Przesunięty przez: akbi 28-09-2007, 16:15 |
Lancer kombi 94 - piszczące amorki |
Autor |
Wiadomość |
hydrant [Usunięty]
|
Wysłany: 25-07-2006, 17:38 Lancer kombi 94 - piszczące amorki
|
|
|
Kupilem wlasnie lansera glx kombi z silniekiem diesel 2l , 94' jesli ktos zna sie na dieselach to prosilbym o pomoc w wybraniu oleju.
No i mam problem chyba z amorkami na dziurach piszcza jak by byly dziury w nich ale na przegladzie mechanik powiedzial ze moga byc?
a ha no i kopci troche przy zapalaniu i jak mu dam po garach ma 300tys ale silnik wyglada jak nowy. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24310 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 25-07-2006, 17:57 Re: piszczące amorki
|
|
|
hydrant napisał/a: | Kupilem wlasnie lansera . |
W profilu jesteś jako kobieta, a tu - cytuję - "kupiłem. Poza tym nie lansera tylko Lancera.
Do rzeczy - wlewaj taki olej, jaki lał poprzedni właściciel. Przy 300 tkm, to pewnie był olej mineralny do diesli.
W kwestii skrzypienia - to niekoniecznie będą amorki - w Colcie coś niemiłosiernie skrzypiało i okazało się, że to przetarta guma drążka stabilizatora - drążek tarł o mocowanie i wydobywał takie właśnie dźwięki. |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 25-07-2006, 19:19
|
|
|
jak cos potrzebujesz to mow, mam na sprzedaz wszystkie czesci do tego auta,
jak cos to na PW |
|
|
|
 |
hydrant [Usunięty]
|
Wysłany: 26-07-2006, 05:20
|
|
|
to juz nie pierwszy raz z ta literowka lanser-lancer wybacz, auto mam od 2 tyg.
oczywiscie jestem facetam
na przegladzie amarki mialy 65% skutecznosci, ponoc dobrze wiec moze to i ten stabilizaror. dzieki za fachowa pomoc Krzyzak
a ha z wydechu przy zapalaniu leci czarna chmura, podobnie jak przy przygazowaniu, jedni kolesie mowia ze to diesel a inni ze cos z silnikiem, Na ile normalne jet kopcenie? |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-07-2006, 08:17
|
|
|
Każdy diesel lekko kopci przy przegazówce, jeżeli pojawia się czarna chmura - wtryski lub pompa do sprawdzenia. Ewentualnie kąt wtrysku. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24310 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 26-07-2006, 11:12
|
|
|
Amorki mające 65% to już początek końca - szczególnie w przypadku tylnych. |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-07-2006, 11:13
|
|
|
Jak samochód po zatrzymaniu odbija przodem do góry to dla mnie jest oznaka padaki |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
hydrant [Usunięty]
|
Wysłany: 26-07-2006, 13:09
|
|
|
jedyne co mnie martwi w tym aucie to ze prz 2l silniku ma tylko 75km i naprawde nie ma kopa, zwlaszcza ze ostatnio jezdzilem suzuki swift 1.3 wiec roznica jest ogromna.
co do diesela slyszalem ze lubia te silniki niskie obroty, a od kogos innego ze sa elastyczne i mozna bez martwienie sie o wieksze spalanie troche mu przycisnac? |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 26-07-2006, 13:38
|
|
|
trzeba bylo kupic benzyne 1,6 i nie mialbys takich problemow, spalanie na poziomie 8 litrow, a 113 kucy robi swoje (jak cos to mam taki silnik na sprzedaz, hehe )
a tak na serio, typowego diesla powinno sie ciagnac do 3 max 3,5 tys obrotow, (mozna i dalej, ale pozniej nie ma juz kopa ) |
|
|
|
 |
hydrant [Usunięty]
|
Wysłany: 26-07-2006, 22:12
|
|
|
3 tys to sporo, w benzynie to max jest tak 2,5 tys chyba.
a z tymi czesciami to bede o tobie pamietal zwlaszcza ze mieszkam 40 km od ciebie. |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 26-07-2006, 22:39
|
|
|
hydrant napisał/a: | 3 tys to sporo, w benzynie to max jest tak 2,5 tys chyba. | W benzynie to od 3000 rpm dopiero zaczyna jechać Moc maksymalna jest przy ok. 6000 rpm. |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 26-07-2006, 23:26
|
|
|
gregorbu napisał/a: | 3000 rpm dopiero zaczyna jechać |
powiedzialbym , ze nawet od 3500 |
|
|
|
 |
hydrant [Usunięty]
|
Wysłany: 27-07-2006, 15:39
|
|
|
rozumien ze przy 6000 to pewnie auto zaczyna latac, ale mi chodzilo raczej o optymalnie dobre obroty dla silnika i dla spalania, czy diesela mozna tak samo krecic jak benzyne?
sorry za podstawowe pytania ale to moje pierwsze auto i do tego diesel z ktorym nie mialem nic wczesniej wspolnego. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24310 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 27-07-2006, 15:43
|
|
|
hydrant napisał/a: | czy diesela mozna tak samo krecic jak benzyne? |
nie - każdy silnik ma jakiś użyteczny zakres obrotów - poniżej i powyżej nie ma sensu go kręcić; diesle z reguły mają węższy zakres i ciągną lepiej od niższych obrotów niż benzyny |
|
|
|
 |
hydrant [Usunięty]
|
Wysłany: 28-07-2006, 14:15
|
|
|
tak tez myslalem, dzieki krzyzak |
|
|
|
 |
|