 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.8 GDI] Niskie obroty, wibracje silnika, szarpanie |
Autor |
Wiadomość |
Manysh [Usunięty]
|
Wysłany: 01-07-2009, 09:48
|
|
|
fular, witaj długo cie nie było myslałem ze sprzedałes carisme Ja ci moge tylko napisac ze jak cie najdzie na czysczenie przepustnicy to odkrec ten dolot do krokusa i wyczysc to dobrze moze pomoze. ps robiłes restart kompa ? |
|
|
|
 |
Manysh [Usunięty]
|
Wysłany: 01-07-2009, 19:12
|
|
|
Jak wykrecisz przepustnice, (wnosze ze to wersja przed liftem?) to sklada sie ona jakby z 2 czesci, pierwsza to sama przepustnica, druga to krokowy bypasami calosc jest przykrecona do przpustnicy na 4 sruby. Mozna to rozdzielic odkrecajac wlasnie te 4 sruby, w moim przypadku to bylo tam czarno, aha najlepiej wyjac z tego sam krokus i tez go wypucowac, Uwazaj bo te 3 srubki od krokusa sa dziadowe kiepskim srubokrentem mozesz je zniszczyc |
|
|
|
 |
wazu
Mitsumaniak
Auto: carisma GDI 1.8 LS 98`
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 309 Skąd: z Polski
|
Wysłany: 01-07-2009, 19:31
|
|
|
Wyraźnie jest napisane, że to cari po lifcie, a więc przepustnica sterowana elektronicznie i nic sam nie zdziała. Objawy wskazują na "padnięty" sterownik przepustnicy, pomoże reanimacja lub wymiana na inny. Może też siadać pompa w.c., ale to ostateczność. Najlepiej byłoby podjechać na diagnostykę i odczytać błędy, bo na razie to "wróżenie z fusów".
PS. W czasie jak "trzęsie" silnikiem odłącz wtyczkę od przepływomierza, bo i on jest podejrzany przy takich objawach. Jak będzie poprawa, to przepływka do wymiany. |
_________________ CIEKAWOSTKA
 |
|
|
|
 |
Manysh [Usunięty]
|
|
|
|
 |
|
|