na turbo bys mogł miec maksymalnie 110KM aczkolwiek i w taki wynik nie wierze.
Turbo to nei zabawa w poskladanie klocków lego, ale powodzenia. |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
Bastek77 [Usunięty]
|
Wysłany: 04-04-2009, 22:49
|
|
|
Ciekawe jak jest w przypadku nowego lancera 1.5 ten sam silnik jest w colcie czt z turbinką 150km, czy można coś takiego dołożyć do silnika w lancerze bez dodatkowych zabaw? |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 04-04-2009, 23:33
|
|
|
Bastek77, co masz na mysli dodatkowe zabawy. |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
Bastek77 [Usunięty]
|
Wysłany: 04-04-2009, 23:39
|
|
|
no czy nie trzeba zmieniac głowicy itd |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 04-04-2009, 23:50
|
|
|
napewno trzeba odprężyc |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
Bastek77 [Usunięty]
|
Wysłany: 05-04-2009, 22:41
|
|
|
więc jest zabawa, to nie dla mnie.............. |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 05-04-2009, 22:48
|
|
|
Bastek77, a co Ty myslales ze wlozysz turbine i to wszystko. Jak myslales ze tuning jest taki prosty to sie przeliczyles kazdy by tak chcial ... |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
Bastek77 [Usunięty]
|
Wysłany: 06-04-2009, 19:24
|
|
|
Właśnie nie myślałem dlatego wolałem się upewnić, jednak silniki są ten same, w czym więc tkwi rożnica? |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 07-04-2009, 04:51
|
|
|
W osprzęcie. Instalacja pod turbo to wszystko bardziej rozbudowane. |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 07-04-2009, 08:06
|
|
|
Bastek77 napisał/a: | Ciekawe jak jest w przypadku nowego lancera 1.5 ten sam silnik jest w colcie czt z turbinką 150km, |
Colt Turbo ma zupełnie inny silnik. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Bastek77 [Usunięty]
|
Wysłany: 07-04-2009, 08:19
|
|
|
Co znaczy inny silnik?
Inna konstrukcja czy inne materiały? |
|
|
|
 |
|