[1G 90-94] Mały obieg cieczy chłodzącej |
Autor |
Wiadomość |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 24-02-2010, 13:44 [1G 90-94] Mały obieg cieczy chłodzącej
|
|
|
Witam, na wstępie pozdrawiam wszystkich i liczę na waszą pomoc, ponieważ niemam 100% pewności a muszę ją mieć przed przeróbką grzania parownika a niemogę się doczytać tego w manualu.
Czy mały obieg wody (silnik->nagrzewnica) w eclipsie (4G63) jest cały czas otwarty czy jest jakiś zawór lub coś co zamyka go gdy np. ustawimy nadmuch zimnego powietrza lub włączymy klime albo wyłączymy wentylator nadmuchu, zmuszając wodę do krążenia w samym bloku? Jeżeli jest to czym jest sterowany? Bo wiem że w niektórych samochodach takie coś jest i pomaga w rozgrzaniu silnika, jak by coś takiego było u mnie to skutkowało by niedogrzewaniem reduktora w lecie gdy ogrzewanie jest wyłączone... |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
barteski
Forumowicz
Auto: 1G TURBO 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 18 Lis 2009 Posty: 264 Skąd: okolice WROCŁAWA
|
Wysłany: 01-03-2010, 23:42
|
|
|
zenek_bb, z tego co sie orietóje to niema zaworu le jutro to spr |
|
|
|
 |
skiba220v
Mitsumaniak
Auto: Eclipse G1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Gru 2009 Posty: 45 Skąd: Gdańsk/Kętrzyn
|
Wysłany: 08-04-2010, 22:25
|
|
|
Nie ma zadnego zaworu. Jak regulujesz nawiew [cieplo zimno] to linka steruje tylko takimi klapkami przy nagrzewnicy i niczym wiecej. Tak więc chłodziwo cały czas krązy w malym obiegu. Duzy jest sterowany jak wiadomo przez termostat. |
|
|
|
 |
zenek_bb
Mitsumaniak Moderator

Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 11 Kwi 2009 Posty: 975 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 09-04-2010, 10:40
|
|
|
jesteś pewny skiba? bo chcę turbosprężarkę podpiąć do małego obiegu a teraz mam tam podpięty też reduktor... wystawiam pomógł jak się potwierdzi |
_________________ Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )
Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj
Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...
Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!! |
|
|
|
 |
skiba220v
Mitsumaniak
Auto: Eclipse G1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Gru 2009 Posty: 45 Skąd: Gdańsk/Kętrzyn
|
Wysłany: 09-04-2010, 11:35
|
|
|
no rozbierałem to... z reszta pod mały obieg podpięty mam parownik od gazu [trójnikami] wiec gdybym wyłączył grzanie to automatycznie [gdyby byl ten zawór] parownik nie bylby grzany i mialbym problemy z gazem. A tak [czy ustawie na grzanie czy nie] parownik zawsze gorący i przewody do niego i do nagrzewnicy tez gorace. Jesli chodzi o to pokrętło od ustawiania temp to tez rozbieralem tam [sprawdzalem czy nagrzewnica nie przecieka] no i linka idzie tylko do tych klapek ktore sterują strumieniem powietrza przez nagrzewnice. to jest opisane w jakims manualu |
|
|
|
 |
kamil4711
Forumowicz

Auto: Eclipse 2G 95r. 420a N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 15 Cze 2009 Posty: 197 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 09-04-2010, 15:10
|
|
|
skiba220v napisał/a: | no rozbierałem to... z reszta pod mały obieg podpięty mam parownik od gazu [trójnikami] wiec gdybym wyłączył grzanie to automatycznie [gdyby byl ten zawór] parownik nie bylby grzany i mialbym problemy z gazem. A tak [czy ustawie na grzanie czy nie] parownik zawsze gorący i przewody do niego i do nagrzewnicy tez gorace. Jesli chodzi o to pokrętło od ustawiania temp to tez rozbieralem tam [sprawdzalem czy nagrzewnica nie przecieka] no i linka idzie tylko do tych klapek ktore sterują strumieniem powietrza przez nagrzewnice. to jest opisane w jakims manualu |
dokładnie |
|
|
|
 |
Nikoś
Mitsumaniak
Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009 Posty: 249 Skąd: Kartuzy
|
Wysłany: 10-04-2010, 21:43
|
|
|
Zgadzam się co do krąrzenia cieczy z skiba220v. Również będe uturbiał swojego misia, który za miesiąc przejdzie 2 raz kapitalny remąt |
_________________ Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST |
|
|
|
 |
|