 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CA1A 1.3] Spalanie a wygląd świec |
Autor |
Wiadomość |
grabi_p
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 16V '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Wrz 2006 Posty: 40 Skąd: Barwice
|
Wysłany: 16-01-2010, 16:18 [CA1A 1.3] Spalanie a wygląd świec
|
|
|
Witam.
Chciałbym abyście wyrazili swoja opinię na temat spalania (właściwe czy też nie i dlaczego) biorąc pod uwagę wygląd świec NGK po ok 15.000 (wymienione kable WN, kopułka i palec, sprawne wtryskiwacze, filtr powietrza czysty, prawidłowe sprężanie na wszystkich cylindrach). Mimo wszystko powiedzcie co wiecie lub co wam się wydaje że może być.
i foto 1:1
http://img693.imageshack....44/img1973q.jpg
http://img37.imageshack.us/img37/4273/img1981r.jpg |
_________________ grabi_p
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 16-01-2010, 16:42
|
|
|
grabi_p, skamienialy osad na swiecy moze znaczyc o zlej jakosci paliwa, albo o wyeksploatowanym silniku, natomiast sadza na swiecy moze oznaczac niska temperature swiecy, albo niewlasciwa mieszanke paliwową |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
grabi_p
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 16V '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Wrz 2006 Posty: 40 Skąd: Barwice
|
Wysłany: 16-01-2010, 18:37
|
|
|
tankuje Pb95 na Orlenie lub BP, nie jeżdżę dynamicznie i zazwyczaj rano i wieczorem kilka kilometrów (z pracy i do pracy), głowica była robiona i kompresję na bank trzyma właściwą.
A co do mieszanki to chyba zależy od ECU...?? |
_________________ grabi_p
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 16-01-2010, 18:46
|
|
|
grabi_p, mieszanka zalezy od ECu bo to on decyduje jak to rozdzielac i mieszac, ale wlasnosci paliwa miaja na nia wplyw |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|
|