 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Świetne testy Lancerów |
Autor |
Wiadomość |
kaeres [Usunięty]
|
|
|
|
 |
Pawcho
Forumowicz Pawcho
Auto: Lancer 1.8 SB Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 05 Kwi 2009 Posty: 265 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 15-07-2009, 17:35
|
|
|
ehhh te testy co autor to inna opinia/to ewentaulnie można zaakceptować, ale śmieszy mnie podawanie danych technicznych.Nawet w tych testach np:prędkość od 0 do 100km/h w jednym 9.8sek w drugim 10.4 sek/h a silnik ten sam W innych testach droga hamowania 43 m. w innym 40m. tak więc generalnie nie przywiązuje praktycznie żadnej wagi do tego typu testów,chociaż przyznaję przed zakupem czytałem je, gdy.ż dają ogóly obraz pojazdu plus zdjęcia.Dopiero później jazda testowa i ewent. dalsze decyzje /no i plus nieniejsze forum/ |
|
|
|
 |
Crimson
Forumowicz
Auto: Lancer Sportback 1.8 CVT
Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 63 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 15-07-2009, 17:47 Re: Świetne test Lancerów
|
|
|
kaeres napisał/a: | Na prawdę solidne testy tych samochodów. |
Według tych testów Mitsubishi Lancer Sportback 1.8 Invite 192 punkty, Mitsubishi Lancer Sedan 1.8 Intense 188 punktów.
Lancer SB Invite jest lepszy od Sedana Intense? Wątpię. Dziwnie wypadają punkty za spalanie: SB 16/20 (test: 12,0/8,5/10,5), a Sedan 11/20 (test: 11,8/8,2/9,3). Wyposażenie: SB Invite 18/20, a Sedan Intense 15/20.
W artykule na temat SB Invite mocno skrytykowano zawieszenie. To jest o tyle dziwne, że w wielu innych testach krytykowano inne rzeczy, ale zawieszenie było zawsze oceniane wysoko.
Gdybym miał się kierować tego typu testami, to nigdy nie kupiłbym Lancera z CVT. A jestem z tego rozwiązania bardzo zadowolony.
Pawcho napisał/a: | w jednym 9.8sek w drugim 10.4 sek/h a silnik ten sam |
Ale masa inna. SB ma większą masę od Sedna o około 40 kg. |
|
|
|
 |
Zorro123 [Usunięty]
|
|
|
|
 |
piomic
Forumowicz

Auto: Lancer 1,8 Intense 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Sie 2008 Posty: 737 Skąd: wiesz, że ja to ja?
|
Wysłany: 15-07-2009, 22:17
|
|
|
Zorro123 napisał/a: | na onecie plują na lancera | To zaszczyt. Na onecie zawsze plują bez sensu, żeby tylko pluć. |
|
|
|
 |
kaeres [Usunięty]
|
Wysłany: 16-07-2009, 11:44
|
|
|
To są opinie i testy różnych kierowców w różnych warunkach.
Sam testując powiedzmy Passata ująłbym pkt za np. głośność silnika TDI, a inny oceniłby go o wiele wyżej bo przedkładałby osiągi i ekonomię nad kulturę.
Gdyby o samochodach krążyły tylko po 1 opinii to byłoby chyba niedorzeczne.
Ale w przypadku spalanie faktycznie popełnili skuchę.
Crimson, w ocenie Intense i Invite możliwe, że brano również pod uwagę cenę.
Bo wg. Twojego rozumowania w ich testach Lexus powinien dostać za wyposażenie z 30 na 20 możliwych. |
|
|
|
 |
Michal1 [Usunięty]
|
Wysłany: 16-07-2009, 12:55
|
|
|
W teście sportbacka na autogalerii autor pisze, że z powodu jedynie pionowej regulacji kierownicy wysokim osobom będzie trudno zająć wygodną pozycję. Kompletnie się z tym nie zgadzam, mam 188 cm. i jest mi naprawdę wygodnie.
Mniejsza o to, najbardziej zdziwiły mnie uwagi o nijakim układzie kierowniczym, i "pływaniu w zakrętach" - mam dokładnie odwrotne wrażenie. Może z testowym Lancerem było coś nie tak, bo osobiście nie mogę nic zarzucić swojemu Sportbackowi jeśli chodzi o układ kierowniczy, czy zachowanie w zakrętach. Przeciwnie, jestem z nich bardzo zadowolony! |
|
|
|
 |
Pawcho
Forumowicz Pawcho
Auto: Lancer 1.8 SB Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 05 Kwi 2009 Posty: 265 Skąd: Sieradz
|
Wysłany: 16-07-2009, 13:29
|
|
|
ostatnio / chyba przed ostatni numer Motoru/ był o porównanie Seata Leona z lancerem Invite.generalnie wygrał lancer /ceną i lepszym wyposażeniem/ale w całym teście autor faworyzował Seata/silnik,trzymanie się drogi spalanie,osiągi,mało miejsca z przodu itp/.Wkurzył mnie stwierdzeniami o poj. bagażnika/sporback/twierdził, że Lancer ma tylko 288l. a Leon 340, zapomniał też o gwarancji 3lata do 2 lat itp.napisałem więc do niego maila i o dziwo odpowiedział.Przyznał sie do błędu odnośnie bagażnika,pomnął milczeniem gwarancję i trochę zawile tłumaczył punktację ,na zakończenie stwierdzając,że przecież miśek test wygrał a ja się czepiam. ale i tak mnie pozytwynie zaskoczył odpowiedzią nie spodziewwałem się prawdę mówiąc. |
|
|
|
 |
Kicek
Forumowicz
Auto: Sportback Intense 1.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Maj 2009 Posty: 49 Skąd: Opole
|
Wysłany: 16-07-2009, 14:06
|
|
|
Ja też rzucalem miesem jak czytalem te porownanie. Szczegolnie w kwestii bagaznika (moja kobieta ciagle mi truje o tym bagazniku, ze jest maly i wozek + 2 walizy sie nie zmieszcza, auto odbieram w nastepnym tygodniu i nie mielismy okazji sprawdzic bagaznika). Ogolnie tez odnioslem wrazenie, ze gdyby nie cena to Lancer przepadlby z kretesem. Mogl sobie chlop wziac wersje Intense do porownania a i tak Leoś bylby w plecy cenowo. A tak nawiasem mowiac to obszerny test Lancerow jest na www.roadlook.pl Plus duzo fotek. |
_________________ Kobieta, która w nocy głośno krzyczy, nie warczy w dzień |
|
|
|
 |
Crimson
Forumowicz
Auto: Lancer Sportback 1.8 CVT
Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 63 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 16-07-2009, 14:11
|
|
|
kaeres napisał/a: | w ocenie Intense i Invite możliwe, że brano również pod uwagę cenę | Też tak na początku myślałem, ale w wynikach testu jest osobna pozycja "Cena". Wyposażenie jest (powinno być) oceniane według skali dla danej klasy samochodów - w tym przypadku kompaktów.
Mogę podać kolejny przykład. Przestrzeń (przód, tył, bagażnik): SB 26 pkt. (9,9,8), a Sedan 23 pkt. (8,8,7). Z przedstawionych przykładów wynika, że punkty są przydzielane w mocno subiektywny sposób. Plusem testów z autogalerii w stosunku do innych jest to, że zawierają sporo konkretów. Czasami dyskusyjnych, bo w jaki sposób dokonano określenia granicznego wzrostu kierowcy (180 cm), powyżej którego prowadzenie staje się niekomfortowe? Ja mam 185 cm i nie miałem najmniejszego problemu ze znalezieniem dla siebie wygodnej pozycji. W pełni podpisuję się pod tym co napisał Michal1. |
|
|
|
 |
gzesiolek
Forumowicz

Auto: Mazda 6 GJ 2.5 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2698 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 16-07-2009, 17:47
|
|
|
Co do komfortu wysokich kierowcow to wg mnie jest to zalezne badziej od budowy ciala... czytaj dlugosc nog, dlugosc tulowia, dlugosc rak...
regulacja kiery by sie przydala, ale moje 187cm juz usadowilem wygodnie |
_________________ Był: Mitsubishi Lancer 1.5 MT Invite 2008
Jest: Mazda 6 2.5 AT SkyPassion Kombi FL 2015

 |
|
|
|
 |
mazin
Mitsumaniak 102 tys km przebiegu

Auto: Lancer SB '08 Inform
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 07 Lut 2009 Posty: 1218 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 16-07-2009, 23:08
|
|
|
gzesiolek napisał/a: | Co do komfortu wysokich kierowcow to wg mnie jest to zalezne badziej od budowy ciala... czytaj dlugosc nog, dlugosc tulowia, dlugosc rak...
regulacja kiery by sie przydala, ale moje 187cm juz usadowilem wygodnie |
Mnie zastanawia ten powtarzany jak mantra zarzut, że regulacja kierownicy nie pozwala na zajęcie wygodnej pozycji. To jakaś bzdura, ja mam 183cm i be problemu znalazłem właściwe ustawienie.
Do tego - czemu piszą o dziewiątej, nie dziesiątej generacji?
A co do większej ilości punktów dla invite'a za wyposażenie- to być może w odniesieniu do ceny (konkurencji w tej cenie) invite jest względnie lepiej wyposażony? Nie wiem, nie czytałem wszystkich artykułów, ale może właśnie o to chodzi. |
_________________ Piszę poprawnie po polsku (no, staram się).
 |
|
|
|
 |
Trik
Mitsumaniak 1056/KMM

Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 3045 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 17-07-2009, 00:04
|
|
|
mazin napisał/a: | Do tego - czemu piszą o dziewiątej, nie dziesiątej generacji? |
Bo tak na prawdę to chyba jest dziewiąta, a utarło się tak przez "kocept X" Więcej tu: http://www.mitsubishi-mot...um/e/index.html |
_________________ Suzuki Ignis 1,2 (2019) |
|
|
|
 |
kaeres [Usunięty]
|
Wysłany: 17-07-2009, 11:06
|
|
|
mazin napisał/a: |
Mnie zastanawia ten powtarzany jak mantra zarzut, że regulacja kierownicy nie pozwala na zajęcie wygodnej pozycji. To jakaś bzdura, ja mam 183cm i be problemu znalazłem właściwe ustawienie.
|
Ty i jak mniemam każdy kto kupił Lancera widocznie potrafi sobie znaleźć dobre miejsce za kierownicą ale nie oznacza to, że każdy musi. Testujący widocznie nie mógł i wypisał to jako wadę bo nią istotnie jest.
mazin napisał/a: |
Do tego - czemu piszą o dziewiątej, nie dziesiątej generacji? |
Może dlatego, że to jest IX gen a tym samym X jeszcze nie ma na świecie ? |
|
|
|
 |
jaca71
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 ES '09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 01 Wrz 2008 Posty: 4696 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 17-07-2009, 11:21
|
|
|
kaeres napisał/a: | Ty i jak mniemam każdy kto kupił Lancera widocznie potrafi sobie znaleźć dobre miejsce za kierownicą ale nie oznacza to, że każdy musi. Testujący widocznie nie mógł i wypisał to jako wadę bo nią istotnie jest. |
Słuszna uwaga. Ja przesiadłem się z samochodów, z których jeden nie miał wcale regulacji a drugi tylko pionową. Dla mnie nie było to problemem co nie znaczy że tak w XXIw. być powinno. Jest to istotna wada i powinna oddziaływać in minus w ocenie "komfort".
Ale faktycznie śmieszne są testy w których podawany jest bagażnik w lancerze 288litrów - parę razy się z tym spotkałem.
Śmiesznym jest twierdzenie że w Leonie z przodu jest więcej miejsca
Śmiesznym jest w dwóch testach ocenianie podobnego spalania różna ilością punktów i to jeszcze gorzej tego co minimalnie mniej pali.
Ja wiem że są kategorie subiektywne jak wygoda i ergonomia. Ale takie elementy jak spalanie czy nieszczęsny bagażnik (swego czasu było porównanie civica z golfem - golf dostał plusy za duży bagażnik 330L a civic minusa za mały 370L) są wielkościami obiektywnymi i mierzalnymi. |
|
|
|
 |
|
|