| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| hamulec ręczny |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | cocoo24 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10-06-2009, 08:45   hamulec ręczny |   
 |  
               | 
 |  
               | witam, mam problem z ręcznym, nie hamuje prawy zacisk, hamulec działa normalnie, ale nie hamuje przy ręcznym, linka niby chodzi ale jak by za slabo dociąga. czy jest inna regulacja poza tą w wewnątrz auta??? |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | przemas [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14-06-2009, 09:46 |   
 |  
               | 
 |  
               | tak,  trzeba tylko zdemontować podłokietnik. Zobacz też czy nie trzeba wymienić tylnych  klocków o ile masz z tyłu tarcze a nie bębny. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | mlun   Mitsumaniak
 Fanatic of GDI
 
  
 Auto: Carisma 98 GDI LS
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 30 razy
 Dołączył: 01 Sie 2006
 Posty: 2834
 Skąd: Otwock
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14-06-2009, 13:07 |   
 |  
               | 
 |  
               | No a jak się ma z tyłu tarcze to i tak na ręcznym one chyba nie są używane?Przynajmniej ja nie potrafię sobie wyobrazić jak można linką sprawić aby zacisnąć klocki:P |  
				| _________________ Carisma 1,8 GDI    Honda Accord VII 2.0
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Piwor   Mitsumaniak
 
  
 Auto: 730d
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 43 razy
 Dołączył: 12 Paź 2008
 Posty: 3445
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14-06-2009, 14:51 |   
 |  
               | 
 |  
               | lol, a jak inaczej? Masz taki haczyk, jakby zrobiony z blachy, do którego przyczepiona jest linka, ta zaciska zacisk.  .  W duuużym skrócie.   |  
				| _________________ 01270/KMM
 
 ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
 Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
 730d 2018 -
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | mlun   Mitsumaniak
 Fanatic of GDI
 
  
 Auto: Carisma 98 GDI LS
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 30 razy
 Dołączył: 01 Sie 2006
 Posty: 2834
 Skąd: Otwock
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14-06-2009, 17:03 |   
 |  
               | 
 |  
               | W niektórych autach są tarczo bębny czy coś takiego i myślałem że tu też tak jest. Bo mówię, jak w bębnie potrafię sobie wyobrazić linkę,spręzyny itp. to przy tarczach jakoś niebardzo:P |  
				| _________________ Carisma 1,8 GDI    Honda Accord VII 2.0
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Student   Mitsumaniak
 
 Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 44 razy
 Dołączył: 24 Cze 2005
 Posty: 2986
 Skąd: Marki
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14-06-2009, 20:39 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jest tak samo, linka i sprężyna tylko trochę w innym ułożeniu. |  
				| _________________ Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |