Przesunięty przez: Hubeeert 25-08-2006, 07:38 |
zagazowałem gala 4g93 |
Autor |
Wiadomość |
dreek [Usunięty]
|
Wysłany: 24-08-2006, 11:08 zagazowałem gala 4g93
|
|
|
Wczoraj zagazowałem autko.Zamontowałem sekwencje i całość kosztowała mnie 2500pln.Dziś co prawda oddałem auto do gazowników-świeci kontrolka CHECK na gazie.Z pierszych wrażeń oprócz tej świecącej kontrolki mam takie ,że troche czuc ze ubyło kucy z pod maski.Zastanawiem sie na jakim poziomie bede miał spalanie i wogóle jak bedzie sprawować się instalka w autku.Czas pokaże.
[ Dodano: 24-08-2006, 13:43 ]
ps.instalacja gazowa zbudowana z min następujących komponentów;
reduktor/parownik- Tomasetto
urządzenie wtrysku gazu Valtek Rail
system wtrysku Centrala SEC firmy lecho oczywiscie zbiornik w kole zapasowym |
|
|
|
 |
pa_pi
Mitsumaniak Piotrek

Auto: Galant 2.0 16 V + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Sie 2006 Posty: 123 Skąd: Olkusz / Krzywopłoty
|
Wysłany: 24-08-2006, 17:50
|
|
|
Witaj ja zagazowuje swojego w poniedziałek. Montuję LandiRenzo Omegas, z opini jakie krążą podobno dobra, zobaczymy co będzie, facet zarzekał się że z Check będzie spokój, . Jezli chodzi o twoją instalke to lepiej podbij gwarancję bo słyszałem że listwa z wtryskami siada, ale to też nie reguła, jak możesz to bardzo cię proszę o przesłanie zdjęcia na maila kolektora z zamontowanymi wtryskami, dzięki i niech ci się sprawuje jak najlepiej.
Pozdrawiam
Piotrek |
|
|
|
 |
Rafalxl [Usunięty]
|
Wysłany: 27-08-2006, 02:03
|
|
|
kotrollka to przez emulator |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10706 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 27-08-2006, 10:20
|
|
|
Piotr_Pa
Gdzie bedziesz zakałdał instalcję i jaka jest jej cena?
Pozdrawiam |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
pa_pi
Mitsumaniak Piotrek

Auto: Galant 2.0 16 V + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Sie 2006 Posty: 123 Skąd: Olkusz / Krzywopłoty
|
Wysłany: 27-08-2006, 13:53
|
|
|
Marcino będe montował w olkuszu (jestem z małopolski) Landi Renzo Omegas - chyba - lubię sprawdzać nim się zdecyduje i się okazuje że Panom z warsztatu nie chce się odkręcać kolektora, bo mają ponoć "specjalne wiertła do wiercenia bez odkręcania kolektora" taaaa. Ponieważ jestem wścipski więc zadzwoniłem do Landi Renzo Warszawa (choć wiem że wierteł takich nie ma, troszkę się na tym znam) i pytam jakie to macie specjalne wiertła - facet powiedział "nie ma" więc pytam jaka jest procedura montażu instalacji ? i się dowiedziałem że procedura wymaga odkęcenia kolektora. Więc w jutro pojadę i dam ultimatum wykręcacie kolektor i dzwonicie po mnie żebym zobaczył albo się rozstajemy, krucze płacę prawie 4.000 zł to chyba moge wymagać, aby przynajmniej procedura była dotrzymana - co wy na to ?
A za instalkę powiedzieli mi 3700.
Pozdrawiam
Piotrek |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-08-2006, 13:56
|
|
|
pa_pi, powiedz tym "gazownikom" żeby się pieprzyli i jedź gdzieś indziej.
Dlaczego?
Pomyśl o tym co mogą z gładzią cylindra zrobić wióry metalowe z wiercenia... |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
pa_pi
Mitsumaniak Piotrek

Auto: Galant 2.0 16 V + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Sie 2006 Posty: 123 Skąd: Olkusz / Krzywopłoty
|
Wysłany: 27-08-2006, 18:07
|
|
|
Masz w 100 % rację, ale ja zawsze wychodze z założenia że trzeba dać drugą szanse . Jezli tylko zgodza się wyjąć i przy mnie przewiercić kolektor to będzie ok.
Piotrek |
|
|
|
 |
dreek [Usunięty]
|
Wysłany: 27-08-2006, 19:31
|
|
|
Przeraziło mnie to co przeczytałem o tym "wierceniu".Ciekawe jak u mnie montowali te wtryski,niebyłem przy montażu,a warsztat miałem z polecenia.Teraz to już pewnie musztarda po obiedzie.Ciekawe?Zdjecia zrobie dopiero na początku września,musisz troche uzbroic sie w cierpliwość.
p.s Po wizycie u gazowników kontrolka CHECK przestała świecić |
|
|
|
 |
gondoljerzy [Usunięty]
|
Wysłany: 27-08-2006, 22:15
|
|
|
Pracowałem trochę w warsztacie gazowym. Do wiecenia małych otworków pod dysze nigdy nie zdejmowano kolektora. Dopiero w przypadku osadzania w kolektorach gwizdków wymontowywano kolektor. Szef warsztatu twierdził że opiłki aluminium nie uszkodzą cylindra i zostaną wydmuchane do wydechu. Muszę przyznać że żadnej reklamacji z tytułu uszkodzenia cylindra za mojej tam bytności nie było. Za to zdarzyło się poprawiać po innym warsztacie gazowym gdy rozkręciła się klapka antystrzałowa i dwie śrubki zassało do cylindrów. Głowica i dwa tłoki pooszły...
Rafalxl. Jaki emulator? Przecież to sekwencja. |
|
|
|
 |
krzysio1972
Mitsumaniak
Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 469 Skąd: Józefów
|
Wysłany: 28-08-2006, 10:39
|
|
|
gondoljerzy napisał/a: | Pracowałem trochę w warsztacie gazowym. Do wiecenia małych otworków pod dysze nigdy nie zdejmowano kolektora. |
No i niedobrze, wszyscy zalecaja demontaz kolektora. Ja np. nie chcial bym byc tym jednym na 100, ktoremu opilki akurat zaszkodza.
gondoljerzy napisał/a: | Rafalxl. Jaki emulator? Przecież to sekwencja. |
A jak chcesz odcinac wtryski benzynowe? |
_________________ Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24313 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 28-08-2006, 11:14
|
|
|
pa_pi napisał/a: | krucze płacę prawie 4.000 zł to chyba moge wymagać, aby przynajmniej procedura była dotrzymana - co wy na to ? |
no wlasnie przez ceny benzyny gazownicy maja tyle pracy, ze moga miec Cie w d..e - teraz klient chodzi za dobrym zakladem a nie na odwrot... nastepni czekaja w kolejce (przynajmniej jak kolega zakladal rok temu, to dostal ponad miesieczny termin oczekiwania) |
|
|
|
 |
piotrmas [Usunięty]
|
Wysłany: 28-08-2006, 15:38
|
|
|
no coz..juz kiedys walkowany byl ten temat w colcie i silniku 4G93 .jak wiecie, sam mam juz trzeciego pod rzad .tak sobie wlasnie mysle sumujac kilometry ze maja razem przejechane 1 mln km (slownie jeden milion) z tego na gazie okolo 800000 km. niby duzo , niby malo. fakt jest jeden...wszystko latane i nadal lata na instalacji normalnej bez zadnych inwestycji we wtrysk.owszem...sa odrobinke przymulone ale...jak widac przy moich wymaganiach ,zdaja egzamin. no ale wtrysk jak ktos jezdzi odpowiednio duzo tez sie zwraca. pozdrawiam |
|
|
|
 |
pa_pi
Mitsumaniak Piotrek

Auto: Galant 2.0 16 V + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Sie 2006 Posty: 123 Skąd: Olkusz / Krzywopłoty
|
Wysłany: 08-09-2006, 20:48
|
|
|
Zgazowałem i jak na razie 0 problemów przy pierwszym tankowaniu 10 litrów zobaczę co będzie dalej, szczegół montarzu wtryskiwaczy jest w moim albumie zapraszam:
http://www.3xl.in.lublin.pl/galeria/Album-Piotrka
Trudno o lepsze zdjęcia bo bardzo mało miejsca.
Pozdrawiam |
_________________ Piotrek
Dzięki Ci ... za to forum ...
Ursus - dziękuję
Mój Galant!
 |
|
|
|
 |
|