 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przekładka Krokowego z 1.6 na GDI da sie ? |
Autor |
Wiadomość |
Manysh [Usunięty]
|
Wysłany: 22-06-2009, 22:38 Przekładka Krokowego z 1.6 na GDI da sie ?
|
|
|
Słuchajcie mam wielki problem z krokowym, bo nie moge go kupic , dzis zamówiłem na ebayu cała przepustnice od silnika 1.6 ( za darmoche ) Pytanie : czy da sie przełozyc cały silniczek krokowy od 1.6 do GDI łacznie z obudowa silniczka tak jak zaznaczyłem na zdjeciu ?
przekładałem eletrocewke bo moja sie upaliła i działało tylko trzpien krokowca mam trafiony i długo nie pochodziło obroty szaleja , trzpien od 1.6 jest ciut inny dlatego pomyslałem zeby przłozyc całosc, da sie ? co myslicie ?
przepustnica od 1.6 wyglada chyba tak samo czy sie myle ?
 |
|
|
|
 |
demeone
Mitsumaniak

Auto: Carisma '98 1.8 GDI
Kraj/Country: UK
Pomógł: 16 razy Dołączył: 06 Wrz 2008 Posty: 598 Skąd: Szczecin/Manchester
|
Wysłany: 23-06-2009, 01:43
|
|
|
Jak pasuje trzpien to przekładaj. Tzn trzpien i cewke. Nie widze problemu by spróbować |
_________________
 |
|
|
|
 |
Manysh [Usunięty]
|
Wysłany: 23-06-2009, 08:15
|
|
|
Wlasnie chodzi mi o przekladke calego elementu, tak jak zaznaczyle
na zdjeciu, czy to sie da? |
|
|
|
 |
sudan [Usunięty]
|
Wysłany: 23-06-2009, 22:43
|
|
|
witam,moim skromnym okiem na 99 procent operacja przekladki sie powiedzie..
przy sobie mam przepustnice,ale bez silniczka ( silniczek w samochodzie lezy) moge Ci pomierzyc ile centymetrow jest od sruby do sruby ktora trzyma krokowa do przepustnicy ,ale Tobie chyba nie o to chodzi bo z tego co rozumuje to "nowa" przepustnica dopiero w drodze... |
|
|
|
 |
Manysh [Usunięty]
|
Wysłany: 27-06-2009, 10:59
|
|
|
no jakby ktos sie chciał zabierac za taka operacje to odpowiadam ze sie nie da. sama elektocewka ok ale reszta nie zadziała, roznice w budowie wprawdzie sa minimalne, ale GDI po 2 dniach nie przyjmuje przeszczepu |
|
|
|
 |
sudan [Usunięty]
|
Wysłany: 02-07-2009, 18:45
|
|
|
Manysh, rozwin troche wypowiedz.
powiedz czy fizycznie da sie zamocowac caly silniczek do przepustnicy ? na czym polegaja owe minimalne roznice i co zaczelo sie dziac z silnikiem po dwoch dniach od operacji..
ciekaw jestem bo dziwne to ze nie chce ganiac... |
|
|
|
 |
Manysh [Usunięty]
|
Wysłany: 02-07-2009, 18:59
|
|
|
Calego elementu z bypasami sie nie da, bo w 1.6 jest to inaczej zrobione. Da sie wsadzic sam krokowy, ale trzpien, ten ktory zamyka, i otwiera doplyw powietrza, jest ciut inny( ale to nie jest problem).na tym trzpniu jest taki kapturek ( w Gdi plastikowy w 1.6 metalowy) i to jest problem, pelni on role jakby oringa ktory ma trzymac trzpien sztywno. Wchodzi on tam,ale za slabo. Efekt taki, brak ssania, obroty 1100-1200, zla mieszanka paliwowa, telepie silnikiem . po 2 dniach od restartu ECU controlka CE
obecnie jezdze z cewka od 1.6 o nr 1b 821 z trzpniem gdi jakos dziala choc mam przeboje. Cewka o numerze 1b 721 od 1.6 nie byla wstanie wytrzymac nawet godziny .... CE |
|
|
|
 |
|
|