Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: akbi
28-09-2007, 16:15
Lancer kombi 94 - piszczące amorki
Autor Wiadomość
hydrant
[Usunięty]

  Wysłany: 25-07-2006, 17:38   Lancer kombi 94 - piszczące amorki

Kupilem wlasnie lansera glx kombi z silniekiem diesel 2l , 94' jesli ktos zna sie na dieselach to prosilbym o pomoc w wybraniu oleju.

No i mam problem chyba z amorkami na dziurach piszcza jak by byly dziury w nich ale na przegladzie mechanik powiedzial ze moga byc?

a ha no i kopci troche przy zapalaniu i jak mu dam po garach ma 300tys ale silnik wyglada jak nowy.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24310
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 25-07-2006, 17:57   Re: piszczące amorki

hydrant napisał/a:
Kupilem wlasnie lansera .


W profilu jesteś jako kobieta, a tu - cytuję - "kupiłem. Poza tym nie lansera tylko Lancera.

Do rzeczy - wlewaj taki olej, jaki lał poprzedni właściciel. Przy 300 tkm, to pewnie był olej mineralny do diesli.

W kwestii skrzypienia - to niekoniecznie będą amorki - w Colcie coś niemiłosiernie skrzypiało i okazało się, że to przetarta guma drążka stabilizatora - drążek tarł o mocowanie i wydobywał takie właśnie dźwięki.
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 25-07-2006, 19:19   

jak cos potrzebujesz to mow, mam na sprzedaz wszystkie czesci do tego auta,

jak cos to na PW
 
 
hydrant
[Usunięty]

Wysłany: 26-07-2006, 05:20   

to juz nie pierwszy raz z ta literowka lanser-lancer wybacz, auto mam od 2 tyg.

oczywiscie jestem facetam


na przegladzie amarki mialy 65% skutecznosci, ponoc dobrze wiec moze to i ten stabilizaror. dzieki za fachowa pomoc Krzyzak

a ha z wydechu przy zapalaniu leci czarna chmura, podobnie jak przy przygazowaniu, jedni kolesie mowia ze to diesel a inni ze cos z silnikiem, Na ile normalne jet kopcenie?
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-07-2006, 08:17   

Każdy diesel lekko kopci przy przegazówce, jeżeli pojawia się czarna chmura - wtryski lub pompa do sprawdzenia. Ewentualnie kąt wtrysku.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24310
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 26-07-2006, 11:12   

Amorki mające 65% to już początek końca - szczególnie w przypadku tylnych.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-07-2006, 11:13   

Jak samochód po zatrzymaniu odbija przodem do góry to dla mnie jest oznaka padaki
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
hydrant
[Usunięty]

Wysłany: 26-07-2006, 13:09   

jedyne co mnie martwi w tym aucie to ze prz 2l silniku ma tylko 75km i naprawde nie ma kopa, zwlaszcza ze ostatnio jezdzilem suzuki swift 1.3 wiec roznica jest ogromna.

co do diesela slyszalem ze lubia te silniki niskie obroty, a od kogos innego ze sa elastyczne i mozna bez martwienie sie o wieksze spalanie troche mu przycisnac?
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 26-07-2006, 13:38   

trzeba bylo kupic benzyne 1,6 i nie mialbys takich problemow, spalanie na poziomie 8 litrow, a 113 kucy robi swoje ;) (jak cos to mam taki silnik na sprzedaz, hehe :) )

a tak na serio, typowego diesla powinno sie ciagnac do 3 max 3,5 tys obrotow, (mozna i dalej, ale pozniej nie ma juz kopa )
 
 
hydrant
[Usunięty]

Wysłany: 26-07-2006, 22:12   

3 tys to sporo, w benzynie to max jest tak 2,5 tys chyba.

a z tymi czesciami to bede o tobie pamietal zwlaszcza ze mieszkam 40 km od ciebie.
 
 
gregorbu
[Usunięty]

Wysłany: 26-07-2006, 22:39   

hydrant napisał/a:
3 tys to sporo, w benzynie to max jest tak 2,5 tys chyba.
W benzynie to od 3000 rpm dopiero zaczyna jechać ;) Moc maksymalna jest przy ok. 6000 rpm.
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 26-07-2006, 23:26   

gregorbu napisał/a:
3000 rpm dopiero zaczyna jechać

powiedzialbym , ze nawet od 3500 :mrgreen:
 
 
hydrant
[Usunięty]

Wysłany: 27-07-2006, 15:39   

rozumien ze przy 6000 to pewnie auto zaczyna latac, ale mi chodzilo raczej o optymalnie dobre obroty dla silnika i dla spalania, czy diesela mozna tak samo krecic jak benzyne?

sorry za podstawowe pytania ale to moje pierwsze auto i do tego diesel z ktorym nie mialem nic wczesniej wspolnego.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24310
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 27-07-2006, 15:43   

hydrant napisał/a:
czy diesela mozna tak samo krecic jak benzyne?

nie - każdy silnik ma jakiś użyteczny zakres obrotów - poniżej i powyżej nie ma sensu go kręcić; diesle z reguły mają węższy zakres i ciągną lepiej od niższych obrotów niż benzyny
 
 
hydrant
[Usunięty]

Wysłany: 28-07-2006, 14:15   

tak tez myslalem, dzieki krzyzak
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.