Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
cisnienie oleju?
Autor Wiadomość
dus01
[Usunięty]

Wysłany: 27-06-2008, 02:02   cisnienie oleju?

silnik po przeskoczeniu paska złożony na nowo. uszczelki, panewki, napinacz itd wszystko z wysokiej pułki. pracuje pięknie ,tak tez sie wkręca. Po odpaleniu ciśnienie oleju na srodk zegarze jest na połowie. jak sie rozgrzeje spada na 1/3 a po dość szybkiej jeździe na wolnych obrotach jest prawie na min i mruga (czasami pali sie cały) czas kontrolka oleju po dodaniu nawet lekko gazu gaśnie. z początku myślałem ze wina za niskich obrotów ale przy 1000 tez kontrolka mruga. mechanik na razie zajęty, a autem rzadko jeżdżę. co może powodować takie objawy? pompa oleju? czujnik ? może zły olej? na co stawiacie?
pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc
 
 
MARIANO69 
Forumowicz
Turbomaniak!!!


Auto: Mitsubishi 3000GT VR-4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 33
Skąd: JASIEŃ koło Żar
Wysłany: 29-06-2008, 13:20   

Ciśnienie oleju w tym silniku to rzecz ŚWIĘTA!!! (rzecz jasna dobre ciśnienie!!!)
Proponował bym ci przejrzenie wszystkich tych rzeczy które wymieniłeś wyżej- czyli pompy, czujnika, (domyślam się że rzecz tak banalną jak stan oleju sam już wykluczyłeś oraz silnik został zalany dobrym olejem również z górnej półki?)

A już napewno radził bym ci żeby nie odpalać silnika, nie gazować (na zasadzie - a może się samo "ułoży") Bo można tylk pogorszyć sytuacje. Tylko przejrzeć te wszystki tematy.

Ogólnie wiadomą sprawą jest że te silniki są bardzo czułe na nieprawidłowe histrie związane ze złymi olejami lub słabym ciśnieniem
(to nie stary Volkswagen który mógł chodzić prawie na "sucho") 8)

Ja stawiam delikatnie że to może być pompa oleju

Napisz posta co było przyczyną - bo sam jestem ciekaw co to może być!

Pozdrawiam
 
 
 
dus01
[Usunięty]

Wysłany: 02-07-2008, 21:38   

jeszcze nie sprawdzałem ciśnienia...
ale jak u Was trzyma na wskaźniku? pytanie głównie kieruje to posiadaczy TT
 
 
vr4
[Usunięty]

Wysłany: 03-07-2008, 13:02   

od Literki L zaczyna sie gruba kreska, nastepnie jest 5 krotkich i 6 gruba to u mnie na rozgrzanym silniku wskazowka jest na 5 czasami po dluzszej jezdzie na 4 krotkiej.
 
 
TroyaN
[Usunięty]

Wysłany: 08-07-2008, 07:35   

u mnie ciśnienie po odpaleniu jest na 3/4 wskażnika, podczas postoju na luzie opada do połowy a podczas ciągłej jazdy wraca na 3/4

w twoim przypadku stawiam na pompe oleju. Skoro piszesz ze podczas jazdy spada ci na min to znaczy że nie pracuje pompa oleju. Trzeba o szybko zobić bo panewki nie wytrzymają
 
 
maxkow
[Usunięty]

Wysłany: 26-07-2008, 09:29   

Mam pytanie na jakiej zasadzie działa czujnik ciśnienia oleju moj to całkiem szaleje na 10 odpalen wszystko jest OK tzn jak sie mu pociska to jest powyzej połowy , a jak jedzie sie troche wolniej to spada troche ponizej połowy , ale raz na jakis czas zdarza sie , ze czujnik nie chce wogóle zaskoczyc (najczesciej na zimnym silniku) czasem po jakim czasie odezwie sie i wtedy jest juz OK. Silnik chodzi bardzo ładnie turbinki tez ładnie świszczą. Moze miał ktos podobne objawy??
 
 
rynio_di
[Usunięty]

Wysłany: 26-07-2008, 09:44   

Może nie o tym dokładnie silniku ale ... Silniki posiadają dwa czujniki jeden tu wyłącznik lampki sygnalizacyjnej i ciśnienia wyłączające jest różne i zdaje się że coś rzędu 0.30 -040 atm a to się ma 0,04MPa .Natomiast czujnik ciśnienia a współpracujący ze wskaźnikiem, to bimetalowe ustrojstwo reagujące na zmianę oporności.Sprawdź masę silnika.Lubią czujniki szaleć jak jest duża oporność.
 
 
maxkow
[Usunięty]

Wysłany: 27-07-2008, 22:35   

Rynio może faktycznie cos jest z prądami , ale ostanio do czujnika cisnienia oleju dołączyła sie co prawda tylko na ok 3 sek podczas jazdy kontrolka , ktora pokazuje ze mam za mało oleju w silniku , mimo ze przed wyjazdem sprawdzałem olej i był pod gorna kreska. Chyba jak przyjadę z wakacji to wezmę sie rozebranie miski olejowej i sprawdzenie czy smok ,ktory zaciąga olej z miski olejowej nie zatkał sie jakimś ustrojstwem.Przy okazji wymienię olej i filter na świeży chociaż ten ma zaledwie 1 tys km.

Mam pytanie czy Vr4 zeby sciagnac miske olejowa musze cos wiecej odkercac ,jak spojrzałem tak na szybko to wydaje mi sie ze trzeba bedzie wydech rozkrecic, moze juz ktos odkrecał miske, jeszcze jedno pytanie gdzie dostane uszczelke pod miske olejowa? I czy kupowac zamienik jesli jest czy orginał w ASO??

Problem chyba rozwiazany narazie jest OK , wymieniłem ponownie filtr oleju i wszytko jak narazie jest w porzadku nie zapala sie juz kontrolka ze jest za malo oleju rowniez cisnienie oleju jest teraz w normie.

Co do pomysłu odkrecenia miski olejowej to chyba lepiej jej nie ruszac myslalem ze wystarczy tylko rozkrecic wydech , ale okazalo sie jest to grubsza robota :?
 
 
pawelpurc 
Mitsumaniak


Auto: Galant v6-24
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 79
Skąd: wrocław
Wysłany: 12-10-2008, 08:20   

napisalem posta z konta brata..niestety z moim cos sie stalo.

dolacze sie do pytania. w;asnie stalem sie posiadaczem vr4 1 gen. niby wszystko fajnie. opisze jak wyglada u mnie ten wskaznik. na rozgrzany silniku autko na luzie i 600obrotach mam cisnieni jakies 1/4 napewno ciut mniej niz 1/3 wskaznika. jak jezdze normalnie to trzyma sie miedzy 1/3 a 2/3. wlasnie zakupilem olej do niego . niestety nie wiem co lal poprzedni wlasciciel. wzialem olej 5w50 mobil1. czy to bedzie ok? chcialem go zalac we wtorek
przebie 62000tys. dodam ze wszystko w aucie dziala , turbinki ladnie laduja i czuc moc.
jesli jest jakis posiadacz vr4 we wroclawiu to chetnie sie spotkam i pogadam.
slawek p
_________________
Mitsubishi Galant V6-24
1998r.
 
 
 
Miki 3kgt
[Usunięty]

Wysłany: 12-10-2008, 20:31   

hmm, z tym twoim przebiegiem to ktoś przesadził przy cofaniu licznika :shock: (ale w sumie to już mógł cofnac na 50tyś-ŁADNIEJ BY WYGLĄDAŁO :lol:
 
 
pawelpurc 
Mitsumaniak


Auto: Galant v6-24
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lip 2008
Posty: 79
Skąd: wrocław
Wysłany: 12-10-2008, 23:05   

nie gadaj glupot, auto zarejestrowane 1 raz w 1996r. kochajj autem jezdzil i ogladal. przebieg jak stwierdzil jest autentyczny. zreszta widac po wnetrzu. silniku mechanice. mamtez ksiazke serwisowa z aso mitsubishi...wiem ze mozna ja sfalszowac ,ale po co falszowac rachunki z serwisu itp... pieczatki przegladu wpisy opisy. jasne..wszystko mozna..tylko po co. moze przyjmijmy do wiadomosci ze mialem farta przy zakupie.

wiec jak z tym olejem?

ot.. dobra.. tylko bez nerwow:) poza tym ten przebieg musi byc dobry bo to pierwsze moje mitsu w ktorym zegarek dziala:) dwa poprzednie ni...ch...ja.. i zawory nie klekocza:)
_________________
Mitsubishi Galant V6-24
1998r.
 
 
 
witek.w-wa 
Forumowicz


Auto: 3000GT VR4 Europa 2 gen.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2005
Posty: 155
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-11-2008, 21:03   

Miki 3kgt napisał/a:
hmm, z tym twoim przebiegiem to ktoś przesadził przy cofaniu licznika :shock: (ale w sumie to już mógł cofnac na 50tyś-ŁADNIEJ BY WYGLĄDAŁO :lol:

:)

przeciez u Nas wiadomo , ze czy auto 3 czy 15 letnie to nie ma wiecej niz 100tys przy sprzedazy.................:)

co kraj to obyczaj...........
_________________
3000GT VR4, Europa, 2 gen. 2001
 
 
 
BalantinaŚ 
Nowy Forumowicz


Auto: 3000GTO VR4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 16
Skąd: słupskolandia
Wysłany: 27-07-2009, 21:14   

ciśnienie oleju to ewidentna wina złego oleju!!!mam honde i na jednym oleju V-tec sie nie załacza a po wymianie na castrola wszystko działa jak należy:)
 
 
asghar 
Nowy Forumowicz

Auto: GT 3000 VR4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2009
Posty: 8
Skąd: N.Miasto
Wysłany: 30-07-2009, 13:52   

hej, u mnie przy odpaleniu wskaźnik leci na ok 70%, podem odada na 50% i podczas jazdy od 50% do 70% (70% najczęściej)
_________________
Pozdrawiam, Sławek
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.