Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9TD] Cari muli do 1500 obrotów
Autor Wiadomość
mitring 
Mitsumaniak


Auto: VW Passat AWX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 153
Skąd: Świdnica
  Wysłany: 10-06-2009, 20:46   [Cari 1.9TD] Cari muli do 1500 obrotów

Witam serdecznie,

nie wiem czy to moje zwidy czy jak ... ale wg mnie cari jest mulasta jak na te 95KM :(

Jazda bez klimy do 1500 no może ciut więcej jak się turbina nie wkręci auto jest mulaste.
Jak włączę klimę to już w ogóle muł taki, że szok.

Powiedzcie mi czy taki urok Cari czy coś nie tak jest?
Tankuję na Shell'u czy to V-Power czy Diesel Extra to samo jest. :rolleyes:

Pozdrawiam
Piotrek
 
 
 
dylson
[Usunięty]

Wysłany: 10-06-2009, 23:29   

To sie nazywa lag :wink:
 
 
kielurkk 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1,9TD GLX 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 1050
Skąd: Mielec
Wysłany: 12-06-2009, 13:13   

mitring napisał/a:
ale wg mnie cari jest mulasta jak na te 95KM

ten silnik ma 90 KM oryginalnie
mitring napisał/a:
Jazda bez klimy do 1500

a kto tak jeździ? fakt to diesel ale obroty też musi mieć przynajmniej te 2000 żeby jechać
mitring napisał/a:
Jak włączę klimę

klima zabiera parę koni więc będzie slabszy
w Polsce te "lepsze" paliwa to ściema więc po co przepłacać
_________________
Carisma 1,9TD GLX hatchback silvermetalik

TWO BEER OR NOT TWO BEER THAT IS THE QUESTION

SHEAKESBEER

Samochód japoński tak jak Chuck Norris zapala z pół obrotu :D

Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
ZUB3R 
Mitsumaniak
dobrze posiedzieć...


Auto: Carisma DI-D 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 391
Skąd: WOS Ostrołęka
Wysłany: 12-06-2009, 13:48   

U mnie również dopiero przy 2000 dostaje kopa.
_________________
HIStory:
Honda CR-V iVTEC 2,0 '05 2011-201x
Mitsubishi Carisma DI-D 1,9 '01 2009-201x
Renault Mégane Classic 1,4 '97 2005-2009
FIAT 126p elx 0,65 '97 98-2005
 
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 13-06-2009, 07:05   

To zamulanie poniżej 1500 to się nazywa turbo-dziura :badgrin: aby jechać sprężarka musi napompować powietrza a im więcej go trzeba tym większa musi być sprężarka a im większa sprężarka tym większa turbo dziura :finga:

Trzeba kręcić auto powyżej tych 1500 :rolleyes:
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
mitring 
Mitsumaniak


Auto: VW Passat AWX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 153
Skąd: Świdnica
Wysłany: 13-06-2009, 19:54   

OK czaje ;)
ale pytanie do ilu krecić 1 i 2gi bieg :| do prawie 3tys ? :>
_________________
30.03.2011 - Alicja i Natalka - na świat przyszły moje małe Mitsumaniaczki :)
 
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 13-06-2009, 19:57   

mitring napisał/a:
ale pytanie do ilu krecić 1 i 2gi bieg do prawie 3tys ? :>

2000-2500 wystarczy do sprawnej jazdy :)
Silnik gdy ma za niskie obroty to tez dostaje po "pupie". Wyzsze obroty mniej szkodza niz za niskie. Poza tym bezpieczenstwo jazdy, ze zbyt niskimi obrotami nie jestes w stanie na danym biegu uciec rozpedzonemu autu za Toba czy cos podobnego z czym trzeba sie liczyc na naszych drogach. Majac odpowiednie obroty jestes w stanie nacisnac pedal przyspieszenia i silnik zareaguje z miejsca :)
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
mitring 
Mitsumaniak


Auto: VW Passat AWX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Paź 2008
Posty: 153
Skąd: Świdnica
Wysłany: 13-06-2009, 20:29   

Dziękować ;) za odpowiedzi :)

pozdrawiam
_________________
30.03.2011 - Alicja i Natalka - na świat przyszły moje małe Mitsumaniaczki :)
 
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 14-06-2009, 14:31   

Nie ważne do ilu - kręcisz póki idzie ;)
Ważne od ilu - kręcisz odkąd ciągnie czyli od 1700 :)
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Werwolf 
Mitsumaniak

Auto: CARISMA 1.9TD '98 GLS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 180
Skąd: Krosno
Wysłany: 15-06-2009, 06:40   

Jas mam tak, że żeby ruszyć pod niewielką górkę to żeby nie gazować jak "popapraniec" muszę klimę wyłączać. W Chorwacji to kilka razy mi nawet zgasł na krzyżówce z tego powodu (pracująca klima) :oops:

Werwolf
 
 
 
carisma1
[Usunięty]

Wysłany: 15-06-2009, 07:50   

Werwolf napisał/a:
Jas mam tak, że żeby ruszyć pod niewielką górkę to żeby nie gazować jak "popapraniec" muszę klimę wyłączać. W Chorwacji to kilka razy mi nawet zgasł na krzyżówce z tego powodu (pracująca klima) :oops:

Werwolf

jak diesel 1,9 litra gasnie bez dodawania gazu to coś nie jest tak, mój nawet z dwoma sprężarkami ruszy bez muśnięcia pedału, 1-sprawdź czy podbija Ci obroty jałowe przy załączeniu klimy, potem sprawdź regulacje obr biegu jałowego, jeśli to nie pomoże to może kat wtrysku jest skopany
PS chyba, ze zbyt dużo czynnika klimy Ci nabili
 
 
Werwolf 
Mitsumaniak

Auto: CARISMA 1.9TD '98 GLS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Mar 2007
Posty: 180
Skąd: Krosno
Wysłany: 15-06-2009, 08:01   

No więc po załączeniu klimy obroty spadają i nie podnoszą się, chyba że klimę wyłączę :lol:
Coś nie tak jest z tym zaworkiem sterowanym podciśnieniem, bo jak mi linkę naciągnie to już tak zostaje. Zaworek zmieniałem, napięcie na nim konsultowałem i mam podobnie jak inni tzn. jak odpalam jest około 6 a po nagrzaniu wzrasta do bodajże 8 V, ale musze jeszcze sprawdzić bo dokładnie nie pamiętam. Zaworek jest sprawny. Co do kąta wtrysku nie wiem czy jest OK.

Werwolf
 
 
 
SHARK1979 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Colt CZT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 3029
Skąd: Łęczyca
Wysłany: 15-06-2009, 21:42   

Robson86, a Ty jak kręcisz swe GDI :?: :mrgreen: oczywiście tak normalnie jak jeździsz :wink:
_________________
Pomogłem?-nie krępuj się wciśnij pomógł ;)

Najładniejsza Cari zlotu 2011 :)
Najładniejsza Cari zlotu 2012 :D
Najładniejsza Cari zlotu 2013 :mrgreen:
Najładniejszy Colt zlotu 2014 :D :D
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 15-06-2009, 22:04   

SHARK1979 napisał/a:
Robson86, a Ty jak kręcisz swe GDI

do 2500-3000obr/min :)
wiecej zadko krece, szkoda mi silnika i paliwa :) bo na swiatla i tak dojade wcale nie wolniej niz ci szybsi :D :P
pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.