Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
przesiadka z mitsu na...
Autor Wiadomość
bart
[Usunięty]

Wysłany: 26-10-2009, 11:38   przesiadka z mitsu na...

.. opla :) tak wyszlo i jestem bardzo pozytywnie zaskoczony... bałem się diesla bo zawsze jezdzilem benzynkami z gazem. no i teraz zaskok - 1.9 w takim duzym aucie... i 150 KM i co? i ma lepszego depa niz moj byly gal 2,5 V6 co mnie zszokowalo. Chcialem jechac na chip i zwiekszyc moc (da sie do 185 KM) ale po pierwszej przejazdzce wiedzialem, ze to nie ma sensu :) No i kolejny plus to zasieg na jednym zbiorniku - narazie zrobilem 400 km i mam jeszcze ponad pol baku.

Co do samej jakosci rowniez jestem pod duzym wrazeniem wykonczenia - nie ma to nic wspolnego z wczesniej znanymi mi oplami. Autko to full opcja bez xenonow i skladanych automatycznie lusterek.

No i fotki...




 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 26-10-2009, 12:34   

wiesz co wspolczuje, naprawde
opinie nt tego auta wyrobil mi moj biedny kolega ktory tez chcial wielka fure za nieduze pienadze i kupil sobie identyczna vectre (u niego sa jeszcze skretne ksenony i skladane lustra),
przez pol roku slyszalem same ochy i achy nt tego samochodu (zreszta to jest typ czlowieka ktory jak cos ma to jest the best) ale jak ostanio go odwiedzam to az mi go zal ile ma problemow z tym autem.
obecnie jest na etapie wymiany sprzegla z jakas pompka plus dwumas za ponad 3tys,
 
 
bart
[Usunięty]

Wysłany: 26-10-2009, 13:00   

no dwumasy to znany problem - ale duzo gorzej to wyglada w 2.0 TDI znanym z passata i audi i chyba w seacie wrzucają to samo - tam dochodzi jeszcze problem pekajacych glowic... w tym 2.0 TDI wymiana dwumasy trafia sie srednio co... 60 tys... poczytac warto na forum np passata - bo mialem kupic wlasnie paska po 2006. W vectrze problemy z dwumasa sa duzo rzadsze wiec nawet jesli sie trafi kiedys to na pewno nie wiecej niz raz - a w 2.0 tdi musialbym robic co roku. poza tym opinie o tym akurat 1,9 150 znam bardzo dobre zarowno od znajomych uzytkownikow jak i z serwisow - chociazby od jednego z mechanikow aso opla, ktory uwaza, ze z diesli ta jednostka jest najbardziej udana.

A co do ceny - tyle samo kosztuje passek z tego rou czy podobna a4 - ktorej nie chcialem bo jest mniejsza i w srodku jak starsze a6. wiec nie jest to jakies specialnie tanie auto - choc ja swoj egzemplarz trafilem w bardzo fajnej cenie.
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 26-10-2009, 13:12   

...no ja tam bym tego auta nie kupił :roll: . Owszem wygląda spoko, wyposażone super..może się podobać. Masz system IDS+ ? 8)
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
bart
[Usunięty]

Wysłany: 26-10-2009, 13:21   

Fragu napisał/a:
...no ja tam bym tego auta nie kupił :roll: . Owszem wygląda spoko, wyposażone super..może się podobać. Masz system IDS+ ? 8)


to wersja z obnizonym fabrycznie zawieszeniem wiec nie ma juz przycisku sport. Co do zakupu - pojedzimy - zobaczymy :) Komfort jazdy jest swietny, silnik zadziwiajaco dynamiczny, spalanie bardzo atrakcyjne - wiec narazie nie moge narzekac - autko serwisowane do konca w ASO, jezdzilo w Belgii wiec po dobrych drogach. Wiadomo, ze cos sie w kocnu zuzyje - zobacyzmy kiedy i co ale duzo dobrych rzeczy poczytalem i uslyszalem o tej wersji dlatego zdobylem sie na odwage i kupilem. Z reszta - napalony bylem na paska, ktorym z reszta jezdzilem - i naprawde bylem zniesmaczony tym pojazdem ze wzgledu na trzeszczace plastki w srodku i jego awaryjnosc - co niestety potwierdzila mi wiekszosc ludzi majaca kontakt z tym autem - a bryla podoba mi sie bardzo no i nieby wzor - passat. A tu dupa :/
 
 
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 26-10-2009, 13:31   

z tym kopem to ci sie tylko wydaje ze jest szybszy od v6tki z galanta:)

Tez sie zastanawialem nad vectra 1.9 150KM, ale odwiedzilem fora opla i zapal mi opadl.

Mam nadzieje ze tobie opelek sie dobrze bedzie sprawowal.

pozdrawiam
 
 
bart
[Usunięty]

Wysłany: 26-10-2009, 13:50   

deenbe napisał/a:
z tym kopem to ci sie tylko wydaje ze jest szybszy od v6tki z galanta:)

Tez sie zastanawialem nad vectra 1.9 150KM, ale odwiedzilem fora opla i zapal mi opadl.

Mam nadzieje ze tobie opelek sie dobrze bedzie sprawowal.

pozdrawiam


mysle, ze z galem nie jest tak jak piszesz - gal to bylo 12 letnie auto z gazem (sekwencja BRC) latka leca, konikow na pewno ubywa, do tego diesel zupelnie inaczej ciagnie dlatego mysle, ze wrazenie nie jest tylko w mojej glowie :) ale chetnie sie kiedys przekonam :)
 
 
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 26-10-2009, 13:54   

bart, w dieslu to sa subiektywne uczucia. Sam wiem po swoim aucie ze wgniata fajnie, a pozniej jak sie spojrzy na predkosc to zaskoczenie ze tak malo:)
 
 
Kleju 
Forumowicz
Mivec Power


Auto: Mitsubishi Mirage Cyborg-R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 1171
Skąd: Opole
Wysłany: 26-10-2009, 14:16   

Kumpel miał też taką vectrę tylko z silnikiem 120 konnym i jasną skórą. Spisywała się nieźle do momentu gdy musiał wymienić filtr cząstek stałych. Nie chcę skłamać ale w serwisie mu powiedzieli chyba 8tyś zł... Kupił jakiś tańszy (chyba używany). Podobno co ileś tyś km i tak trzeba wymienić ten filtr. Nie wiem czy to prawda :wink: I chyba te do 2005 roku z silnikiem cdti nie posiadały tego filtra. Aha dwumasę też wymieniał :) Ale to przypadłość tych nowych diesli.
Ale trzeba przyznać że auto bardzo duże i wygodne, z tyłu bardzo dużo miejsca dla pasażerów.
_________________
 
 
 
bart
[Usunięty]

Wysłany: 26-10-2009, 14:32   

Kleju napisał/a:
Kumpel miał też taką vectrę tylko z silnikiem 120 konnym i jasną skórą. Spisywała się nieźle do momentu gdy musiał wymienić filtr cząstek stałych. Nie chcę skłamać ale w serwisie mu powiedzieli chyba 8tyś zł... Kupił jakiś tańszy (chyba używany). Podobno co ileś tyś km i tak trzeba wymienić ten filtr. Nie wiem czy to prawda :wink: I chyba te do 2005 roku z silnikiem cdti nie posiadały tego filtra. Aha dwumasę też wymieniał :) Ale to przypadłość tych nowych diesli.
Ale trzeba przyznać że auto bardzo duże i wygodne, z tyłu bardzo dużo miejsca dla pasażerów.


no filtr czastek stalych ma wiekszosc nowych diesli - nie tylko opla. Taki filtr sam sie oczyszcza co jakis czas w czasie jazdy. W koncu kiedys sie zapycha ale mozna go usunac zupelnie i wtedy o dziwo auto jezdzi lepiej tylko troche bardziej dymi - co tez mozna zniwelowac zmiana oprogramowania komputera. A auto wielkie i pakowne - swietny bagaznik - a na tym bardoz mi zalezalo...

pozdrawiam ;)
 
 
Kleju 
Forumowicz
Mivec Power


Auto: Mitsubishi Mirage Cyborg-R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 1171
Skąd: Opole
Wysłany: 26-10-2009, 14:36   

A na pewno idzie oszukać komputer żeby auto bez tego filtra jeździło?, bo jemu komp wchodził w tryb awaryjny.

No kumpel miał już najechane około 170tys to już chyba się zapchał 8)
_________________
 
 
 
bart
[Usunięty]

Wysłany: 26-10-2009, 15:10   

Kleju napisał/a:
A na pewno idzie oszukać komputer żeby auto bez tego filtra jeździło?, bo jemu komp wchodził w tryb awaryjny.

No kumpel miał już najechane około 170tys to już chyba się zapchał 8)


da sie - trzeba wylaczyc w kompie wszytsko co dotyczy filtra - jest o tym na forum vectry,
pozdro
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 26-10-2009, 17:09   

deenbe napisał/a:
bart, w dieslu to sa subiektywne uczucia. Sam wiem po swoim aucie ze wgniata fajnie, a pozniej jak sie spojrzy na predkosc to zaskoczenie ze tak malo:)


dokładnie tak jest, niby wciska jak diabli, ale jakoś szybkości nie nabiera:) Jak człowiek cały czas jeździ benzyniakiem i się przesiądzie na diesla - nawet słabszego to nie może uwierzyć jak to wciska w fotel...po jakimś czasie okazuje się, że to poprostu złudzenie dzięki nm :D
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
bart
[Usunięty]

Wysłany: 26-10-2009, 17:32   

Fragu napisał/a:


dokładnie tak jest, niby wciska jak diabli, ale jakoś szybkości nie nabiera:) Jak człowiek cały czas jeździ benzyniakiem i się przesiądzie na diesla - nawet słabszego to nie może uwierzyć jak to wciska w fotel...po jakimś czasie okazuje się, że to poprostu złudzenie dzięki nm :D


hmm dziwne, bo ten samochod nie prosi sie wogole jak rozpedzam go chociazby do 190 a w misku to trwalo dlugo, szczegolnie powyzej 160. czas do 100 ma o sekunde slabszy katalogowo ale mysle, ze 10-12 letni gal nie da rady. wiem, ze z dieslami jest inaczej bo sluzbowo mam 1,5 dci i tam tez w gniata w fotel a auto stoi :) ale tu naprawde predkosc sie zmienia :) ale i tak pewnie szybko sie przyzwyczaje i trafi do chipowania :) to jest w nim fajne , ze bez dlubania mozna zrobic nawet 185 kucy... gal wydawal mi sie zywszy na pierwszym biegu ale potem to juz przewaga diesla.
 
 
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 26-10-2009, 18:10   

bart, ale ten opelek ma tylko 9.8 do 100 wiec zadna rewelacja w porownaniu z tym jak wciska w fotel:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.