Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Historia modelu Fiat 126p
Autor Wiadomość
affectpct 
Mitsumaniak
MM Fan


Auto: Kia Shuma 1.5 Soprt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 171
Skąd: Zabrze
Wysłany: 23-06-2009, 01:47   Historia modelu Fiat 126p

Kod:
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Skocz do: nawigacji, szukaj
Pierwsza część z zestawu do samodzielnego składania
Projekt Fiata 126p
Osiągi Fiata 126p zostały docenione przez twórców gier
Recenzja Fiata 126p
Nic nie widzisz? Zainstaluj flasha.

Fiat 126p (Fatalna Imitacja Auta Terenowego, 1-osobowego, 2-biegowego, 6-krotnie przepłacanego; pot. nazywany "Kaszlem" lub "Maluchem") – polski samochód na licencji Fiata, produkowany przez FSM. Posiada klasę bezpieczeństwa identyczną z marką Volvo: w obydwu przypadkach strefa zgniotu kończy się na silniku.


Zalety

* Bagażnik z przodu chroniący bagaże przed zderzeniem tylnym.
* Silnik z tyłu - chroniony przed zderzeniem przednim.
* W luksusowych wersjach ogrzewanie tylnej szyby, które w zimie zapobiegało zamarzaniu rąk pchających go osób.
* Bogate wyposażenie, obejmujące między innymi kierownicę (bez możliwości skręcania), przednią szybę (opcjonalne) i powietrze w kabinie (gratis!).
* Automatycznie otwierane szyby, gdy trzasnęło się drzwiami.
* Rejestrowany na siedem osób, a przy odrobinie szczęścia uda się zapakować teściową do bagażnika.
* Idealny dla zioma z boiska – szpanerski, sportowy, laski na niego lecą. Po prostu fajnie się siedzi na tylnej kanapie.
* Strefy zgniotu, które, jak w każdym normalnym samochodzie, kończą się na silniku.
* Do zakupienia w cenie dosyć przystępnej, przeciętnie 50 złotych.
* Uczy dobrych manier – zanim się wsiądzie trzeba zdjąć czapkę.
* Jak się zepsuje, to można go wziąć pod pachę i zanieść do najbliższego kowala.
* Można ewentualnie użyć go jako kurnik lub budę dla psa.
* Napęd hybrydowy – zwykły i jak się go pcha.
* Kierowca nie słyszy hałasu silnika bo ma kolana na uszach.
* Aby podwoić jego wartość wystarczy zatankować do pełna.
* Jeżeli ktoś łapie "stopa" masz pewność że to właśnie przy nim klient opuści rękę.
* Przy 100km/h włącza się melodyjka "Pan Jezus już się zbliża". Z dachu wysuwa się Biblia otwarta na Apokalipsie Św.Jana.
* Przy 120km/h samochód częściowo zmienia geometrię (lekko się uginając tam i tu), co czyni go bardziej aerodynamicznym.
* Przy 130km/h św. Piotr szykuje klucze.
* Przy 140km/h zamykasz licznik, co oznacza, że zaraz odpadną ci koła.
* Przy 200km/h samochód szybuje i przód zgniata się imitując zderzenie czołowe.
* Przy 260km/h zakrzywia się czasoprzestrzeń
* Dowolna kobieta prowadząca czerwonego malucha potrafi wyhamować swój pojazd z każdej prędkości do zera w czasie jednej sekundy.
* Silnik odrzutowy od odkurzacza.
* Jest jedynym autem na świecie błogosławionym przez Papieża, gdyż nie da się w nim zgrzeszyć.
* W wersji bez zderzaków mieści się do windy.
* Zamiast normalnych kół można użyć od roweru.
* Odciąć mu rurę wydechową i będzie warczał jak Ferrari.
* Dzięki małej wielkości można go wrzucić na szafę w czasie nieużytkowania .
* Zamiast silnika zamontować mu łańcuch i pedały , wtedy będzie samochód sportowy.
* Albo usunąć podłogę i zabawić się w Flinstonów.

[edytuj] Wady

* Głowę trzyma się pomiędzy nogami z powodu "obszernego wnętrza"
* Tylna kanapa pozwalającą symulować pojazd rodzinny z mizernym skutkiem.
* Cztery koła, co jest niezmiernie ważne przy pchaniu pojazdu w zimie.
* Układ elektryczny samodecydujący, czy danego dnia kierowca użyje swojego Fiata, czy nie.
* Hamulec działa tylko na jedno koło, więc podczas hamowania Maluch często wywraca się do góry dnem (podłogą).
* Często rdzewieją szyby z przodu.
* Doskonały układ kierowniczy – wibracje z jezdni przenoszone są na kierowcę.
* Czasem klima się zacina (ochłodzenie działa tylko zimą).
* Maluch największą prędkość osiąga podczas holowania go.
* Jeżeli nawali układ hamulcowy (co się często zdarza) trzeba hamować nogami.
* Przy prędkości 20 km/h maska się odgina oraz po bokach złuszcza się lakier.
* Powyżej 70 km/h zamienia się w samolot.
* Powyżej 80 km/h należy przytrzymać przednią szybę, aby nie wpadła do środka.
* Przy drifcie na polach można dachować.
* Jeżeli wsiądzie 5 osób zmienia się w U-boota i ryje tablicą rejestracyjną o asfalt pod pretekstem zanurzenia.
* Maluch osiąga największą predkość podczas spadania z urwiska.
* Duma w rodzinie wstyd na ulicy.
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.