[Cari 1.9TD] Cari muli do 1500 obrotów |
Autor |
Wiadomość |
mitring
Mitsumaniak

Auto: VW Passat AWX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2008 Posty: 153 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 10-06-2009, 20:46 [Cari 1.9TD] Cari muli do 1500 obrotów
|
|
|
Witam serdecznie,
nie wiem czy to moje zwidy czy jak ... ale wg mnie cari jest mulasta jak na te 95KM
Jazda bez klimy do 1500 no może ciut więcej jak się turbina nie wkręci auto jest mulaste.
Jak włączę klimę to już w ogóle muł taki, że szok.
Powiedzcie mi czy taki urok Cari czy coś nie tak jest?
Tankuję na Shell'u czy to V-Power czy Diesel Extra to samo jest.
Pozdrawiam
Piotrek |
|
|
|
 |
dylson [Usunięty]
|
Wysłany: 10-06-2009, 23:29
|
|
|
To sie nazywa lag |
|
|
|
 |
kielurkk
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1,9TD GLX 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 17 Cze 2007 Posty: 1050 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 12-06-2009, 13:13
|
|
|
mitring napisał/a: | ale wg mnie cari jest mulasta jak na te 95KM |
ten silnik ma 90 KM oryginalnie
mitring napisał/a: | Jazda bez klimy do 1500 |
a kto tak jeździ? fakt to diesel ale obroty też musi mieć przynajmniej te 2000 żeby jechać
mitring napisał/a: | Jak włączę klimę |
klima zabiera parę koni więc będzie slabszy
w Polsce te "lepsze" paliwa to ściema więc po co przepłacać |
_________________ Carisma 1,9TD GLX hatchback silvermetalik
TWO BEER OR NOT TWO BEER THAT IS THE QUESTION
SHEAKESBEER
Samochód japoński tak jak Chuck Norris zapala z pół obrotu
Piszę poprawnie po polsku.
 |
|
|
|
 |
ZUB3R
Mitsumaniak dobrze posiedzieć...

Auto: Carisma DI-D 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Kwi 2009 Posty: 391 Skąd: WOS Ostrołęka
|
Wysłany: 12-06-2009, 13:48
|
|
|
U mnie również dopiero przy 2000 dostaje kopa. |
_________________ HIStory:
Honda CR-V iVTEC 2,0 '05 2011-201x
Mitsubishi Carisma DI-D 1,9 '01 2009-201x
Renault Mégane Classic 1,4 '97 2005-2009
FIAT 126p elx 0,65 '97 98-2005
 |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 13-06-2009, 07:05
|
|
|
To zamulanie poniżej 1500 to się nazywa turbo-dziura aby jechać sprężarka musi napompować powietrza a im więcej go trzeba tym większa musi być sprężarka a im większa sprężarka tym większa turbo dziura
Trzeba kręcić auto powyżej tych 1500 |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
mitring
Mitsumaniak

Auto: VW Passat AWX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2008 Posty: 153 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 13-06-2009, 19:54
|
|
|
OK czaje
ale pytanie do ilu krecić 1 i 2gi bieg do prawie 3tys ? :> |
_________________ 30.03.2011 - Alicja i Natalka - na świat przyszły moje małe Mitsumaniaczki |
|
|
|
 |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 13-06-2009, 19:57
|
|
|
mitring napisał/a: | ale pytanie do ilu krecić 1 i 2gi bieg do prawie 3tys ? :> |
2000-2500 wystarczy do sprawnej jazdy
Silnik gdy ma za niskie obroty to tez dostaje po "pupie". Wyzsze obroty mniej szkodza niz za niskie. Poza tym bezpieczenstwo jazdy, ze zbyt niskimi obrotami nie jestes w stanie na danym biegu uciec rozpedzonemu autu za Toba czy cos podobnego z czym trzeba sie liczyc na naszych drogach. Majac odpowiednie obroty jestes w stanie nacisnac pedal przyspieszenia i silnik zareaguje z miejsca
Pozdroo |
_________________ Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 |
|
|
|
 |
mitring
Mitsumaniak

Auto: VW Passat AWX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2008 Posty: 153 Skąd: Świdnica
|
Wysłany: 13-06-2009, 20:29
|
|
|
Dziękować za odpowiedzi
pozdrawiam |
_________________ 30.03.2011 - Alicja i Natalka - na świat przyszły moje małe Mitsumaniaczki |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 14-06-2009, 14:31
|
|
|
Nie ważne do ilu - kręcisz póki idzie
Ważne od ilu - kręcisz odkąd ciągnie czyli od 1700 |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
Werwolf
Mitsumaniak
Auto: CARISMA 1.9TD '98 GLS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Mar 2007 Posty: 180 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 15-06-2009, 06:40
|
|
|
Jas mam tak, że żeby ruszyć pod niewielką górkę to żeby nie gazować jak "popapraniec" muszę klimę wyłączać. W Chorwacji to kilka razy mi nawet zgasł na krzyżówce z tego powodu (pracująca klima)
Werwolf |
|
|
|
 |
carisma1 [Usunięty]
|
Wysłany: 15-06-2009, 07:50
|
|
|
Werwolf napisał/a: | Jas mam tak, że żeby ruszyć pod niewielką górkę to żeby nie gazować jak "popapraniec" muszę klimę wyłączać. W Chorwacji to kilka razy mi nawet zgasł na krzyżówce z tego powodu (pracująca klima)
Werwolf |
jak diesel 1,9 litra gasnie bez dodawania gazu to coś nie jest tak, mój nawet z dwoma sprężarkami ruszy bez muśnięcia pedału, 1-sprawdź czy podbija Ci obroty jałowe przy załączeniu klimy, potem sprawdź regulacje obr biegu jałowego, jeśli to nie pomoże to może kat wtrysku jest skopany
PS chyba, ze zbyt dużo czynnika klimy Ci nabili |
|
|
|
 |
Werwolf
Mitsumaniak
Auto: CARISMA 1.9TD '98 GLS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Mar 2007 Posty: 180 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 15-06-2009, 08:01
|
|
|
No więc po załączeniu klimy obroty spadają i nie podnoszą się, chyba że klimę wyłączę
Coś nie tak jest z tym zaworkiem sterowanym podciśnieniem, bo jak mi linkę naciągnie to już tak zostaje. Zaworek zmieniałem, napięcie na nim konsultowałem i mam podobnie jak inni tzn. jak odpalam jest około 6 a po nagrzaniu wzrasta do bodajże 8 V, ale musze jeszcze sprawdzić bo dokładnie nie pamiętam. Zaworek jest sprawny. Co do kąta wtrysku nie wiem czy jest OK.
Werwolf |
|
|
|
 |
SHARK1979
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Colt CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 3029 Skąd: Łęczyca
|
Wysłany: 15-06-2009, 21:42
|
|
|
Robson86, a Ty jak kręcisz swe GDI oczywiście tak normalnie jak jeździsz |
_________________ Pomogłem?-nie krępuj się wciśnij pomógł
Najładniejsza Cari zlotu 2011
Najładniejsza Cari zlotu 2012
Najładniejsza Cari zlotu 2013
Najładniejszy Colt zlotu 2014 |
|
|
|
 |
Robson86
Forumowicz Life is a Race

Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy Dołączył: 13 Sie 2006 Posty: 4858 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 15-06-2009, 22:04
|
|
|
SHARK1979 napisał/a: | Robson86, a Ty jak kręcisz swe GDI |
do 2500-3000obr/min
wiecej zadko krece, szkoda mi silnika i paliwa bo na swiatla i tak dojade wcale nie wolniej niz ci szybsi
pozdroo |
_________________ Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 |
|
|
|
 |
|