[Cari 1.9TD] Wolno schodzi z obrotów |
Autor |
Wiadomość |
svempa
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.9TD GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Cze 2009 Posty: 4 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 17-06-2009, 13:13 [Cari 1.9TD] Wolno schodzi z obrotów
|
|
|
Witam serdecznie wszystkich mitsumaniaków, przegladam forum dosc intensywnie i dlugo ale nie znalazlem nic ciekawego na temat ktory mnie interesuje, otoz moja carisma ma dosc dziwną przypadlosc ze po puszczeniu gazu przez ulamek sekundy przytzymuje obroty i dopiero spadaja dosc powoli w dol, oprocz carismy mam jescze golfa II 1.6 TD i tam po puszczeniu gazu wskazowka momentalnie spada na dol podobnie jak obroty. czesto w carismie przy dynamicznej zmianie biegow obroty spadaja w moemencie przyhamowania sprzeglem gdy mam juz zapiety wyzszy bieg.... wiem ze mam walniety korektor kąta wtrysku i szykuje sie na jego wymiane ale czy moze to miec cos wspolnego ze soba? |
|
|
|
 |
carisma1 [Usunięty]
|
Wysłany: 17-06-2009, 13:41
|
|
|
korektor wtrysku może dawać takie objawy ale sprawdź jeszcze amortyzatorek na pompie, po prostu go odłącz i się przejedź. Może ktos kręcił regulacja obr biegu jałowego, tam musi być przeprowadzona poprawna procedura ustawienia, gdzieś juz było na forum. |
|
|
|
 |
svempa
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.9TD GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Cze 2009 Posty: 4 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 17-06-2009, 14:53
|
|
|
Pompa jescze ma fabryczne slady na wszelkich regulacjach, auto w naszych rekach od 10 lat wiec nikt tam nie grzebal jescze a ja na to zaczalem zwracac uwage od roku,moze wiecej... |
|
|
|
 |
misibiczi
Mitsumaniak
Auto: Carisma 1.9 TD GLX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 255 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17-06-2009, 16:54
|
|
|
Tak jak napisał Ci carisma1 w pierwszej kolejności sprawdź ten teleskop przy pompie, najprawdopodobniej nie odbija tak jak powinien. |
|
|
|
 |
svempa
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.9TD GLX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Cze 2009 Posty: 4 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 24-06-2009, 13:54
|
|
|
Odkrecilem teleskop, chyba umarl bo nie rozciaga sie sam, chodzi plynnie w obie strony bez wiekszych oporów... jezdzilem bez niego jakis czas i praktycznie bez zmian, teraz dodatkowo carisma zaczeła stawiac kredki, zapowietrza sie, zazwyczja towarzyszy temu falowanie do ok 2000 obr/min, nie wiem czemu ale 3 razy stalo sie w tym samym miejscu przy wyjezdzie z osiedla(pod górke i skret w prawo) jutro zaczne od wymiany filtra paliwa i ponownego odpowietrzenia, chce tez wymienic korektor kąta wtrysku który poci ropą (dokladnie to w miejscu gdzie wychodza te 2 kable z niego) tylko mam jescze jedno pytanie bo zauwazylem ze z boku wychodzi jescze 1 przewód powietrzny tymczasem na tych nowych z allegro nigdzie nie widze wyjscia na ten przewod? Jak to jest? podpowie ktos?
LINK ALLEGRO
i na koniec taka ciekawostka,wskaznik paliwa wskazywal 1/4, zatankowalem na stacji tylko 33.6 litra i pełno... wskaznik pokazuje tez full |
|
|
|
 |
pawelsonx
Forumowicz
Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy Dołączył: 11 Gru 2008 Posty: 1606 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: 24-06-2009, 15:51
|
|
|
ten teleskop służy do tłumika szybkich zmian na dźwigni oraz drgań tak jak amortyzator w zawieszeniu. Dlatego sam się nie chowa ani nie wyciąga co do zaworu to wszystko ok przewód powietrza wchodzi do pompy a nie do zaworu |
|
|
|
 |
|