[C52A 1.5] mixer do gazu? |
Autor |
Wiadomość |
adammitsu
Nowy Forumowicz
Auto: colt glxi 8v
Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 30 Skąd: Łask
|
Wysłany: 17-03-2009, 23:04 [C52A 1.5] mixer do gazu?
|
|
|
Witam mam problem. mam zamiar zakladac gaz do swojej bryki. kupilem instalacje gazowa II generacji. instalacja jest 2-u letnia, kupiona za smieszne pieniadze i tu teraz problem:
zamowilem na allegro mixer (mieszalnik gazu) ktory montuje sie na przepustnicy. koles z allegro kazal mi zmierzyc srednice przepustnicy. i teraz pytanie:
z ktorej strony to zmierzyc? z lewej od strony "traby slonia", czy musze odkrecic przepustnice i zmierzyc z prawej?
gdy bede mierzyl srednice, to wewnetrzna czy zewnetrzna?
[ Dodano: 17-03-2009, 23:09 ]
ewntualnie czy moglby mi ktos podac wymiar jaki mam podac temu gosciowi z allegro |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 17-03-2009, 23:27
|
|
|
Kup sobie BLOSa
A jeśli chodzi o średnicę - to przed przepustnicą, i prawdopodobnie wewnętrzną. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
adammitsu
Nowy Forumowicz
Auto: colt glxi 8v
Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 30 Skąd: Łask
|
Wysłany: 17-03-2009, 23:30
|
|
|
Maretzky85 napisał/a: | Kup sobie BLOSa |
czyli? dopiero wchodze w strefe "gazy", wiec nie bardzo wiem co masz na mysli |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 17-03-2009, 23:42
|
|
|
http://moto.allegro.pl/it...os_brc_gaz.html
Coś takiego na przykład, nie zmniejsza Ci średnicy aż tak jak mikser i daje stechiometryczną mieszankę w całym zakresie obrotów przy prawidłowym wyregulowaniu (przynajmniej w teorii)
W przeciwieństwie do zwykłego miksera, który nie dość, że zawęża dolot to jeszcze podaje mieszankę która nierzadko jest zbyt uboga lub zbyt bogata w gaz i w 2 gen jest regulowana silniczkiem krokowym, który też nie jest doskonały
Reasumując - jak założysz mikser to odczujesz spadek mocy i silnik może się gorzej zachowywać, jak założysz BLOSa to nie będziesz wiedział co to spadek mocy na gazie
Tylko, że za niego trzeba około 300 zł zapłacić. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
rafq
Mitsumaniak MM-Mighty Morphin'

Auto: zielone
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 10 Sie 2006 Posty: 766 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 01-09-2009, 14:12
|
|
|
I dodatkowo parownik musi być bardzo wydajny, najlepiej dedykowany do auta o większej mocy niż posiadasz. |
_________________ Impossible is not a fact. It’s an opinion. Impossible is not a declaration. It’s a dare.
Impossible is potential.
Impossible is temporary.
Impossible is nothing! ^^^ |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 01-09-2009, 17:44
|
|
|
Średnicę przed przepustnicą - zewnętrzną, bo mikser nakłada się na przepustnicę. A na mikser trąbę słonia |
|
|
|
 |
|