 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[2.5 TD] Luz na wieloklinie wału napędowego tylnego |
Autor |
Wiadomość |
altmarcin
Forumowicz
Auto: Pajero III 5d '01 2,5TD 115KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 177 Skąd: Szczecinek
|
Wysłany: 28-06-2009, 10:42 [2.5 TD] Luz na wieloklinie wału napędowego tylnego
|
|
|
Po wymianie sprężyn auto stoi wyżej, ale pojawiły się drgania tylnego wału napędowego.
Myślałem, że to może wina krzyżaka albo łożyska w skrzyni ale okazało się, że luz jest na wieloklinie (frezie) wału napędowego na wyjściu ze skrzyni (gdy auto stoi wyżej to wał bardziej wysuwa się ze skrzyni i frezy zachodzą na siebie mniejszą długością).
Czy można w jakiś sposób zredukować te drgania? (poza skróceniem sprężyn ) |
Ostatnio zmieniony przez Gene 29-06-2009, 07:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 29-06-2009, 08:15
|
|
|
Musisz dokupić dłuższy wał o dopasować go tak aby czop wszedł do reduktora tyle ile trzeba. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
altmarcin
Forumowicz
Auto: Pajero III 5d '01 2,5TD 115KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 177 Skąd: Szczecinek
|
Wysłany: 29-06-2009, 23:07
|
|
|
Dopasować z Pajero longa? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 29-06-2009, 23:26
|
|
|
Możesz ale trzeba go odpowiednio skrócić. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
altmarcin
Forumowicz
Auto: Pajero III 5d '01 2,5TD 115KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 177 Skąd: Szczecinek
|
Wysłany: 30-06-2009, 14:41
|
|
|
Czy wystarczy skrócić sam czop?
Bo jeśli skrócić na wale to chyba dochodzi wyważanie i duże koszty.
[ Dodano: 18-10-2009, 19:23 ]
Sprężyny Ironmana troszkę siadły i auto stoi jak na oryginalnych więc drgania ustały - problem sam się rozwiązał.
Oby tak wszystkie się rozwiązywały |
|
|
|
 |
|
|