Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.5 TD] Luz na wieloklinie wału napędowego tylnego
Autor Wiadomość
altmarcin 
Forumowicz

Auto: Pajero III 5d '01 2,5TD 115KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 177
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 28-06-2009, 10:42   [2.5 TD] Luz na wieloklinie wału napędowego tylnego

Po wymianie sprężyn auto stoi wyżej, ale pojawiły się drgania tylnego wału napędowego.
Myślałem, że to może wina krzyżaka albo łożyska w skrzyni ale okazało się, że luz jest na wieloklinie (frezie) wału napędowego na wyjściu ze skrzyni (gdy auto stoi wyżej to wał bardziej wysuwa się ze skrzyni i frezy zachodzą na siebie mniejszą długością).

Czy można w jakiś sposób zredukować te drgania? (poza skróceniem sprężyn :twisted: )
Ostatnio zmieniony przez Gene 29-06-2009, 07:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 29-06-2009, 08:15   

Musisz dokupić dłuższy wał o dopasować go tak aby czop wszedł do reduktora tyle ile trzeba.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
altmarcin 
Forumowicz

Auto: Pajero III 5d '01 2,5TD 115KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 177
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 29-06-2009, 23:07   

Dopasować z Pajero longa?
 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 29-06-2009, 23:26   

Możesz ale trzeba go odpowiednio skrócić.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
altmarcin 
Forumowicz

Auto: Pajero III 5d '01 2,5TD 115KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 177
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 30-06-2009, 14:41   

Czy wystarczy skrócić sam czop?
Bo jeśli skrócić na wale to chyba dochodzi wyważanie i duże koszty.

[ Dodano: 18-10-2009, 19:23 ]
Sprężyny Ironmana troszkę siadły i auto stoi jak na oryginalnych więc drgania ustały - problem sam się rozwiązał.
Oby tak wszystkie się rozwiązywały :P
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.