Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] Mały obieg cieczy chłodzącej
Autor Wiadomość
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 24-02-2010, 13:44   [1G 90-94] Mały obieg cieczy chłodzącej

Witam, na wstępie pozdrawiam wszystkich i liczę na waszą pomoc, ponieważ niemam 100% pewności a muszę ją mieć przed przeróbką grzania parownika a niemogę się doczytać tego w manualu.

Czy mały obieg wody (silnik->nagrzewnica) w eclipsie (4G63) jest cały czas otwarty czy jest jakiś zawór lub coś co zamyka go gdy np. ustawimy nadmuch zimnego powietrza lub włączymy klime albo wyłączymy wentylator nadmuchu, zmuszając wodę do krążenia w samym bloku? Jeżeli jest to czym jest sterowany? Bo wiem że w niektórych samochodach takie coś jest i pomaga w rozgrzaniu silnika, jak by coś takiego było u mnie to skutkowało by niedogrzewaniem reduktora w lecie gdy ogrzewanie jest wyłączone...
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
barteski 
Forumowicz

Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 264
Skąd: okolice WROCŁAWA
Wysłany: 01-03-2010, 23:42   

zenek_bb, z tego co sie orietóje to niema zaworu le jutro to spr
 
 
 
skiba220v 
Mitsumaniak

Auto: Eclipse G1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 45
Skąd: Gdańsk/Kętrzyn
Wysłany: 08-04-2010, 22:25   

Nie ma zadnego zaworu. Jak regulujesz nawiew [cieplo zimno] to linka steruje tylko takimi klapkami przy nagrzewnicy i niczym wiecej. Tak więc chłodziwo cały czas krązy w malym obiegu. Duzy jest sterowany jak wiadomo przez termostat.
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 09-04-2010, 10:40   

jesteś pewny skiba? bo chcę turbosprężarkę podpiąć do małego obiegu a teraz mam tam podpięty też reduktor... wystawiam pomógł jak się potwierdzi :D
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
skiba220v 
Mitsumaniak

Auto: Eclipse G1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 45
Skąd: Gdańsk/Kętrzyn
Wysłany: 09-04-2010, 11:35   

no rozbierałem to... z reszta pod mały obieg podpięty mam parownik od gazu [trójnikami] wiec gdybym wyłączył grzanie to automatycznie [gdyby byl ten zawór] parownik nie bylby grzany i mialbym problemy z gazem. A tak [czy ustawie na grzanie czy nie] parownik zawsze gorący i przewody do niego i do nagrzewnicy tez gorace. Jesli chodzi o to pokrętło od ustawiania temp to tez rozbieralem tam [sprawdzalem czy nagrzewnica nie przecieka] no i linka idzie tylko do tych klapek ktore sterują strumieniem powietrza przez nagrzewnice. to jest opisane w jakims manualu
 
 
kamil4711 
Forumowicz


Auto: Eclipse 2G 95r. 420a N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 197
Skąd: Suwałki
Wysłany: 09-04-2010, 15:10   

skiba220v napisał/a:
no rozbierałem to... z reszta pod mały obieg podpięty mam parownik od gazu [trójnikami] wiec gdybym wyłączył grzanie to automatycznie [gdyby byl ten zawór] parownik nie bylby grzany i mialbym problemy z gazem. A tak [czy ustawie na grzanie czy nie] parownik zawsze gorący i przewody do niego i do nagrzewnicy tez gorace. Jesli chodzi o to pokrętło od ustawiania temp to tez rozbieralem tam [sprawdzalem czy nagrzewnica nie przecieka] no i linka idzie tylko do tych klapek ktore sterują strumieniem powietrza przez nagrzewnice. to jest opisane w jakims manualu


dokładnie
 
 
Nikoś 
Mitsumaniak

Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 249
Skąd: Kartuzy
Wysłany: 10-04-2010, 21:43   

Zgadzam się co do krąrzenia cieczy z skiba220v. Również będe uturbiał swojego misia, który za miesiąc przejdzie 2 raz kapitalny remąt :P
_________________
Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.