PODZIEKOWANIA!!!!!!!!!!!! |
Autor |
Wiadomość |
kosior1975 [Usunięty]
|
Wysłany: 17-05-2009, 13:10 PODZIEKOWANIA!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Korzystając z forum chce publicznie i oficjalnie PODZIĘKOWAĆ 2 panom z naszego grona VIRMANOWI I ŁUKASZOWI za pomoc która wnieśli w uruchomienie mojej Sigmusi
Dzięki Wam, waszej wiedzy, i przede wszystkim chęciom udało się stworzyć coś z niczego, udało się reanimować pacjenta z ogromnym z waszej strony wkładem czasu i pracy. JESZCZE RAZ WIELKIE DZIĘKUJĘ I CHYLE KU WAM SWOJA GŁOWĘ Z NISKIM POKŁONEM SZACUNKU !!!!!!!!!!! |
|
|
|
 |
Noritsu [Usunięty]
|
Wysłany: 17-05-2009, 13:16
|
|
|
Gratulacje To jest najlepszy dowód na to, że to forum nie ma sobie równych, ze względu na ludzi tworzących je |
|
|
|
 |
Herdi [Usunięty]
|
Wysłany: 17-05-2009, 14:15
|
|
|
Noritsu napisał/a: | Gratulacje To jest najlepszy dowód na to, że to forum nie ma sobie równych, ze względu na ludzi tworzących je |
No jak nie jak tak , kurde Kosior nie zamówiłem uszczelek , bo tak mnie teeee Sigmowicze z zamówieniem przetrzymują że już nie dolecą na 25 ;( |
|
|
|
 |
kosior1975 [Usunięty]
|
Wysłany: 17-05-2009, 21:09
|
|
|
no to lipa!!!!! |
|
|
|
 |
Herdi [Usunięty]
|
Wysłany: 17-05-2009, 21:16
|
|
|
kosior1975 napisał/a: | no to lipa!!!!! |
Ogólne koszty ? |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 18-05-2009, 17:34
|
|
|
wel - tenks ale bez łukasza bym robił to tydzień jakby ktoś potrzebował , ot chętnie pomogę |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
kosior1975 [Usunięty]
|
Wysłany: 19-05-2009, 07:04
|
|
|
Herdi, ale ogólne czego wymiany silnika? |
|
|
|
 |
Herdi [Usunięty]
|
Wysłany: 19-05-2009, 07:30
|
|
|
kosior1975 napisał/a: | Herdi, ale ogólne czego wymiany silnika? |
No tak, tej twojej przerzutki |
|
|
|
 |
kosior1975 [Usunięty]
|
Wysłany: 19-05-2009, 23:18
|
|
|
w sumie od podstaw licząc i to ze silnik od Virmana a wiec i koszta nie duży to w sumie wszystko na gotowe wyszło około 5000 pln ale gdyby robił to ktoś z ulicy podejrzewam ze koszta były by w granicach 10 000 pln |
|
|
|
 |
Zajc3w
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 801 Skąd: Londyn
|
Wysłany: 19-06-2009, 22:08
|
|
|
Musisz teraz zmienić opis na PJ - już nie jest 100% oryginalna |
_________________ Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 20-06-2009, 13:16
|
|
|
Wg mnie napęd lepiej niż oryginał |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
Zajc3w
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 801 Skąd: Londyn
|
Wysłany: 20-06-2009, 18:50
|
|
|
A czy ja piszę że jest gorzej?? 80% fabryka - 40% Poprawka fabryki - nie rozumiem czemu kombi z 24V nie robili te 170 koni po miesiącu jazdy jakieś takie zamulone strasznie się robi |
_________________ Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana |
|
|
|
 |
kosior1975 [Usunięty]
|
Wysłany: 20-06-2009, 20:23
|
|
|
Zajc3w, i tutaj się z Toba zgadzam no ale polak potrafi i trzeba Japonię poprawiać , ah te małe żółte ludziki, nic nie myślą
[ Dodano: 20-06-2009, 21:31 ]
a juz mam nowego pomysła JUPI
co wy na to panowie żeby wstawić coś takiego
http://cgi.ebay.com/ebaym...sQ5fAccessories
bagatela tylko 280KM!!!!! |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 20-06-2009, 23:23
|
|
|
To jest 3.5l 6G74 DOHC 24V - nie ma twin turbo ale też zacna jednostka 240 koni to zawsze coś Widziałem kiedyś takie coś tylko nie wiem czy by sie zmieściło pod maske |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
kosior1975 [Usunięty]
|
Wysłany: 20-06-2009, 23:35
|
|
|
lukasz12, gabaryty silnika są identyczne co 6G72 bo to jest ten sam blok tylko tuleje cylindrów i tłoki są o jakiś 1cm większe reszta jest ta sama |
|
|
|
 |
|